10206 Views |  2

Dara Ku Serahkan

Age when it happend: 21
Where it happened: Pudu Raya
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 10
Category: Straight

Kisah bermula bila ku berkenalan dengan seorang mahasiswa USM bernama Norhisham. Orangnya rendah, kulit putih dan bercermin mata. Tak handsome mana pun pun ti aku telah di guna gunakannya. Aku jadi bodoh. Masa tu aku dah nak balik bercuti semester. Ngah tunggu bas ke Pantai Timur jam 1100 mlm. Dia lak baru turun dari Penang nak ke Seremban.
Dia tegur aku then entah cam mana aku leh balas balik dan terus berbual. Aku tak tahu macamana leh berlaku tiba tiba aku dan dia dah berada di bilik Hotel Pudu Raya. Aku jadi bodoh bila dia mula menanggalkan pakaian ku satu persatu. Walaupun aku tau itu salah tp aku tak dapat buat apa apa. Dia peluk aku dari belakang, raba breast aku, jilat leher aku dan buat aku basah. Dia pusing mengadap aku dan mula menjilat breast, puting dan mutiara aku dan kali pertama aku sampai klimax dari lidah seorang lelaki. Biasanya aku guna jari ku saja. Kemuadian dia pimpin aku ke katil dan menanggalkan pakaiannya pula. Dia tarik kepala aku dan menyuruh aku mengulum batangnya yang tak panjang tp gempal jika dibandingkan dengan bakal suami aku. AKu kulum dari lembek menjadi keras. Kemudian dia ubah posisi menjadi 69. Aku jadi basah. Kemudian dia terlentangkan aku. Kangkangkan kaki aku dan mula memasukkan batangnya ke dalam aku. SUngguh mahir permainannya hinggakan aku tidak merasa sakit bila kesemua batangnya di masukkan. Hem … pengalaman pertama kali aku melakukan sex dengan orang yang aku tidak kenal. Entah berapa kali dia melakukannya dan entah berapa kali aku sampai klimax dan entah berapa banyak sperm yang masuk dalam rahim aku. Keesukan harinya dia buat lagi di bilik air di bawah shower dan di sambung di dalam bath tub.
Aku bagai bermimpi bila aku sedar aku berada di dalam bas dalam perjalanan ke kampong. Tapi ia bukannya mimpi bila ku periksa badan ku, ku dapati berselirat love bite di tubuh ku.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience