2171 Views |  2

zah

Age when it happend: 32yrs
Where it happened: hotel
Langauge: malay
Sex: Female
Rating: 1
Category: Straight

TEMAN SUAMIKU

Aku telah selingkuh dengan teman akrab suamiku, sebut saja namanya Glen (bukan nama sebenar) yang kini menetap di daerah S. Terjadinya selingkuhan ini mungkin kerana karma suamiku yang pernah mengamput isteri orang.

Kejadian bermula tika aku terserempak dengan siGlen waktu aku shopping seorang diri di bandar T. Dia mengajak aku kepenginapannya di hotel E. Mulanya aku enggan tapi dia bersunguh-sunguh mengajak aku katanya ada sesuatu rahsia yang harus aku ketahui. Aku jadi serba salah namun akhirnya aku ikut saja, dalam hatiku moga tidak akan terserempak dengan orang yang dikenali. Sampai saja kami di hotel dia mmpelawa aku duduk di atas katil kemudian dia duduk dekat denganku dan memulakan bicara. Katanya dia dapat tahu bahawa suamiku meniduri isterinya ketika dia out station tetapi kerana memikirkan anak-anaknya maka dia berkeputusan untuk mendiamkan diri saja. Berderau darahku mendengarnya. Perasaan kecewa dan marah pada suamiku tika itu.

Kami diam sejenak melayani perasaan masing-masing tapi tanpa diduga tiba-tiba dia merangkul tubuhku dan belum sempat aku bersuara apa-apa dia melumat bibirku. Aku tak terdaya dan terkejut dengan tindakannya itu Dia melepaskan celana dalamku dan menjilati pukiku.. Jilatan siGlen hebat juga hingga air maziku mengalir membasahi cadar katil. Aku yang telah terlalu stim, kemudian menanggalkan seluruh pakaianku, siGlen juga berbogel. Aku lalu merebahkan tubuhku terlentang di atas katil kemudian siGlen mengulangi jilatannya dipukiku. Terawang-awang rasanya bila lidahnya menusuk kedalam liang pukiku hingga tak tertahan seraya minta dia mengamput aku segera.
siGlen yang sudah duduk diselangkangku mula memasukkan butunya…blesss… masuk saja butunya aku mendesis kesedapan…. lepas tu aku menggantikan tempatnya ia itu aku di atas dia di bawah. Sebaik saja butunya ku masukkan dalam pukiku, aku menggoyangkan pinggulku dan akibat terlalu sedap ahirnya aku klimaks duluan lalu rebah di atas dadanya kemudian setelah berehat seketika dia lalu mengarahkan aku menungging. Kemudian diamputnya aku gaya doggie. Tak lama kemudian dia klimaks menumpahkan spermanya diatas punggungku.

Kami terlelap selepas itu dan bila ku sedari hari hampir malam aku bergegas membersihkan tubuh dan setelah itu siGlen menghantarku pulang dengan keretanya. Mujur juga suamiku tiada di rumah kerana bermesyuarat diKK.

tamat

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience