2229 Views |  Like

usop

Age when it happend: 16
Where it happened: school
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Nama aku Muhammad Yusuf bin abu shamsi. Aku tinggal di segambut, kuala lumpur. Pengalaman yang ingin aku ceritakan ini adalah pengalaman aku bersama ustaz aku iaitu ustaz amri di sebuah sekolah berasrama penuh di pantai barat tanah air. Peristiwa ini berlaku semasa aku berada di tingkatan empat. Pada hari itu, ustaz amri mengajak aku ke rumahnya untuk berbincang mengenai masalah disiplin pelajar. Aku sebagai seorang pengawas akur dan terus menurutinya ke rumah.
Setibanya aku dirumah ustaz amri, aku berasa agak ganjil kerana isterinya tiada di rumah. Aku bertanya kepadanya.
“isteri ustaz balik kampung. Dia sakit,”
Aku hanya mengiakan kata ustaz aku seraya duduk di bangku. Ustaz aku meminta diri untuk ke dapur membuat air. Aku tidak menghalang. Semasa ustaz membawa semula air sirap yang telah siap dibancuhnya ke ruang tamu, aku yang tergopoh gapah hendak ke dapur dengan hajat untuk meminta izin membuang air telah melanggarnya. Air sirap tadi tumpah lalu membasahi kami. Aku meminta maaf dengan penuh rasa kesal. Ustaz yang pada mulanya kelihatan marah tersenyum. Dia menyuruh aku mandi di bilik air di dalam biliknya dan kemudian meminjam dulu pakaiannya. Aku tiada pilihan lain. Aku pun menanggalkan pakaian dan memakai tuala yang telah diberikan oleh ustazku sebentar tadi. Semasa mandi, tanganku terasa gatal untuk melancap. Apatah lagi bila berada di rumah ustazku. Ini peluang sekali seumur hidup. Jarang dapat melancap di tempat sebegini. Aku menyapu sabun ditanganku dan mengusap koteku perlahan lahan. aku mengurut urut koteku dengan sedikit erangan kecil untuk menambahkan rasa puasku. Pada sangkaan aku, mesti ustaz masih berada di ruang tamu. Tiba tiba pintu bilik air terbuka dan ustaz amri melangkah masuk.
Aku tergamam seketika. Tanganku masih lagi berada di koteku yang telah tegang. Ustazku juga terdiam.
“eh, maafkan ustaz. Ustaz ingat kamu dah habis mandi,”
aku masih lagi terdiam akibat terkejut dan malu.
“takpe lah, teruskan dulu kerja kamu, nanti pakailah baju yang ustaz letak atas katil tu,”
aku jadi malu. Tanpa meneruskan projek aku, aku terus membasuh kote aku dan mandi ala kadar. Aku berasa cukup malu. Apabila aku telah selesai, aku dapati ustaz telah pun bertuala menunggu gilirannya pula unmtuk mandi. Aku melihat badan ustaz masih lagi tegap walaupun telah beranak dua. Bulu dadanya juga menarik perhatianku. Aku tak sedar yang kote aku semakin stim apabila terpandang ustaz amri yang separuh bogel itu. Aku tersedar apabila ustaz menegurku.
“Yusuf, sini, duduk sebelah saya sekejap,”
Alamak. Ni mesti aku kene ceramah ni. Baik aku mintak maaf dulu sebelum dia membebel.
“ustaz, saya minta maaf. Saya tak berniat nak buat tu tadi,”
“Takpelah, tu ustaz faham. Ni yang ustaz nak mintak tolong sikit ni. Kamu dah biasa buat kerja tu kan?”
“Dalam seminggu tu, adelah dua tiga kali,” aku menjawab, masih lagi malu dengan peristiwa tadi.
“haa.. baguslah. Mesti kamu dah biasa. Ustaz nak mintak tolong sikit ni. Kamu jangan beritahu orang lain ye,”
aku agak bingung. Ape yang ustaz nak mintak aku tolong? Ape kaitannya dengan kerje yang kau buat tadi tu?
“Tolong ape ustaz? Kalau saya boleh tolong saya tolong,”
“Kamu tahu yang isteri ustaz balik kampung kan? Masuk hari nih dah hampir tiga bulan dia kat kampung. Ustaz.. ustaz dah lama tak dapat bersama dengan isteri ustaz. Jadi ustaz nak mintak tolong kamu tunjuk sikit cara kamu buat kerje tadi. Ustaz tak pernah buat sebelum ni,”
aku agak terkejut dengan permintaan ustaz amri. Memendangkan die dah kantoikan aku tadi, nak tak nak aku terpakse bersetuju.
“Baik, saya boleh tunjuk tapi ustaz jangan cerite kat orang lain pulak!”
aku mula menyelak kain tualaku dengan malu yang makin menebal.
“bukan dekat kamu punye,tunjuk dekat saya punye,”
aku lebih terkejut mendengarnya. Tapi ahti aku melonjak lonjak kerana telah mendapati peluang yang aku cari selama ini.
Aku memulakan dengan megusap usap peha ustaz amri perlahn lahan, masih beralaskan tualanya. Ustaz mula mengahayatinya dengan memejamkan matanya. Aku menggosok lebih atas lagi. Tiba-tiba tanganku tersentuh sesuatu yang keras. Rupa rupanya ustaz aju ni dah stim. Aku memberanikan diri aku untuk menyentuh peha ustaz dengan menyelak tualanya. Aku mngusap usap peha ustaz tanpa beralaskan apa apa lagi. Ustaz yang dari tadi memejamkan matanya terus membuka matanya. Aku terkejut. Aku ingat dia nak marah aku. Rupa rupanya sangkaan aku meleset. Tangan ustaz yang dari tadi menogkat badannya telah mula mengusap usap tangan ku lembut. Aku tahu ustaz dah semakin stim. Aku menjadi lebih berani dengan membuka ikatan tualanya.
“eh, janganlah bukak semua. Malulah saya nanti,” kata ustazku, agak terkejut.
“kalau tak bukak susahlah saya nak pegang barang ustaz,”
“tapi kamu janji jangan beritahu orang lain,”
aku hanya mengangguk. Tualanya yang telah terbuka aku selak perlahan lahan. ustazku mempunyai kote yang sederhana, bersaiz orang melayu. Bulu kotenya nipis. Mungkin baru diguntingnya. Aku terus memegang dan mula mengurut kote ustazku ke atas dan kebawah. Ustaz amri makin asyik. Bunyi erangan kacil kedengaran dari mulutnya. Aku meraba raba kepala kotenya. Jariku bermain di lubang kencingnya. Laa, mazi ustaz dah banyak kaluar. Aku semakin ghairah. Tuala yang terlekat dibadanku telah aku tanggalkan. Aku memegang muka ustaz amri dan mencium mulutnya. Ustaz cuba mengelakkan mulutnya setelah dia sedar yang aku hendak menciumnya.
“ustaz, ni pun salah satu caranya. Ustaz yang suruh saya buat kan?” aku menerangkan.
Ustazku menerima kucupanku dengan hati yang berbelah bahagi. Aku mengulum lidah ustaz amri sepuas puasnya. Tangan aku mula bermain main di sekitar dadanya yang ditumbuhi bulu dada yang amat memikat. Aku mula mencium dan menjilat leher ustaz amri. Dia merelakan kerana dia telah tenggelam dalam keasyikan. Aku menjilat jilat tetknya dan putingnya. Kemudian ciumanku terus ke perutnya. Aku menjilat pusat ustazku dengan lahap. Aku menurunkan lagi ciumanku. Ustaz yang dapat membaca tindakanku lekas lekas menutup kotenya denagn kedua dua belah tangan. Aku cuba menarik tangannya, namun gagal. Aku bertindak dengan menjilat bulu bulu kotenya yang terdedah. Ustaz nampaknya agak enjoy walaupun tangannya masih menutup kotenya. Aku berusaha memasukkan lidah aku kedalam tangannya. Usaha aku berhasil apabila tangan ustaz aku yang menutup kotenya tadi semakin terbuka. Kepala kote ustazku telah terkeluar. Aku menjilatnya dengan penuh nafsu. Kedua dua tangan ustaz amri diangkatnya dan dia memgang kepalaku keghairahan. Aku mula mengulum kote ustaz amri. Tanganku pula bermain main di telurnya. Aku mamainkan lidahku di lubang kencingnya.
“Aaahh.. aaahhh.. jangan buat macam ni yusuf.. tak baik.. aahhhh… sedapnya..”
aku terus mengulum kotenya. Peluh jantan mula membasahi dahiku.
“aahh… ahh.. sikit lagi yusuf.. sikit lagi..”
tangan aku terus meramas telurnya. Lidah aku kini menari nari di lubang kencing nya.
“Yusuf.. ustaz dah tak tahan dah ni.. errghh.. ustaz nak pancut!”
Tiba tiba aku merasa denyutan yang agak kuat di kote ustaz amri. Aku yang tak pernah membuat kerja ini sebelum ni cuba untuk mengalihkan mulutku. Namun tangan ustaz lebih dahulu menarik kepalaku, dan memasukkan kotenya sedalam dalamnya ke mulut aku.
“aaahhh.. telan semua yusuf.. ahhh….!!!”
Ustaz amri menarik rambutku. Serentak denagn itu, dia memancutkan air maninya yang panas ke dalam mulutku. Aku berusaha menelan semuanya tapi air mani ustaz amri terlalu banyak. Mungkin kerana dah lama perpuasa. Namun aku puas. Cita cita aku untuk merasa barang ustazku telah terlaksana.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience