2486 Views |  Like

Tersalah Angkat

Age when it happend: 17
Where it happened: hometown
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

Ketika itu aku masih dalam tingkatan 5, di sebuah sekolah memengah. Aku bersama keluargaku menyewa sebuah rumah di pinggir bandar. Sebelah rumah kami tinggal satu keluarga tiga beranak.

Suaminya seorang guru di sebuah sekolah di sini. Kerana ingin pendapatan lebih, isterinya mengendalikan sebuah warung. Anak perempuannya belajar di tingkatan satu di sebuah sekolah menengah.

Kerana masing-masing sibuk dengan urusan, keadaan rumah tidak dipasang langsir. Kedudukan bilik utama mereka berhadapan dengan beranda rumah kami.

Suatu petang isterinya telah pulang dari warungnya dan terus membuka bilik tingkapnya. Kebetulan masa itu saya berada di beranda. Kebiasaan bila dia pulang ke rumah dia akan terus menanggalkan bajunya dan berkemban. Mungkin kerana kepanasan dia mengadap ke jendela serta melonggarkan kain kembannya. Akibat mengangkat kain kembannya agak tinggi, bahagian kaki kainnya melepasi pusat. Apa lagi kerana dia tidak bersepender terdedahlah bahagian kelangkangnya yang dipenuhi bulu hitam lebat.

Aku panik, ini lah pertama kali terlihat kemaluan seorang wanita dewasa, apalagi alat kelelakian bangkit mengeras.

Sejak dari peristiwa itu aku sengaja duduk di beranda pada setiap kali dia pulang dari warungnya, aku berpeluang melihat adengan itu beberapa kali selepas dari itu

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience