2108 Views |  Like

sehingga keahkhirnya

Age when it happend: 22
Where it happened: genting highland
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 6
Category: Straight

nama ku mat, cerita ini berlaku ketika aku di semester 5 sebuah u di pantai timur. awek aku adalah rakan sekelasku yang dikenali dgn nama sal.
di suatu petang ketika aku dan sal sedang menikmati keindahan pantai, sal mencadangkan utk kami bermalam di genting highland. aku sememangnya tidak pernah ke sana.
setelah membuat perancangan kami pun menaiki bas ke genting highland. smpi di genting kami check in di hotel first world.
sebaik masuk kebilik aku merangkul tubuh sal. sal terus membalas pelukan ku dengan lebih erat. tanpa ku sedari, sal membuka pakaian nya satu persatu.
tanpa membuang masa aku pun membuka pakaian ku, kini kami berpelukan tanpa seurat benang. aku menikmati setiap inci tubuh sal. teteknya yang montok ku jilat dan kuhisap sepuas puasnya sal mengerang….
sal membisikkan ketelinga ku, ‘abg sal nak’ tolong sal abg.
apabila mendengar kata kata tersebut, senjataku yang telah terpacak terus kuhalakan kemahkota sal. perlahan lahan kumasukkan ke lubang pantatnya. kini mahkota sal menjadi miliku. sal mengerang kesakitan tapi lama kelamaan menjadi sedap dan penuh bernafsu.
aku mendayung perlahan – lahan dan bertambah laju… sal mengemut beberapa kali sehingga ku rasakan sal telah mula klimaks, aku teruskan mendayung dan apabila ku rasakan ingin terpancut aku cabut senjataku dan terus ku semburkan pancutan kearah tetek sal. sal puas. kami pun berciuman sebelum kebilik mandi. sepanjang 2 ari disana kami x menikmati taman tema genting. aku hanya nikmati taman tema sal.
Sal kini telah beralih arah. sal telah tinggalkan aku kerana insan bernama shafizal. aku x rugi apa2 kerana mahkotanya telah kumiliki. kepada sal berhentilah dari menjual tubuh kepada lelaki. dan kepada wanita jgnlah mudah menyerahkan mahkota anda jika anda xmampu untk setia.
berubahlah sal ( semenyih )

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience