1709 Views |  Like

Mas Anum

Age when it happend: 25++
Where it happened: in my car
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 10
Category: Straight

Masa tu aku baru kerja(rahsia) kat kampong dia…dan dia waktu tu pun baru form 4…sekolah menengah agama pulak tu.
Aku tahu yang ramai meminati dia tapi dalam aku mencuba, dia terus tertarik pada ku sedangkan dialah gadis tercantik sekali di kampongnya.
Masa mula-mula berkawan, kami sering bergayut hingga berjam-jam tapi tak pernah jemu dan aku mula menyayanginya…amat sayang sekali.
Masa itu bermulalah pengorbananku padanya…apabila aku tak pernah menolak permintaannya dan sanggup melakukan apa jua.

Habis sahaja dia mengambil SPMA…kami semakin rapat walau banyak halangan dan aku mula melakukan oral seks dengannya ketika kami dalam kereta di Bagan.
Mula-mula memang dia menolak…tapi lama-kelamaan dialah yang mengajakku hingga setiap kali bertemu..kami tidak pernah terlepas…termasuk upah(katanya) kerana bersusah payah menghantarnya ke S.Jaya.
Namun, tidak pernah terlintas untuk merosakkannya walaupun seluruh anggota tubuhnya telah aku jelajahi dan begitu juga aku.Memang aku sangat sayangkannya

Tapi segala-galanya berakhir apabila aku menganbil keputusan untuk melanjutkan pelajaran…4 tahun lagi.Sebelum aku bertolak dia yang mengajakku berjanji dan bersumpah..tentu aku sanggup kerana memang aku kepunyaannya.
Namun dia juga yang berubah..hanya kerana jantan barua yang memang barua..AZLAN..sampai mati aku dendam denganmu…dan MAS,hingga kini aku masih tetap menyayangimu..dan masih juga merindui walau hanya untuk suaramu….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience