2211 Views |  Like

mak cik

Age when it happend: 30
Where it happened: auntie house
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Aku berasal dari Singapura.Aku selalu pergi ke rumah makcik aku kerana ibu dan bapaku tidak ada di rumah.

Ceritanya mula begini,aku terpaksa pergi ke rumah makcik aku untuk bertidur di sana selama 1 hari. Mak cik aku datang dari Australia.Dia mempunyai suami melayu.

Semasa aku sampai dia membuat aku kopi sambil memakai coli dan spender shaja. Aku terkejut dan tak bekata-kata.Dia sudah ada anak berumur 5 tahun.Dia datang dan duduk di sebelah ku.Dia televisyen untuk aku.

Aku menjadi ngantuk dan hendak baring.Dengan tak sengaja aku terbaring di ats peha makcik ku.Dia tak berkata apa.Aku mengambil kesempatan untukmembuka colinya.Sekarang aku boleh melihat dua punat tergantung.Aku bertanya kepada makcik ku boleh tak aku bermain dengan nya.Dia bersetuju.

Dengan segera kami masuk bilik anaknya.Dia membuka seluar dalam aku lalu menghisap konek aku.Aku merams teteknya.dIA MENYURUH AKU PANCUT DIDALAM VAGINA NYA.Aku sangat gembira.Aku menaggal spendernya lalu menjilat pepeknya.Dia memekik.Aku pun menjilat tetek dan pantatnya.Selama lima belas minit aku terpancut di vangina nya.Aku berasa sangat letih. Kami pun tertidur di bilik itu.

Esok pagi suaminya melihat kami berdua dan tak bersuara.Aku sangat terkejut.Walaupun aku sudah kawin aku masih bermain dengan makcik ku.Isteri aku selalu aku ketepikan kerana tidak seeprti makcik ku.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience