1475 Views |  Like

kandala olie

Where it happened: uniten
Langauge: Malay
Sex: MALE
Rating: 7
Category: Straight

Ini aku nak bagi tau untuk semua remaja yang belum rasa betapa sedapnya bahagian sulit pompuan.

Nama sidia ialah Tevdiya. Aku berjumpa dengan Tevdiya di tingkatan lima. Pada suatu hari dalam perjalanan menuju ke sekolah hujan turun dengan lebatnya. Aku berbasikal ke sekolah . Aku terserempak dengan Tevdiya.Rumah Tevdiya terletak didalam perjalanan ke sekolah,Dia menjemput aku untuk tunggu dirumahnya sementara hujan berhenti.

Aku telah basah kuyup. Dia membawa tuala dan memberikanya kepada aku untuk mengelap kepala. Aku tanya siapa yang ada dirumah, jawabnya dia sorang. Hujan bertambah lebat. Dia menjemput aku kedalam rumahnya. Kami berdua duduk diruang tamu dan berbual hampir setengah jam. Hujan masih lebat. Kata Tevdiya dia ada tuisyen pada pukul enam.

Jadi dia kata dia nak mandi dulu. Aku rasa terlalu bosan dan aku pasangkan vcd yang telah di “pausekan”. Aku sungguh terkejut kerana ianya merupakan cerita blue . Aku bertambah stim ditambah dengan hujan yang semakin lebat. Dah lama juga aku tak tengok cita blue. Aku makin seronak apabila adengan tebuk lobang muncul.Adengan orang putih itu menjadi semakin rancak apabila si pompuan menghisap batang silelaki. Kayu balak ku menjadi stim gila. Sambil tengok cerita itu aku masukkan tangan aku kedalam seluar dan cuba melancap.

Tiba tiba aku dengar macam ada orang panggil nama aku dari belakang. Rupanya si Tevdiya. Dia masih didalam bilik air. Dia mintak aku bawakan tualanya yang tersangkut dibelakang pintu rumahnya. Sambil sambil aku cuba mengendap bagaimana rupa Si Tevdiaya tanpa pakaian. Pintu bilik air tertutp rapat. Lepas bagi tuala kat Tevdiya, aku tunggu di depan bilik air. Dia keluar dengan berkemban. Dua bukit yang besar tersergam dengan indah. Kayuku semakin tegang. Tevdiya terus ke ruang tamu dan dia terkejut bila vcd blue terpasang di tvnya. Aku mengekorinya. Tevdiya terkejut bila dia tengok batangku tegang .

Aku dah tak tahan lagi. Aku rasa begitu juga dengan Tevdiya. Dari riak wajahnya aku rasa memang dia tak tahan lagi. Aku menghampiri Tevdiya , dia cuba mengundur kebelakang tapi, dinding menghalangnya. Aku pegang bahunya.Tak ada apa apa reaksi daripada Tevdiya. Aku memeluknya dengan erat. Dia tak meronta . Aku rasa ini tandanya setuju. Dia pun memeluk aku dengan erat. Aku mula berksi dengan perlahan. Aku cium lehernya. Tevdiya hanya tersenyum. Aku makin berani, dan aku menempelkan bibirkun dengan bibirnya. Tevdiya membuka mulutnya. lidahku mula menjelajah mulut Dtevdiya. Dia pun membalas dengan masukkan lidahnya kedalam mulutku. Aku dengan selamba memegang teteknya. Dia pula mula bermain dengan adik kecikku yang telah berdiri tegang sekian lama. Dengan pantas dia membuka seluar aku dan memegamg batangku. Tiada lagi komunikasi , hanya aksi yang berjalan.Seolah olah dia faham hajat aku, dia mula mengisap ‘aiskrim hidupku’. Selepas beberapa ketika aku dah hampir mencapai klimaks tapi dengan pantas aku menolak Tevdiya ke sofa dan buka tualanya. tevdiya pula tak tahan lagi.Dia suruh aku lakukan dengan cepat. Aku pun dah tak tahan lagi. Dengan pantas aku masukkan senjata ju kedalam cipap Tevdiya yang masih ketat dan belum hilang daranya. Selepas hampir sepuluh minit aku menyorong tanpa henti,kanji berzat aku dah nak keluar .cepat-cepat aku asukkan batangku kedalam mulut Tevdiya. Dia tak membalas.
Katanya sedap . Selepas setengah jam kami lakukan lagi.

Selepas peristiwa bersejarah ini, Setiap hari rabu dan Sabtu kami lakukan aktiviti ini. Sehingga kini kami masih lakukan lagi.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience