4887 Views |  Like

Jynnie

Age when it happend: 25
Where it happened: Hotel Concorde KL
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 3
Category: Straight

Ini bukan pengalaman seks ku yang pertama, tetapi pengalaman seks seorang gadis yang pertama kali menikmati seks.

Aku ke KL untuk urusan bisnes waktu itu. Selesai meeting aku pun pulang ke hotel Concorde tempat aku nginap. Setelah makan malam aku singgah ke Hard Rock Cafe untuk melihat-lihat souvenir disana. Aku dilayan oleh seorang jurujual yang cantik dan manis, namanya Jynnie. Parasnya mirip gadis Cina tetapi fasih berbahasa Malaysia. Aku terpegun dengan sikapnya yang peramah itu serta badan nya yang montok itu. Badannya lebih kurang 32-27-34. Terus terang aku ingin mengajaknya pergi minum selesai kerjanya nanti. Dia pun setuju. Kita pun berjalan ke Modesto dan berbual2 panjang mengenai dirinya. Aku memesan stout panas dan Jynnie memesan tequila. Sebenarnya Jynnie ni orang Sabah keturunan Kadazan Dusun dan baru berusia 18 tahun.Setelah itu dia agaknya setengah ‘high’ dan mengatakan ingin melihat bilik hotel ku yang selama ini belum pernah dia lihat sejak bekerja di HRC. Tanpa berfikir apa-apa aku pun membawanya ke bilik hotelku.

Dia kagum melihat bilik suite ku yang besar. Inilah pertama kali dia masuk kebilik Hotel katanya. Aku mengeluarkan segulung ganja, kerana itu perkara biasa kalau diwaktu malam sebelum tidur. Jynnie tanya apa yang aku hisap dan aku mengatakan terus terang. Dia ingin mencubanya walaupun Jynnie tak hisap rokok. Kami pun sama-sama ‘high’. Dengan tak sengaja aku pun menariknya ke sofa dan meribanya di pangkuan ku. Dia ketawa dan kita pun menonton TV bersama.

Aku cium telinganya sambil jilat perlahan lau ku turun ke leher Jynnie. Lidah ku berligar-ligar disitu sampai Jynnie memalingkan mukanya kearahku. Kami berkulum lidah dan tangan ku mula meraba-raba badan Jynnie yang masih diselaputi ‘sundress’nya. Dia memakai strapless bra, dan memakai celana dalam G-String! Aku pun mulai terangsang lalu menguis butang colinya. Aku menarik keluar coli nipis dari bajunya itu yang berwarna putih itu. Wah ternyata payudaranya masih mengkal seperti belum disentuh sebelum ini. Aku bermain main putingnya yang sudah mula tegang lagi tajam. Jynnie menunjukkan reaksinya dengan mengulum kuat lidahku sambil memelukku erat. Aku bajunya keparas dada dan terlihat longkang daranya yang ternyata utuh itu. Aku menjilat terus kearah itu sambil Jynnie mendesah perlahan kerana keenakkan. Apabila sampai ke puting teteknya aku menggigit, menghisap dan sambil menjilatnya.Aaaaaaahhhhh desah Jynnie semakin kuat. Aku buat begitu di kanan dan kiri putingnya.

Nafsu ku makin menjadi apa lagi sedang terpengaruh ganja.Begitu juga Jynnie hembusan nafasnya semakin keras. Aku menaikkan bajunya keparas pinggang Jynnie. Tiba-tiba dia menarik tangan ku dan menurunkan bajunya. Rupanya dia masih sedar. Dia ngatakan dia belum pernah sampai kesitu sebelum ini. Walaupun sudah punya boyfriend, mereka belum pernah Make Love atau pun ‘Petting’ di bawahnya. Aku memujuknya supaya jangan kuatir. Aku meraba raba pehanya yang gebu lagi putih mulus itu. Aku menurunkan kepalanya kelantai sambil tangan ku masih memegang peha Jynnie. Aku menjilatnya dan merasakan betapa enaknya kulit putih kemerahan gadis Dusun ini. Jynnie meronta kecil tapi tidak melawan bila aku menyelak bajunya lagi. Kini lidah ku sudah hampir ke pangkal peha Jynnie. Celana dalam G-String nya itu begitu nipis sehingga bisa kulihat tumpukkan hitam kecil didalmnya. Jembutnya di’trim’ cantik lagi menggairahkan aku. Aku menyelak celana dalamnya tapi Jynnie menolak. Aku mula berkeras sedikit, sambil kupegang tangannya lidah mencari lubang rahsia Jynnie yang sudah basah itu. Celana dalam yang menutup taman larangan Jynnie juga sudah basah bagai direndam air. Lidah ku menusuk-nusuk lubang rahsia itu lalu menjilat dari atas kebawah sampai kelubang buntut Jynnie. Baunya sungguh menarik bagaikan air wangi. Jynnie mungkin menjaga rapi alat sulitnya itu. Setelah dapat kutawan mahkota kegadisan Jynnie, tangan ku menaiki ke gunung Jynnie dan meramas-ramasnya. Jynnie keenakkan apalagi bawahnya dijilatin dengan penuh nikmat. Sekitar 30 minit aku menjilat dan menggigit kelentit Jynnie yang sudah berkali-kali cum itu aku suruhnya melutut dihadapan ku. Aku mengeluarkan kontol ku yang panjangnya kira2 20cm dan besar itu. Dia kaget melihat batang lelaki sebesar itu. Aku menyuruh Jynnie cium kontol ku tapi dia tidak mahu mengkin kerana geli. Tapi aku menarik kepalanya dan mendekatkan kepada kontolku. Akhirnya Jynnie cium juga kontolku. Kini kucoba memasukkan kontol ku ke mulutnya. Dia membuka perlahan dan memasukkan kontolku. Seteluh itu aku menolak kontol ku lebih dalam lagi dan menariknya begitulah berulang-ulang kali. Jynnie kini sudah tahu caranya. Dia menggerakkan sendiri kepalanya dan aku terasa nikmat. Sesekali dia menjilat kontolku dari kepala hingga ke buah juga sampai lubang buntut. Jynnie mengocok keras lalu terpancutlah air mani ku degan lazatnya ke dalam mulut Jynnie. Dia meminum air mani ku buat pertama kalinya. Itu lah pengalaman baru Jynnie.

Aku mengangkat Jynnie ke tempat tidurku. Sambil berciuman aku coba memasukkin batangku ke taman larangan Jynnie.” Jangan bah, saya tak biasa buat begini…nanti Jynnie hamil” katanya.”Jangan takut sayang, aku tahu bagaimana caranya supaya kau tidak hamil..” rayu ku. Dia diamkan saja apa yang ku perlakukan…Zrrruttttt tusukkan kontolku ke nonok Jynnie. Eeeeeeehhhhhh…aaaahhhhhh Jynnie menjerit perlahan kerana sakit. Air matanya menitis kerana kegadisannya sudah tiada lagi. Mungkin dia menyesal mengikutiku. Aku perlahan kan henjutan ku untuk selesakan keaadaan Jynnie. Dia memegang erat pinggang ku sambil mendesah …..aaah aaah aaaah aah aaauw….dia sekarang sedang menikmati seks! Sakitnya sudah hilang kini timbul keenakkan Make Love dengan ku. I’m cumming I’m cumming I’m cumming kata Jynnie aku perlajukan henjutan ku sampai dia….Aaaaaaaaahhhhhhhhhh oooooooohhhhh…..sedap bang, sedap sekali….Aku menyuruh Jynnie nungging, aku jilat nonoknya yang basah itu. Terlihat juga diselimut kesan darah dari nonok Jynnie. Aku menjilat terus lubang buntut Jynnie kerana itu adalah sasaran ku yang kedua tapi sebelumnya aku ingin ‘doggy’ dulu dengan Jynnie. Aku memasukkan kontol ku buat kedua kali dan kali ini lebih licin dari yang tadi. Aku menusukkan jari ku ke lubang buntut Jynnie yang ternyata basah akibat jilatan ku. Dia suka aku buat begitu. Bila saja dia terasa cumming aku lajukan tusukkan jari ku ke lubang buntut Jynnie. Ini sememangnya perangsang seks yang tidak diketahui semua orang. Untuk lelaki juga begitu. Setelah 15minit aku ber’doggy style’ dengan Jynnie, aku memasukkan kontol ku ke lubang duburnya yang bagaikan minta dihenjut. Aaaaaaahhh sakit bang, perlahan lah sedikit….kata Jynnie. Ok OK kataku. Waaaah enaknya lubang buntut Jynnie yang montok itu. Setelah lama aku henjut lubang buntut Jynnie, aku bermain cara miring pula sambil aku dibelakang Jynnie. Aku meramas-ramas tetek Jynnie yang menjadi kegilaan ku sambil mengkucupi pipinya yang basah keringat itu. Dia pun menciumku tanda kepuasan malam itu. Aku menaikkan kaki Jynnie keatas dan menghentak batangku ke lubang Jynnie dengan lebih keras. Dia semakin minta di’fuck’ seterusnya sampai aku rasa giliran ku pula untuk klimaks! Aku terus duduk diatas badan Jynnie dan…
Crruttttt..crutttt…cruttt… aku melepaskan air mani ku ke tetek Jynnie dan ke bibirnya. Dia menjilat jilat sisa air maniku dibibirnya…hmmmmmm… katanya perlahan. Sesudah itu aku menyapukan sebahgian lagi air mani ku ke tetek Jynnie yang menggunung itu. Batangku diarahkan antara gunung itu. Tetek Jynnie menyepit batangku dan ku bermain disitu juga. Jynnie sungguh puas dengan cara permainanku begitu sehingga aku memancutkan lagi air mani ku buat kali ketiga!!!

Kami terdampar diatas tempat tidur sambil memeluk. Jynnie terasa puas walaupun mahkota kebanggaan seorang gadis sudah diragut oleh seorang lelaki yang sudah mempunyai isteri dan 2 orang anak di rumah. Malam itu kami berulang-ulang make love sampai ke subuh. Kesemuanya 5 round. Diantara permaianan kami aku menghisap rokok ganja ku dengan Jynnie sebelum round berikutnya. Dan aku klimaks sebanyak 10 kali. Jynnie?…..tak tahu berapa kali dia klimaks. Besokknya aku ke offis dengan hati yang senang. Kenangan manis waktu di Kuala Lumpur tidak aku lupakan.

Sekarang aku sudah lost contact dengan Jynnie….dia sudah tidak berkerja di Hard Rock Cafe lagi…..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience