3071 Views |  Like

Ingin melanjut Belajar

Age when it happend: Belajar
Where it happened: Apartment
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 1
Category: Straight

hi kawan, nama i liza (bukan nama sebenar) umur 25,

i nak share pengalaman i kepada pembaca pembaca disini, lawan web ini i khaskan untuk pengalaman pertama bagi sex, tapi disini i nak ceritkan tentang saya macam mana boleh jadi kaya dalam masa setahun, sebenarnya i asal dari kampung, ayah seorang kaki mabuk, emak pembantu rumah, so 5 adik beradik, walaupun kami miskin masa tu, adik beradik kami semua pandai belajar, SPM kakak i dapat 8A, tetapi tak dapat melanjukkan pelajaran seterusnya oleh kerana kami miskin, kakak terpaksa pergi kerja kilang dengan gaji RM450 sebulan, So pada giliran saya, SPM i dapat 7A, i ingin nak melanjutkan pelajaran, dari sejak kecil dulu cita2 i memang nak berpelajaran tinggi and hidup mewah, tetapi oleh kerana situaisi keluarga i, ayah saya tak mampu melanjukan pelarajan i, dengan itu i bercadang ingin berkerja sambil belajar oleh itu i telah hubungin kawan i yang tinggal kat KL, dengan persetujuan daripada ayah emak saya, saya pun datang kat KL PJ, i pun dapat tinggal dengan kawan lama i Ani & Shima (bukan nama sebenar)

Mula mula ada dapat kerja pembantu kedai makanan, Gaji mula RM500, pagi 9am sampai 10 malam, hampir 3 bulan i kerja sana, buat OT pun lebih lebih i dapat RM800 je, gaji ini memang tak cukup untuk saya, apatah lagi kalau nak belajar mana cukup, masa tu i belum start belajar lagi,

Semasa kerja kat kedai makan, i dapat kenal ramai kawan kawan lelaki diataranya i dapat bertemu dengan seorang lelaki namanya Jefri, dia tu anak orang kaya lah, umur dia dalam 28, i dapat ketahui bahawa dia adalah seorang bapak ayam, tapi i tak kisahlah i bukan nak kawin dia, dia memang pandai jaga hati i, selalu dia take care pada i, setiap kali keluar dengan dia mesti dapat gift, kadang kadang dia belikan pakaian untuk i, sejak i berkawan dengan dia cara pakaian i pun dah ubah jadi modern dan sexy. konon konok boleh katakan “awek KL” tak nampak macam awek kampung, cutike atau hari mungguke mesti keluar dengan dia, makin lama hubungan kami makin rapat, kami dah pun pernah bermadu semasa dia ajak i pergi Genting, itu harilah hari pertama i bermalam dengan lelaki. Kami bukan bercinta tapi bercouple jugak.

Masa Hari berlalu hampir setahun tetapi cita cita saya masih belum ditentukankan, iaitu ingin melanjutkan pelajaran tiggi. Saya meluangkan perasaan i kepada Jef, dia pun tahu tentang keadaan keluarga saya, dia amat simpati terhadap saya dan dia beritahu ada satu cadangan untuk cari duit dengan senang. dia kata boleh tak i jadi “on call girl” dia ada ramai anak orang kaya, oleh kerana i nie nampak lawa dan cun tentu boleh dapat lumayan. tapi masa itu i membantah takut nak buat kerja macam ini, tapi dia pujuk saya, dia suruh i cuba dgn seorang dulu, kalau suka u continue kalau tak suka takpe.. dia kata dia akan uruskan semua, dan dia akan tanggung jawab kalau terjadi terhadap saya….selepas dua tiga hari, i pun dah setuju dengan dia ingin nak buat kerja tersebut.

Esoknya padi hari ahad, Jef call i, dia kata ada satu kes nak cuba tak, dia tu anak datuk umur 32, kalau ikut dia tentu boleh dapat RM500, masa tu hati i berdepar depar, i pun beranikan diri saya cakap OK i nak cuba.

Lebih kurang pukul 4pm Jef ajak i pergi minum coffe kat White Coffee Summit, dia nak kenalkan anak datuk tadi tu, so lepas beberapa minit kemudian anak datuk pun datang, dia pun kenalkan nama dia “S”, memang hansome dia kulit kerah, so kami pun berbual bual, saling kenal kan diri, hampir sejam kami bertiaga berborak kat White Coffee, Jef bangun dan ajak saya keluar kejap dan tanya saya balik, macamana U OKEY KE? dengan tanpa rasa takut, i terus cakap OKEY ON,

Lepas tu I ikut dengan Mr. S naik kereta dia pergi kat appartment dia dan bermalam kat sana, oleh kerana saya orang baru dalam bidang ini Mr.S memahaminya, kami melakukan seks dengan penuh mesra dan memuaskan, Mr. S layan saya seperti makwa dia. Dan esoknya 11pagi dia hantar saya balik, dan akhirnya dia hulurkan RM500 + dan dia bagi extra RM200… i amat gembira…

Sejak hari itu i dapat keluar dengan anak anak orang kaya, kadang kadang dalam seminggu 3 kali pun ada, i pernah dapat RM1000 dalam sehari, anak anak orang kaya nia memang luah kan duit duit mereka untuk seolah olah untuk dapatkan seks sahaja.. sejak itu i pun dah jadi famous dikalangan anak orang kaya. i pernah keluar dengah mat salleh, dan paling i tak dapat lupa ialah, i pernah tinggal dengan pelakon hindi dari India. (Sorry nama dirahsiakan)

Sekarang i dapat menghabiskan pelajaran hingga Master, mungkin akhir tahun ini i dapat lanjutkan PHD di london…

saya tak tahu cara saya cari duit betul ke tidak, tetapi i ingin belajar berpelajaran tinggi.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience