2026 Views |  Like

En Puteh

Age when it happend: 9
Where it happened: Nenek House
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 9
Category: Straight

Pada umur sembilan tahun aku tinggal di rumah nenek. Di rumah nenek ada saorang Guru Sambilan yang pada ku semasa itu sangat cantik…….sekarang aku dapati dia tidak lah secantik sangat tetapi semasa umur sembilan tahun sedikit sekali kita berjumpa orang remaja jadi dia kelihatan terserlahlah . Dia agak putih mungkin ada darah Thai barang kali kerana muka nya yang lebar.
Semasa anak remaja naluri sek telah timbul walaupun tidak menegerti sangat. Tetapi amat tertarik kepada puki wanita. Tidak kira tua atau muda. Sangat pelek.
Di belakang rumah nenek ada lagi anak dara bapa nya kacukan cina cantoon tetapi sudah Islam. Dia pun putih juga. Dia kakak kawan ku aku juga bernafsu pada nya pada hal dia tidak lah cantik….arti nya tertarik pada putih gebu dan bayang puki nya. Tidak pula tertarik pada buah dada.
Jamban orang dulu di tepi sungai. Mereka mandi dan berak dalam sungai yang sama. Tiang jamban adalah tinggi jadi bila tahi jatuh di kerumun ikan temekung hingga habis.

Aku selalu mandi di sungai dan beharap orang datang berak untuk kulihat puki nya dari lumbang jamban semasa aku mandi berenang dalam sungai. Walau pun orang ada datang tetapi sebenarnya terlindung tidak nampak buku atau jubur nya yang berak hanya tahi yang jatuh……jijik betul jika di fikirkan tetapi nafsu remaja tidak fikir semua itu.

Di rumah nenek aku tiduk bersama nenek dan guru remaja tersebut.Aku de tengah tengah . Kanan nenek kiri che gu remaja. Aku rasa aku sangat cinta pada che gu itu aku berdoa semoga dapat kawin dengan nya. Sebenarnya bukan cinta tetapi nafsu remaja.
Kami tidur lampu di pasang jadi tidak boleh atau tidak berani raba.
Tapi aku setiap malam tidak cukup tidur kerana cuba menarik kain batik nya untuk melihat puki nya. Tetapi sangat sukar kerana kain labuh amat jauh untuk di selak sampai ke puki.
Tetapi suatu malam aku bernasib baik kerana che gu pakai gaun atau skirt dalam di paras lutut. Aku tak tahu sama ada di sedar yang aku selalu selak kain dia. Atau dia nak kasi chance kepada aku. Aku tidak faham nafsu remaja wanita. Lagi pun aku ingat dia orang baik tidak bernafsu dengan kita. Kita budak pula. Tapi dia ada gila satu che gu lain: gila bayang kerana che gu tidak tahu atau tidak mau kerana che gu memang handsome. Dia selalu murung gila bayang orang tua tua faham . Dia ini gila hati kata mereka.

Pada malam itu aku selak lah skirt dia perlahan lahan sehingga nampak lah tundun nya yang berbulu hitam. Aku pun tidur. Lepas itu aku tinggal di asrama sepupu aku kawin che gu pun pindah ke rumah orang lain.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience