2692 Views |  3

Bohsiaku

Age when it happend: 27
Where it happened: Rumah Jiran
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

Kisah berlaku ketika aku kehilangan anak kunci rumah ketika aku pulang dari kerja. Aku tercari-cari didalam poket, namun gagal. Aku segera menelifon housemate aku tetapi hampa, seorang dalam perjalanan pulang ke kampung dan seorang lagi terpaksa membuat overtime sehingga larut malam.

Sedang aku termangu-mangu, aku disapa oleh anak jiran sebelah rumah, Yuli. Agak lama kami berbual sehingga larut senja, Yuli memperlawa aku menumpang di rumahnya. Yuli berusia 25 tahun tinggal bersama tiga rakannya, Ema, Yasa dan Lina. Pada hari ini dia tinggal keseorangan kerana rakan yang lain belum pulang dari kerja.

Jam menunjukkan 7.30pm, hari kian malam beserta hujan renyai.. Aku duduk minum air teh panas buatan Yuli sementara Yuli pergi mandi. Aku sempat mengintai Yuli berbogel di biliknya. Tiba-tiba, Yuli mengeluarkan beberapa DVD Blue dan kami menonton bersama..

Beberapa minit kemudian, Yuli mulai terangsang.. Dia memegang pehaku, meraba-raba dan meramas manja. Aku menduga bahawa Yuli mahukan seks sepertimana yang ditonton.

Aku meramas-ramas buah dada Yuli sehingga putingnya menjadi tegang. Yuli mendesah dan membuka seluarku, lalu menghisap batangku sambil tertawa. Batang aku masih belum tegang, Yuli menarik-narik batangku dan cuba menghisapnya.

Yuli teringin untuk mengeluarkan air maniku. Aku mengatakan jika dia mampu, maka teruskan saja. Yuli mengolom, menghisap, menjilat batangku sehingga dia kepenatan. Namun aku masih dapat bertahan kerana diselang seli dengan gelak tawa. Jam menunjukkan pukul 9.00pm. Tiba-tiba pintu rumah terbuka, rupanya Ema yang baru pulang. Ema seperti agak terkejut melihat aku tanpa pakaian sedang diblowjobkan oleh Yuli.

Ema menghampiri kami dan memerhati gelagat kami. Ema meminta izin dari kami untuk turut serta. Ema dan Yuli berciuman kemudian bergilir menghisap batangku.. Kedua-duanya cantik paras rupanya. Kulitnya putih seperti artis yang hangat dengan gossipnya. Beberapa minit kemudian, pintu dibuka sekali lagi. Rupanya Yasa yang pulang..

Yasa sebenarnya dari tadi menyedari perbuatan kami dari luar kerana terlihat kasutku. Yasa berusia 29 tahun juga ingin melakukan perkara yang sama.

Kini 3 orang sekali mengerjakan batang aku secara serentak dan bergilir-gilir. Kami gelak ketawa dan ini membuatkan aku lebih tahan lama diperlakukan.

Lebih kurang sejam kemudian, Lina yang berusia 22 tahun pulang dari kerja. Lina yang masih keanak-anakan belum pernah merasai atau memegang batang mana-mana lelaki sepertimana yang diceritakan oleh Yuli. Ema yang lebih berpengalaman dan Yasa yang lebih berani mencuba sesuatu yang baru.

Lina disuruh oleh Yuli untuk mengolom dan menghisap batangku. Pada mulanya dia agak malu, sambil tersenyum lama-kelamaan dia sudah biasa beraksi.

Lina menghisap batangku, manakala Yuli memainkan lidahnya kedua buah pelirku. Yasa dan Ema turut mengambil kesempatan meraba dan meramas tubuhku. Aku juga berpeluang meramas buah dada mereka yang pejal secara bergilir.

Sedang Lina asyik menghisap batangku, aku seperti sudah tidak tahan lalu memuntahkan air mani dengan banyak ke dalam mulut Lina. Lina yang terkejut, mengeluarkan batangku dari mulutnya lalu tersedak. Yuli pula terus memaut batangku dan menghisap batangku yang sedang membuak… Mereka bergilir-gilir dari Yuli kemudian Yasa dan Ema menghisap dan mengucup saki-baki air mani dari lelehan batangku..

Mereka membandingkan batang aku lebih besar dan lebih hebat dari mana-mana boy friends mereka yang kebanyakkannya cuma berukuran 4 – 5 inchi. Aku pula 6.5 inchi. Pada malam itu, aku tidak pulang ke rumah tetapi menjadi pemuas nafsu mereka berempat secara serentak dan bergilir-gilir. Pada malam itu juga, upacara memecah dara Lina berjaya dilakukan. Lina paling istimewa pada malam itu mendapat layanan lebih sehingga berpuluh kali inzal.

Pada keesokan harinya aku bergegas pulang untuk mandi dan pergi ke office dalam keadaan penat. Yuli menelifonku untuk mengucapkan terima kasih kerana memberi layanan istimewa. Mereka juga tidak keberatan jika aku mahu khidmat mereka lagi dimasa akan datang..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience