1671 Views |  Like

Beruang oh beruang

Age when it happend: 30
Where it happened: Golf Field
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 8
Category: Straight


Maaf ini bukan terjadi kepada saya tetapi diceritakan oleh seorang kawan saya.

Kononya di semenanjung ada seorang kerabat di Raja yang mempunyai satu kawasan simpanan yang dijadikan tempat untuk memelihara haiwan sejak beberapa lama dahulu. Disebabkan sekarang ini banyak orang kaya-kaya yang tergila-gilakan permainan golf maka keluarga bangsawan ini telah menukarkan hutan simpanan untuk memelihara haiwan ini kepada padang golf. Banyak pokok-pokok telah ditebang dan tanah telah diratakan . Hanya meninggalkan sedikit sahaja kawasan berpokok yang berkelompok-kelompok .

Suatu hari telah diadakan pertandingan golf dipadang berkenaan . Seorang dari pemain yang mengambil bahagian dalam pertandingan berkenaan ( seorang lelaki juga seorang Tan Sri ) telah memukul bola golfnya dan telah terjatuh kedalam semak yang terletak disebelah kanan padang berkenaan . Semak berkenaan terletak berdekatan dengan lubang yang pertama . Seperti syaratnya dia terpaksa mencari bola golf berkenaan hingga kedalam semak . Setelah bersusah payah maka dia telah menemui bola berkenaan .

Dia kemudian meletakan bola berkenaan dan bersedia untuk memukul tiba-tiba dia telah dipeluk dari belakang oleh suatu maklhluk yang besar dan kuat . Bila melihat tangan makhluk yang memeluknya dia tahu ianya adalah seekor beruang! . Dia ingin menjerit tetapi takut dibunuh oleh beruang berkenaan , jadi dia hanya mendiamkan diri . Setelah beberapa ketika dia dapati berruang berkenaan tidak cuba untuk mencederakanya tetapi dia merasa kemaluan beruang berkenaan cuba menodainya dari belakang . Oleh kerana dia memakai seluar jadi dia pasti seluarnya tidak koyak . Setelah beberapa ketika dia dapati suara beruang berkenaan bertambah kuat dan garang , dia takut beruang itu naik marah kerana tak dapat cari” lubang ” . Tan Sri berkenaan dengan bersusah payah telah mengalihkan tangan kananya kebelakang dan memegang kemaluan bejuang jantan berkenaan . Beruang berkenaan menyangkakan kemaluanya telah masuk , terus menyurung dan tarik . Sekejap kemudian beruang berkenaan mengeluarkan bunyi ” ahhhhhh…….” dan tan sri berkennaan merasakan belakangnya basah .

Selepas itu barulah beruang berkenaan melepaskanya dan dia terus berlalu dari situ dan Tan Sri berkenaan meneruskan permainanya.

Apabila tiba di pusingan yang kedua Tan Sri berkenaan telah memukul bolanya dan dia telah mempastikan bola yang dipukulnya itu tidak akan jatuh kedalam semak yang terletak disebelah kanan padang tersebut . Bola yang dipukulnya telah jatuh ketepi kolam yang terletak disebelah kiri padang . Tan Sri ini sudah merasa selamat kerana jauh dari hutan yang dihuni oleh beruang berkenaan .

Tan Sri tesebut kemudianya berjalan kearah bola golf yang terletak ditepi kolam . Setelah meninjau-ninjau .. dia bersedia untuk memukul bola golf tersebut , dia mengangkat kayu golfnya dan baru saja dia nak ” swing ” tiba-tiba dia terlihat kearah hutan yang dihuni oleh beruang tadi , dia lihat beruang itu melambai kepadanya sambil mengeluarkan bunyi ” suuuuiiitt , ssuuuiiittt” .

Oleh kerana Tan Sri ini telah swing kayu golfnya maka bola golfnya jatuh kedalam kolam .

Maka hari itu kalahlah Tan Sri ini angkara beruang yang gian ini. Begitulah ceritanya yang diceritakan………..

Allahhualammmmmmmmmmm……

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience