1946 Views |  Like

ally

Age when it happend: 21
Where it happened: merdeka palace
Langauge: malaysian indie
Sex: Female
Rating: 1
Category: Straight

namaku ally, aku pernah bekerja di sebuah gym terkenal di kuching, aku banyak mengenali lelaki perkasa ketika berja di hotel 5 bintang di kuching.
seawal aku bekerja aku berkenalan dengan mat sri lankan, operation manager,hotel tersebut, mnsh. dia mengajak aku ke SOMERSET GATEWAY. malam tu dia lahap badan aku 2 round. hebat sekali batng yang keras, lagipun dah lama dara ku tak di belai.
seminggu kemudian dia mengajak ku kebilik tidur nya di hotel 5 bintang tersebut, kami mula dengan round yang bagus, malang nya menggunakan ‘cover’. hebat tp tak seronok berpakai sarong. rosak virgin rest room bilik tu bila kami berdrama di sana.
di gym aku berkenalan dengan member cina ni. hebat sekali, darren, 1 malam dia mengajak ku berjalan akhirnya singgah sebentar di hotel rajah court. 1 malam saja kami main 6 round, tak best juga kerna dia bersarong. dengan batang nya keras dan besar aku layan penuh kenikmatan.

di gym juga aku berkenalan dengan mat salleh dari swiss, kini dah jadi menantu sorang tan sri di sarawak. pelir yang besar tapi lembik. hebat manapun dia di ranjang, namun kalau dah lembik tak senikmat lelaki perkasa. dia tu f&b manager dan di bawah mnsh.

kisah dengan dato’ l ni lain pula. tak sangka pula orang tua 50han ni bertenaga. tanpa sarong dia menghisap tetek ku sehinnga naik nikmat. aku juga menghisap pelir dia sehingga menjadi lebih keras. mula lah dia menhhayun kan batang zakar dia dengan hebat menghentam ku.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience