2636 Views |  Like

abang sayang

Langauge: malay
Sex: Female
Rating: 1
Category: Straight

First time bf aku ajak aku ke rumahnya. aku takde pulak rasa nk masuk dalam rumah die. waktu tu dah pukul 9.30 malam. dalam perjalanan ke rumahnya, die kata nk ke tandas, so aku tunggu dalam kereta. lebih kurang setengah jam lepas tu, die turun. tibe-tibe die matikan enjin kereta, ajak aku masuk ke dalam rumahnya. aku segan pada mulanya, takut ada orang nampak. tapi kawasan rumah die memang takde orang. area rumah kedai je pun.

nk dijadikan cerita, lepas aku masuk je pintu rumah die, trus die kunci pintu. aku pun dengan selamber, duduk depan tv, tengok tv. tibe2 aku rasa nafsu bergelora bile dengusan nafasnya menerjah ke telingaku. tangannye di halakan ke buah dadaku. ahhhhhh!!!die meramas semahunya. leherku dicium aku kegelian. tubuhku direbahkan, bibir kami bertautan…..kucupan demi kucupan ku rasakan nikmat tak terhingga….tangannya masih lagi meramas tetekku dan sesekali menggentel puting tetekku…aku mendengus kesedapan….dihempapkan tubuhnya ke atas tubuhku…alangkah nikmatnya bila keris keramat nya menerjah ke arah pepek ku yang masih lagi berseluar….perlahan2 bajuku di lurut keluar..coliku dibuka…sekali lagi nafsuku bergelora….terasa bagaikan nk menjerit bila puting ku dihisap semahunya…aku menggeliat kegelian….makin rakus die menjamah tubuhku….

tanpa disedari, aku telah dibogelkan….aku terbaring tanpa seurat benang pun…die pun begitu….lalu koteynya digeselkan ke lurah pepek ku yg sudah basah dimandi mazi…begitu teransang aku dibuatnya…..
perlahan2 koteynye dimasukkan ke lubang pepekku…aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!nikmatnya tak terkata…die mendayungkan perlahan2 pada mulanya….kemudian dilajukan…..betapa sedapnya rasa bila kotey disorong tarik begitu….
die bisikkan di telinga ku “abang dah tak tahan ni sayang”
lalu dayungan semakin laju…kotey nye di hentakkan kuat ke dasar pepek ku….ssssssssss…..ahhhhh!!!!”sedapnya abang….” dayungan nya mmg dahsyat….

kali ke dua aku diperlakukan sebegitu di rumahnya juga….kami berbuat sedemikian sebanyak 5 kali….rasa macam tak nak berhenti dari permainan seks yang begitu mengasyikkan itu…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience