5999 Views |  Like

A.B

Where it happened: Jauh diperantauan
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

aku dan gf ku sedang berjauhan sekarang. semasa dekat, kami akan melakukan sex dlm 2-3 kali sebulan. aku akan pastikan gf ku puas sebelum aku pancut. tetapi bila berjauhan begini, rasa bersalah pula tidak dapat memberi nafkah batin seperti dahulu. lalu, aku cadangkan kepada gf ku supaya mencari seseorang yang dapat menggantikan aku untuk sementara waktu. berat juga hatiku untuk membenarkan gf ku tidur dengan lelaki lain. tapi aku perlu berlaku adil. kehendak batinnya perlu dilegakan. tak sanggup ku lihat pussy nya yang selalu berair kerana gersang.

mulanya, gf ku agak keberatan untuk melakukannya dengan orang lain. maklumlah, aku orang pertama yang menidurinya. tak pernah dia curang. untuk mencari seorang lelaki yang sesuai dengan gf ku, kami pun masuk chatroom, mencari calon bersama-sama. banyak juga lelaki yang aku rekemenkan pada gf ku, tapi semuanya dia reject. ada saja yang tak kena dengan pilihan ku. cerewet gak awek ku ni.

nak dijadikan cerita, suatu hari gf ku dapat mencari seorang yang menarik minatnya. baru ku tau lelaki pilihannya perlu mempunyai ciri2 lelaki maskulin (badan sasa, macho). boleh tahan juga lelaki yang dia pilih. cukup untuk membuatkan ku cemburu.

seminggu lebih juga mereka berkenalan. sebenarnya gf ku masih lagi keberatan untuk melakukannya. tapi aku pujuk suruh ringan2 jer. tak lebih daripada tu. sekurang-kurangnya, ada orang yang boleh abiskan air yang sedang mengalir laju tu. lalu, gf ku pun ditetapkan untuk mereka bertemu. seminggu menunggu, tak lena tidurku. bukan senang membenarkan gf ku keluar dengan orang lain.

apa yang kutaip selepas ini adalah berdasarkan cerita gf ku kepadaku.berdebar2 jantungku bila mendengar cerita dari gf ku. cemburu sangat.

menurut gf ku, mereka bertemu agak lewat petang di rumah lelaki tu. gf ku duduk di sofa sambil menonton tv. kemudian datang lelaki tu dan duduk disebelah. mereka berbual2 seketika. mungkin kerana tidak tahan melihat gf ku yang cantik (macam seorang artis), dia mula mencium gf ku. gf ku yang sudah lama tidak mendapat belaian lelaki, turut membalas ciuman itu. gf ku memang mudah stim, dengan ciuman sahaja sudah cukup membuatkannya basah. mereka bercumbu-cumbuan di sofa. cemburu ku datang bila mendengarnya. sudah lama kami rancang untuk melakukan diatas sofa, tapi masih belum berpeluang.

tidak lama selepas itu, mereka sudah berbogel. awekku didukung masuk ke bilik dan terus dihempas ke katil. tak dapat ku bayangkan keadaan awekku semasa itu. mungkin bergoncang buahdada kerana hempasan itu. kemudian, bermulalah aktiviti jilat menjilat.mungkin terkejut lelaki tu melihat keadaan pussy gf ku, berbulu lebat. sengaja aku larang jangan dicukur bulu2 yang tumbuh. tapi ku yakin, lelaki itu tidak akan mampu memuaskan gf ku. hanya aku yang tau kemahuannya.

setelah habis air gf ku dijilat, terus disuanya batang ke mulut awekku. awek ku menghisap batang yang hampir sama saiz dengan batang ku. sudah kularang awal2 supaya tidak menghisap sedap2, cukup sekadar memasukkannya didalam mulut.
jika bersamaku, gfku akan menghisap batangku sepuas-puasnya sehingga aku mengerang tidak sedarkan diri.

tidak lama kemudian, gf ku dibaringkan. habis badan gfku diterokai dari kepala sampai kaki. aku pasti gfku mengerang kesedapan menahan nikmat setelah sekian lama tidak dijamah.
tanpa gf ku sedari, lelaki itu menghunuskan batangnya ke pussy gf ku dan terus menghayun masuk. mahu meletup jantungku mendengar cerita ini dari gfku. aku mengharapkan gfku mampu menolak henjutan dari lelaki itu.mengikut perancangan asal kami, hanya ringan2 sehaja. namun aku pasrah, dalam keadaan terangsang begitu, mustahil bagi gf ku melawan asakan batang yang menghunus itu. gf ku mengakui sewaktu itu, hanya aku yang dibayangkan nya. lega sedikit ku mendengarnya.

henjutan henjutan berikutnya membuatkan gf ku mengerang kesedapan sambil membayangkan saat-saat kami bersama. namun, lelaki itu tidak mampu mengawal rentak. mungkin dia terasa hampir tewas oleh gf ku. mereka menukar ke posisi doggie. posisi kegemaran kami. sekali lagi lelaki itu gagal mengawal rentak. gf ku amat menggemari posisi doggie. jika bersama ku, aku akan pastikan setiap hentakanku adalah padu dan dalam. pasti makin kuat erangannya.

berdasarkan dua posisi itu, gf ku mengakui bahawa aku yang lebih hebat sehingga mampu membuatkannya klimaks. bangga dan lega ku mendengarnya. reda sedikit perasaan gemuruhku.

tetapi kesemuanya tidak berakhir disitu sahaja. selepas doggie, gf ku didukung, posisi yang tidak pernah kami lakukan bersama. dengan badan yang sasa, aku yakin lelaki itu lebih berkemampuan untuk mendukung gf ku dalam tempoh yang lama. lebih dari seminit mereka begitu. tewas aku kali ini. aku bertekad untuk bersenam sedikit untuk menguatkan otot lenganku agar dapat kudukung gf ku lebih lama nanti. aku tidak mahu tewas.

penyudahnya, awek ku dibaringkan ke katil semula, dah tidak lama selepas beberapa henjutan, lelaki itu pun pancut di perut gf ku. sekurang kurangnya tiada lagi kejutan untuk ku dengari.

sewaktu mula mendengar cerita ini, memang aku rasa sangat cemburu, makan tak lalu, tidur pun tidak lena. tetapi semakin lama gf ku bercerita, aku menjadi stim. entahlah, perasaan cemburu membuatkan aku lebih menghargainya.

mungkinkah mereka akan bertemu lagi? atau mungkin gf ku akan mencari lelaki lain yang lebih hebat untuk membuatkan aku lebih cemburu? aku mengharapkan….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience