5790 Views |  Like

Cikgu Ayu

Age when it happend: 17
Where it happened: bilik guru
Langauge: bahasa melayu
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

Hari itu, aku pergi ke sekolah seperti biasa. Cuma petang itu aku ada kerja sikit. Cikgu Idayu ialah guru sejarahku. Aku diarahkan untuk ‘stay’ di sekolah pada waktu petang kerana Cikgu Ayu ada memintaku untuk membantunya membuat sedikit kerja.

Tepat pada pukul 3.30petang, aku pergi ke bilik guru untuk bertemu dengan cikgu. Dalam perjalananku menuju kesana, tiba2 aku dipanggil oleh seorang pelajar. Katanya, “Cikgu Ayu panggil di st0r asrama!” Aku pun hairan, xkan lah ada kerja yang mustahak di st0r. Aku pun berlarilah menuju ke st0r asrama.

Aku pun mengetuk pintu st0r, lalu Cikgu Ayu membuka pintu dengan senyuman yang manis di mukanya. Aku dipelawa masuk dan diberi minum air teh suam sahaja. “Buat pa cikgu panggil saya petang ni?”, tanyaku. “Adalah..”, balas cikgu. “Awak Akmalkan?”, tanya cikgu dengan lembut. “Ya..”, balasku.

Aku mula merasakan sesuatu yang tidak kena. Tiba2, cikgu berkata, “Akmal, j0m buat?”. Tidak sempat aku berkata apa2, cikgu sudah berjalan laju ke arahku dan menarikku masuk dalam satu bilik di belakang st0r tersebut. Cikgu Ayu, comel orangnya, baik budi bahasa, cuma beliau hanya garang sikit sahaja. Badannya molek, barangnya xla berapa besar sangat.

Cikgu menutup pintu st0r selepas aku dibaringkan di atas katil. Aku tidak tahu pula yang di dalam bilik ini ada katil untuk berehat. Aku terkejut apabila cikgu memberi ciuman romantis. Mmmmpphhhh….”Akmal, aritu saya nampak kamu stim!, hahaha besar jugak batang kamu tu saya rase”, kata Cikgu Ayu sambil mencium mulutku. Nafasku semakin kencang. Aku memberi respon yang baik.

Aku membalas senyumannya dengan lembut. Aku sudah digoda nafsu. Batangku mula menegang. Aku memeluk Cikgu Ayu dengan erat. Selepas itu, aku membuka tudungnya, kasut tingginya, dan bajuku. Kami berasmara di situ selama 30minit sahaja. Puas! Sekian..haha

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience