1194 Views |  Like

lia oh lia

Age when it happend: 21
Where it happened: friend's room in a hotel
Langauge: English
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight


it was on the eve of a public holiday couple of years back when we were still learning about the joy of sex but we dare not do it except for the normal kissing n pettin stuff. Let me continue my story in malay….

pada waktu itu kami iaitu lia dan aku bercadang untuk pergi makan malam di kuala lumpur. Kami bergerak dengan kereta yang aku pinjam dari kawan ku dari shah alam merempuh traffic jam yang biasa di federal highway. Aku bercadang selepas itu untuk mengunjungi rakan lia yang baru sampai dari johor bahru di hotel concord. kami berhenti makan di swensen dan kemudian rakan karib lia join sama. Lepas itu kami bergerak ke bilik rakan lia untuk meninjau keadaan bilik di hotel concord yang baru dibuka itu. Hari pada waktu itu sudah hampir am 12.00.Jeng jeng jeng………….

tiba tiba rakan lia mempelawa kami agar tidur saja di bilik nya kerana ada katil extra single bed…cheh aku cakap takpa laaa aku tido saja atas carpet…hahaha… mujur…pada masa tu jam 1.30 pagi rakan lia sudah tertidur dengan nyenyak dan aku masih menonton tv…kusangka lia pun sudah tido tapi aku tahu lia pun inginkan diriku sepertimana aku inginkan kelembutannya. aku menoleh kebelakang dan melihatnya merenung ku penuh nafsu. aku terus menghampirinya dan memberi kucupan sayang ku ke dahinya dan wish dia goodnite…tapi dia berkata i want you darling…i want u real bad…i can tell shes soaking at that time…tanpa kusedari bibirku bertemu bibirnya dan lidah ku bermain main dengan lidahnya…sekali sekala ku menoleh kearah rakannya takut beliau terjaga..lia memelukku erat dan tangan ku menselusuri t -shirt nya dan berjaya mencapai payudaranya yang pejal dan memegang putingnya yang semakin menegang…ku timbus muka ku di celah payudaranya yang berbau perfume hadiah dariku itu dan bermain main lidah ku di putingnya…tangan ku pada waktu itu telah menjelajah kedalam seluar jeansnya yang telah ku buka zipnya. jari hantu ku terus menuju kearah lecakkan dibawah pusatnya oooooooohhhhhhhhh teriakan yang keluar dari mulutnya….ku main main clitoris nya sehingga tanda beliau hendak sampai telah tiba . beliau meronta ronta dan mengigit selimut hotel yang tebal itu agar tidak kedengaran suara keenakkannya.

by this time i was really hot n so was she…the only thing that i remember that time was i wanna make love to this sweet gal in front of me….she was craving for my hot rod that time n wanted me to do her right away..but she was a virgin…i was a virgin too at that time but only from the back…hehe

lia menanggalkan jeans ku dan seluar dalam byford yang baru ku beli.. tanpa kusedari ku merasai dua bibir dan lidah sedang bermain main dengan senjata ku. she was lickin my balls and swallowing the whole rod of mine…i couldnt take it..ku memalingkan badannya ke belakang dan meletakkan senjataku di celah punggungnya yang sudah tanpa seurat benang..beliau membuka kakinya dan dengan perlahan aku mencerobohi farajnya yang lecak…it was difficult tapi aku tidak give up sehingga beliau menjerit sedikit dan mengadu pedih…ku teruskan pencerobohanku dan bergerak in a fuckin motion baru saja 5 stroke the signal came….aku sudah tidak tahan lagi kerana terlampau excited…. aku datang begitu banyak dia atas kedua pipi punggungnya yang montok itu dan beliau sudah tidak tentu hala keseronokan dan menjerit yessssssssssss oh god baby i love youuuu …..rakanya terbangun dan kami berpura pura seperti tiada apa yang kami lakukan dan pura pura tidur dibawah selimut tanpa apa apa di bahagian bawah……..til this very day i still remember the gal i use to love n make love to though shes gone out of my life…………wherever you are lia ………..you’re the best dear….sayang selalu.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience