Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Dia ajar, saya tak tahu ....

Sex = Male
Where it happened = Kampung
Language = Melayu
Refnum = 49690
Za(panggilan kampung, nama sebenarnya Zainon)jiran sekampung yang lebih tua dari aku. Kami agak rapat sebagai kawan dan sering kunjung mengunjung. Kejadian ini berlaku selepas aku sembuh dari sunat. Sebelum ni pun kami pernah buat ringan ringan. Aku pernah gosok kepala batang aku kat burit dia sampai dia berair. Dia pun pernah lancap aku, tapi tak pernah sampai keluar mani. Kami pernah cuba masukkan batang aku ke dalam buritnya tapi tak berjaya. Petang tu memang mak dan ayah dia tak ada di rumah. Jadi dia nak tengok konek aku yg baru sembuh dari sunat. Aku londehkan seluar dan dia tengok dgn penuh minat sambil memegang batang aku yang sudah keras. "Jom cuba", Za cakap. Aku okey je, tapi susah nak masuk, aku cakap kat dia. "Kita tengok video dulu, pastu cuba", ajak Za. Kami pun tengoklah video kat komputer dlm bilik dia. Aku semakin keras dan Za dah tanggalkan seluar dalam dia. Za baring dan ajak aku tindih dia. Dia kangkang dan pegang batang aku ke burit dia. Aku cuba tekan, tapi tak masuk. Dia suruh aku mencangkung dan dia buka burit dia. Aku letakkan kepala batang aku dan tekan. Tak masuk jugak. Lepas tu dia ambil 'KY Jelly' dan sapu pada batang aku dan lubang burit dia. Dia buka burit pakai tangan dan aku letak kepala batang aku kat lubang dia. Aku tekan, tekan, tekan....akhirnya masuklah batang aku dalam burit Za. Aku tekan dan tarik hingga semua batang aku masuk. Za cakap dia sedap tapi ngilu. Aku pun terus aksi sorong tarik hingga aku rasa nak terkencing. Aku tengok muka Za dah merah dan mata dia dah tutup rapat. "Kuat sikit, laju sikit", Za mengarah. Aku pun terus sorong tarik hinggalah aku melepaskan air nikmat aku dalam burit Za. Bila aku cabut batang aku, air putih meleleh keluar dari burit Za. Za lap air yang meleleh atas tilam. Kami rehat seketika. Batang aku keras semula bila teringat kesedapan yg baru aku kecapi. Aku minta dgn Za, nak sekali lagi. Dia pun nak. Aku lumur KY Jelly dan terus masukkan dalam burit Za. Kali ni agak lambat aku rasa nak kencing dan burit Za dah berlendir dan berbuih hingga keluar. Akhirnya keluar juga air nikmat aku dan Za nampak keletihan. Kami tertidur sampai dekat marib. Esoknya Za datang ke rumah aku, dan kami buat kat bilik aku, tanpa KY Jelly. Lagi best! Akhirnya kami tertangkap semasa buat projek di dalam semak, belakang rumah dia. Aku dipindahkan bersekolah di pekan dan tinggal dirumah makcik setelah kedua keluarga berbincang. Aku cakap, aku tak tahu... dia yang ajar!

Dia ajar, saya tak tahu ....

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -