SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

dalam bas

Sex = Female
Where it happened = dalam bas
Language = malay
Refnum = 49623
umur aku 19 thn waktu ni..nama aku ani. Biasanya bila cuti dan tiba masa utk balik kampung di kelantan, kebiasaannya aku ambil bas waktu mlm supaya tak terasa masa berlalu. Mlm tu tak ramai orang naik bas bersama aku. Dan yg seronoknya aku duduk seorg. Lbh krg 1 jam perjalanan, seorg lelaki dtg duduk disebelah aku. Dia perkenalkan dirinya abg man. Aku tak biasa berbual dgn org tp disbbkan mood aku baik, aku melayannya. abg man berumur 34 thn dan aku mmg suka org yang berumur sikit sbb nampak lbh matang dan berkeyakinan. byk yang kami bualkan..dr sosial hingga peribadi. abg man seperti tak nak beredar dari sebelah aku. aku pun dah mula terasa sesuatu, dgn keadaan mlm yg gelap dan sejuk..aku mmg terasa nak ada org dekat dgn aku.. setelah lebih kurang 15minit berdiam diri, abg man dtg dekat ditelinga ku dan berbisik meminta sesuatu... katanya dia ingin mencium ku. Entah kenapa aku kata boleh padanya,.yang pasti aku mmg suka pada peribadi dia. perlahan lahan dari pipi dia mula dekat kat bibir aku.. kami bercium mulut dan mula berada di dunia kami. "ahhh...abgg..mmm.." ...abg man mula meraba tetek aku.. tetek aku mmg sederhana tapi bulat dan berbentuk seperti juga punggung aku. "ahh ani...mari dekat,peluk abg kuat2.." kami masih bercium, bermain dan menghisap lidah...sambil tgn abg man meramas tetek ku berirama ...memutar kuat "mmmm...ahhh abgg..sedap bang.." dari mulut abg man cium leher aku kuat sambil menggigit kecil. Baju kemelja ku dibuka,juga bra aku.. abg man makin mengganas.. tetek aku dihisap, diramas kuat "abggg.. ani tak tahan bang.." aku meramas batang abg man dari luar seluarnya.. " sedap ani..."..."bukak seluar ye.." abg man melorot seluar aku dan seluarnya. tpt duduk kami rendahkan. kami bergomol tanpa hiraukan keadaan. "ani..hisap btg abg sayang.." batang dia mmg besar, mmg itu yg aku harapkan dari tadi.. aku hisap btgnya dlm2 hingga kerongkong ku... perlahan dan laju. aku mmg suka blowjob, kalau boleh aku akan hisap sampai tercabut btgnya...rasanya seperti ia berada dalam pantat ku, berdenyut2... abg man nampak gelisah " ahhh..ani perlahan2..sedap sgt ni..nanti keluar pulak..ahh.ahh " aku bangun dan kami bercium sebentar.. aku dah tak sabar nak rasa batangnya kat dalam aku.. aku baring sedikit sambil kepala bersandar di dinding tingkap. abg man mula kangkangkan aku..aku mengangkat sebelah kaki dan letak diatas kerusi... abg man bermain2 btgnya dipantatku,gesel beberapa kali ditepi lubang ku dan mula menjolok perlahan..."ahhh..abgg sedapnyaaa...ahhh" setelah masuk separuh abg man keluarkan perlahan, masuk kembali separuh dan keluarkan semula...kemudian abg man menyentak kuat dan dalam ke dlm pantatku... aahh mmg sedap cara tu...aku menjerit sedap.. "ahhh...abg! " abg man mula menhenjut laju sambil bergomol..kami berpelukkan kuat.. " ahh abgg..ani nak datang ni.." abg man melajukan henjutan bila dengar aku akan klimaks.." ahhh..abggg arrrgggg!!!" klimaks pertama aku tp aku masih mahukan lagi. " ahhhh...ani byknya air ani..ketat..kemut lagi ani...ahhh...sedap ani..." aku suruh abg man berhenti dan minta dia bersandar pd kerusi yg telah direndahkan sejak mula. aku duduk membelakangkan abg man. dalam keadaan mencangkung aku menghenjut laju..posisi ni memang membuat kami hilang arah...terasa dalam hinnga kedinding rahim.. abg man menjerit kecil sekali sekala...dia meramas2 kuat tetek aku dr belakang...aku mmg tak tahan dgn posisi ni...aku menghenjut tanpa henti agak lama... "ahhh ani...abg tak tahan ni ani...berhenti sekejap ni...ahhh..aniii.. " aku tak hiraukan abg man...aku menghenjut lagi dan kali ni lebih laju.. "ahhh ani.. sekejap nii...ahhh..abg tak tahan nii..." .." ahhh...abggg..ani sedap ni bang...ahhh" " ani abg nak keluar dah ni....berhenti ani..ahh" .."buang kat dlm bang, ani tak kisah..ahhh" aku lajukan lagi dan masih henjut laju..."jgn ani...keluarkan nii..nanti mengandung...ahhh..ani" abg man cuba mengangkat punggung ku keluar tp kelebihan aku diatas buat dia tak cukup kuat.. aku mula terasa btg abg man berdenyut2 dan aku masih kekalkan henjutan aku..dan..."aarrgghh anii..ahh...ahh" abg man mengerang keras sambil melepaskan airnya kedlm pantatku...terasa kehangatannya..."ahhh abgg..ahhh." aku jugak klimaks sekali lagi.."ahhh abggg" letih terasa, aku bersandar pd abg man tanpa mengeluarkan btgnya... abg man memeluk ku... dia berbisik...puas tak? katanya...aku mmg puas tp aku kata padanya.."kalau boleh ani nak lagi...sblm sampai,kita buat lagi ye..kali ani nak rasa dari belakang pulak..abd mann ketawa dan kami berehat sebentar...

dalam bas

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -