SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

puan roziah bangi

Sex = Female
Where it happened = bilik tidur ku
Language = melayu
Refnum = 49456
nama ku Puan Hajjah Roziah. Aku di panggil zie atau cikgu zie. Aku telah berlaku curang atas kerana sikap suamiku yang menyimpan kekasih dan tidak memberiku nafkah batin lebih dari setahun. Kekasih ku hanya suami kepada anak saudara suamiku sendiri. Pertama kali kami bersetubuh, aku mencapai kepuasan seks sebenar. Kekasih ku ini memang pandai berlakon depan kaum keluarga ku. Sebenarnya dia memang mengambil kesempatan ke atas ku di atas masalah peribadi aku sendiri. pura-pura simpati dengan nasibku, akhirnya aku di paksa melakukan perbuatan terkutuk ini. Aku pernah memujuknya untuk putuskan hubungan zina ini,tapi,makin kerap dia datang ke rumah selepas waktu sekolah hanya sekadar melepaskan nafsunya. Kekasih ku ini bukan sahaja telah mengerjakan aku seorang, malah sepupu suamiku juga di kerjakannya. Dia mengaku kerap bersetubuh dengan sepupu suamiku yang juga telah bersuami dan mempuayai anak-- anak bujang yang dah dewasa. Kekasih ku ini memang dajal seks malaysia. Tak tahu sampai bila aku harus begini. Ingin aku ceritakan pada anak saudara suamiku tentang perangai lakinya, kesian pulak, nanti porak peranda rumahtangga mereka. Ahh, persetan itu semua, aku pun hantu juga. Kalau aku melawan dan menjerit tempoh hari, pasti semuanya selamat. Tapi, aku juga seorang wanita,isteri dan ibu yang masih perlukan santapan seks. Paling tidak seminggu sekali. Ada suami, tak nak layan kita. Dah tentu jantan sial kat luar tu menunggu masa menerjah ke lubang kita, di dalam bilik tidur kita sendiri. Pernah aku ajak kekasih ku kahwin, dan aku akan minta talak pada suamiku, tapi, jantan ni, memang sekadar nak pancutkan air nikmatnya ke dalam istanaku. Tapi aku puas gila bila lakukan seks dengannya. Ketika pancutan hampir tiba, dia memanggilku mak cik roziah sayang, puh, aku memang cintakan dia secara tidak sedar, selamat malam Azman, kita jumpa nanti, ingat, mama jeolus tau you main gan mak ebab tu,.Pn. Roziah , seksyen 3, bandar baru bangi,

puan roziah bangi

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -