Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

di kongkek pakistan jual kain

Sex = Female
Where it happened = rumah
Language = malay
Refnum = 46742
aku x keje suri rumah sepenuhnya aku keje kat kilang tapi suami ku x benarkan sejak kawin ngannya katanya isteri hanya duduk kat rumah measak n melayan suami jer. suamiku ni kolot gak nyesal kawin ngannya. ttg. seks lg teruk dia tau ramas-ramas jap pastubenam koneknye 2 minit crut-crut ayag keluaq cabut tidur tu je aku gersang jadiknya. kat sebelah rumah sewa kami ada pakistan yg kejenya jual kain. hensem mcm amir khan kalau bercakap pelat... dadanya penuh ngan bulu sexy. aku steam kalau terpandangnya. nak jadi citer ari tu suami aku overtime sampai pagi esok. aku cari akal macammana nak umpan pakistan seekor ni agar masuk ke perangkapku aku dah terdesak ni. suami ku kalau hal seks buat macam ayam je...dah cepat muntah koneknye x ada romance langsung x romantik, aku dengar pakistan ni balik rumahnya. aku dah mandi siap wangi wangi lg. dan berkemban tak pakai apa-apa kat dalam. amir khan ni ke belakang menggambil pakaian yg dijemur kat sidaian aku dah sedia kat situ konon menyidai baju. aku pun ngan ramah menegur" hai...dah balik? " ya... kakak... banyak kain cuci?" jawab amirkhan sambil matanya melihat susuk badanku yg cambest gak. aku agak dia steam gak. ku lihat kat bawah kangkangnya membonjol besar. nila masanya detik hati. aku purapura terlepas kain sarung yang menyalut tubuhku.amirkhan ku tengok menelan air liurnya. "suka tengok Kah....? tanyaku pura-pura malu. " suka.. perempusn malaysia banyak cantik..." jelas amirkhan." ko mau tengok lg kah..." umpanku dengan senyuman menggoda " Mau jugak... tapi... takut itu suami kakak...." jawab amirkhan ngan bernafsu. "nanti lepas maghrib ko masuk ikut belakang sini ya, suami saya pagi esok juga balik, datang ya akak tunggu" pesanku pada amirkhan.Dia hanya mengangguk-angguk. lepas magrhib amirkhan dah menyelip masuk dari belakang." ada orang nampak kah? sambil aku mengunci pintu belakang dengan pantas. "tada kakak..." jawab amirkhan yg. sexy di pandangan mataku. aku pun membawanya ke bilikku dan melentang bogel ku kangkang kakiku agar ia nampak pepekku yg kehausan. amirkhan membuka bajunya dan seluar membuang di lantai terus mendakap aku mengucup bibirku ngan lembut sementara kedua tangannya meramas-ramas tetekku sesekali bibirnya menjilat leherku sehingga ke tetek ku. puting tetekku di jilat-jilat bak anak kucing menjilat lebihan susu kat piring.macam-macam stail lidahnya berpusar sekeliling putingku aku rasa melayang pepekku berair lebat banjir tak pernah aku di buat suamiku macam ini... dipusingnya badanku bertiarap di jilatnya dari belakan leher badanku dan yg amat geli bontotku pun dijilatnya. selepas tu ditelentangkannya aku dan dia menyerang pepekku yang berair dan berbulu sederhana.Lidahnya yg besar lagi panjang itu mengisar-isar kelentitiku lubang ku di jolok mennambah kehangatan tubuhku yg dah klimax semasa di jilat kelentitku.lubangku tbasah sebasahnya....aku hanya meraung dengan memaut kepala amirkhan menekan agar lidahnya masuk lebih dalam kerana klimax kali kedua melanda tubuhku mengigil keenakkanku aku. belum lagi penisnya dibenam aku dah dua kali klimax. aku sanggup bercerai ngan suamiku kalau pakistan ni nakkan aku.....batang penisnya panjang amat memeranjatkakan kepalanya macam abnormal je besar tul spt penumbuk lesung. bila batangnya di hala ke lubang pepekku dengan sekali tekan ia menerobos aku meraung ngilu kerana menahan asakan butu amirkhan yg. besar kalau suamiku jauhle macam pipit ngan enggang je.... 5 minit butunya keluar masuk tanpa henti menhentak hingga ke peangkal rahim ku aku kejang klimax lagi...aku menolak tubuh amirkhan tak di perdulinya hentakkan menjadi kuat dan gila-gila aku menjerit bukan kesakitan tapi kesedapan sangat. amirkhan menukar posisi dengan doggie stail lak adusss aku rasa macam bocor hingga ke perut lak tapi sedap.......

di kongkek pakistan jual kain

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -