1157 Views |  Like

Kena Gomol

Age when it happend: 22
Where it happened: East Coast
Langauge: Nusantara
Sex: Female
Rating: 6
Category: Straight

Nama aku Jun dan aku bolehlah dikategorikan sebagai golongan wanita yang berperawakan menarik dan seksi!(segan gak mahu ngaku tetapi aku bukannyer angkat diri!)Aku mempunyai beberapa pengalaman dalan perhubungan sosial biasa bersama teman-teman lelaki yang tenggelam timbul percintaan kami! Mungkin aku tak berapa ambil kisah dalam menjaga hati dia orang yang kekadang cemburu melampau yang aku rasa membelenggu hidup aku(betul tak?).
Tapi dalam dediam aku juga sesekali menakal-nakal dengan teman-teman wanita yang sama kategori..maksud aku menggatal sesama sejenis(bukannyer lesbian melampau sampai menjilat barang!) tapi sesekali bila kena betul pasangan dan timing dia puas gak kami bergusti! Bukan bergusti macam dalam WWF tu tetapi tahu saja ler pompuan ni bila naik galaknya memang berpelukan dan bergomol sampai kusut rambut! Aku pernah bergomol dengan kawanku bernama Valerie Joy semasa disana dulu. Dia memang nakal dan muka dia memang buat orang geram kerana seksi dan nampak buas. Macam mahu gigit bila aku tengok dia. Tubuhnya kecil seksi tetapi buas. Kalau sesama duduk disofa sekejap saja kami akan bergentel-gentel kaki dan betis kemudian bertindih dan bergomol dilantai tanpa segan silu. Macam best pulak bergomol dengan dia yang ganasnya semacam. Dia akan duduk diatas dan mencekik-cekik dan menggeletek serta meramas buah dada tanpa ada rasa segan langsung dan membuat aku juga begitu. Aku pernah bawa dia bergomol sampai kami terbogel-bogel kerana terlalu buas berguling dan bertindih tetapi tidak ler kami bercumbu habis. Sekadar bercium ringan dan berbaham-baham leher serta mengulum telinga semasa bergomol tu biasa ler!
Sorang lagi kawan aku yang suka bergomol bila sesekali kami berjumpa ialah Francesca. Dia wanita campuran Filipino chinese dan memang cun muka dan tubuh dia! Dia gemar mengajak aku bertarung..apa-apa saja asalkan berlawan. Selalunya kami akan berlawan karate dan boxing siam! Lucukan?Tapi itulah yang berlaku bila kami berpeluang bertemu dulu. Bila sudah berpeluang begitu kami akan mencuba apa-apa saja seni pertahan diri. Tapi itu cuma pembukaannya saja. Bila sudah naik galak kami akan bergumpal dan bertarik-tarik rambut serta berlawan membaham-baham leher cuba melakukan lovebite.Tiada bezanya jika dibandingkan dengan teman aku Joy cuma dengan Francesca kami tidak terus bergomol tetapi bermula dengan pertarungan seni pertahanan diri kononnya!
Dan sebagai penutup kisah pengalaman sedikit gila-gila aku ni..aku sangat enjoy bila aku melihat Joy dan Francesca bergomol! Naik geram aku melihat dua ekor tu berpeluk maut dengan tubuh mereka melekat dari kepala hingga kekaki berguling-guling buas didepan aku! Aku tak tahu lah apa perasaan mereka masa bertindih-tindih dalam keadaan yang sangat erotis tu dengan kaki-kaki mereka yang seksi nakal itu menggentel-gentel gatal semasa bergomol dilantai. Aku ada menyimpan foto dan videoclip aksi-aksi gila kami dan mungkin satu hari aku akan pamerkan untuk dikongsi kerana aku yakin tiada unsur-unsur lucah didalamnya walaupun kami sememangnya tercabar nafsu semasa beraksi begitu!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience