Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

nik

Sex = Male
Where it happened = home
Language = bm
Refnum = 42815
Masa tu umurku baru 12. Pagi tu emak bapak aku dah pergi noreh. Tinggal aku seorang kat rumah. Rumah aku agak jauh dari rumah orang lain. Hari itu aku tak gi sekolah sebab aku tak sihat badan. Sedang aku ngelamun di katil, aku terdengar nama mak aku di panggil orang. Suara perempuan. Aku berlari menuju pintu. Aku dapati Mak Senah tercegat di kepala tangga. Aku kata emak dan bapak dah gi noreh. Dia kata takpe. Aku ajak dia naik. Diapun naik dan masuk ke dalam rumah. Dia tanya kenapa tak sekolah. Aku kata aku tak sihat badan. Demam dan badan aku terasa lenguh-lenguh. Dia tawar diri nak urut aku. Aku kata bolehlah. Dia suruh aku meniarap. Akupun meniarap atas katil. Dia mula urut belakang aku. Aku rasa sedap. Lepas tu dia suruh aku terlentang. Akupun ikut cakap dia. Dia urut kaki aku kemudian naik ke betis akhirnya naik ke paha. Aku dah mula rasa lain macam. Sedap. Konek aku menegang. Aku tak pakai spender cuma pakai kain sarung je. Konek aku mencanak naik menongkat kain macam tiang kemah. Mak Senah tanya aku boleh tak dia nak pegang. Hish! Aku kata tak naklah. Malu. Dia kata takpe. Dia takkan cerita kepada orang lain. Aku kata kalau macam tu takpe. Dia genggam konek aku. Aku semakin sedap. Mata aku jadi layu. Aku sudah tak peduli apa dia nak buat pada konek aku. Aku terlalu stim waktu itu. Dia melancapkan konek aku turun naik. Aku mendesis kesedapan. Mata aku terpejam. Kemudian aku terasa seperti konek aku dikulum orang. Aku buka mata. Laaaaa...Mak Senah yang sebaya dengan mak aku dah masuk ke dalam kain aku. Aku lihat kepalanya turun naik dalam kain mengulum konek aku sambil menghisapnya perlahan. Aku meranung kesedapan. Mak Senah semakin ganas. Konek aku dihisap rakus. Aku kata aku rasa nak terkencing. Mak Senah buat tidak peduli. Dia terus menghisap dan menghisap. Akhirnya aku sudah tak tahan lagi. Langsung aku pancutkan air mani aku ke dalam mulut Mak Senah. Dia terus hisap dan jilat air mani aku sampai licin. Dia telan habis. Dia kata air mani aku sedap. Air mani anak teruna katanya. Kemudian dia mintak aku jangan cerita dengan orang lain. Dia kata nanti di lain masa dia akan datang lagi bila mak bapak aku takde kat rumah. Aku kata okay je. Sedapkan sape taknak. Lepas daripada peristiwa itu kami selalu main sama. Dialah yang ajar aku macam mana nak hisap kelentit. Jilat lubang cipap dan macam-macam lagi yang orang perempuan suka. Nak jadikan cerita akhirnya aku kahwin dengan anak daranya. Memang dara. Engkau orang tahulah macamana nak beza dara ke tidak pada malam pertama. Sebab sebelum kahwin aku tak pernah main dengan anaknya. Aku cuma main dengan emaknya saja. Lepas kahwin aku bawak Mak Senah duduk dengan aku. Aku kerja sif petang. Bini aku kerja sif pagi. Kerja kilanglah katakan. Jadi bila bini aku dah gi kerja kamipun buat projek macam biasa. Malam lepas kerja aku layan pulak bini aku. Untuk tenaga kuat Mak Senah yang sekarang sudah jadi mak mertua aku ajarkan aku senaman macam mana nak kuatkan tenaga dan selalu sediakan makanan berkhasiat untuk aku. Maklumlah nak layan mak dengan anak bukan kerja senang. Kalau nak tahu senaman apa yang Mak Senah ajarkan kepada aku? Tunggu dilain masa sebab sekarang ini aku nak layan bini aku. Esok pagi nak layan Mak Senah pulak...

nik

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -