SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Sebatang Dua Lubang

Sex = Female
Where it happened = Office
Language = Melayu
Refnum = 40847
aku ni takdela hensom sangat, tapi ramai bebudak remaja suka kat aku. aku pun tak tau kenapa.. masih single tapi dah ada girlfriend.. hehehe.. belum kahwin lagi laa.. oklah, buat apa nak intro panjang sangat ye tak? aku ni keje pejabat. dalam pejabat tu aku kenal rapat, namanya leha -bukan nama sebenar-. orangnya tinggi kulit putih melepak. nampak cam warak. bertudung tapi agak sosial. sorang lagi namanya erin -bukan nama sebenar-, budak kantin tempat aku kerja. orangnya pun putih melepak cuma mulutnya laser sikit. sorry la, aku guna nama lain, tapi aku tengok kat laman cerita-cerita panas ni selalu sangat guna nama yang sama.. nak tau camner aku dapat dara budak dua orang ni? ok, budak leha ni syok sangat kat aku, tapi aku ni takdela over sangat ngan dia. selalu sangat dia suruh aku masuk bilik office dia borak-borak. ntah macam mana suatu hari tu aku tertanya pasal cerita blue. aku tanya kat dia pernah tengok cerita blue ke tidak. dia jawab tak pernah. pastu dia tanya aku balik, abang pernah tengok? aku angguk je la dengan senyum meleret aku.. pastu aku tengok muka dia merah padam.. then.. esok bawak vcd tu boleh? aku orait je.. dalam hati aku, habislah budak ni.. terpesong aqidah.. hehehe.. tengaharinya.. aku turun makan kat kantin. budak erin ni pun terkedek-kedek dapatkan aku.. waktu tu tak ramai pelanggan.. yang ada kawan dia.. mak dia takde.. beli barang katanya.. yang herannya.. dia tarik tangan aku hala ke dapur. aku tanya naper? dia jawab, jom.. sambi kenyit mata.. aku yang tak faham atau tak faham-faham cam lembu kena cucuk hidung ikut le dia gi kat bilik stor belakang kantin tu.. masuk je kat dalam stor dia tutup dan kunci pintu. pastu dia peluk aku dan raba batang aku dari luar seluar aku. aku dah horny dah, aku cium dia dan ramas tetek dia dari luar baju. aku jilat lehernye.. pastu dia bukak zip seluar aku dan keluarkan batang aku and then terus jilat batang aku.. batang aku yang masih lembik terus je bangun dengan gagah.. budak ni tanya, naper tadi kecik lembik pendek sekarang dah besar keras panjang? aku jawable.. dah erin jilat.. haa terus jilat.. kulum sekali.. budak ni pun terus la buat apa aku suruh.. aku dah high giler cam dah nak keluar dah air mani aku.. sambil budak ni hisap batang aku, aku suruh dia londehkan seluar dalamnya. pastu aku cabut colinya yang nipis tu.. selalunya dia pakai coli nipis ngan baju nipis, so nampak la putingnya yang terjojol tu.. tetek dia takdela besar sangat, tapi cukup-cukup tapak tangan aku meramasnya.. putih dan puting kaler pink.. cam belum kena je budak ni.. bila aku rasa batang aku dah cukup keras, aku bangunkan dia.. dan mula raba pukinya, uuiii... dah banjir.. so tak payah la aku nak jilat-jilat.. aku baringkan budak ni dan kangkangkan kakinya. aku gesek kepala batang aku di alur pukinya dan menusukkannya ke dalam lubangnya.. erin menyeringai.. dalam hati aku takkanlah.. aku masukkan lagi sampai kepala batangku tenggelam. dengan tangan aku yang masih menguli teteknya, aku masukkan perlahan-lahan batangku. baru separuh, dah tak boleh nak masuk. ketat semacam.. so aku tarik sikit dan tarik nafas panjang-panjang.. zrupp.. aku hentak batang aku ke dalam lubang pukinya.. arkkk.. erin berteriak.. tapi tak cukup kuat untuk memeranjatkan orang lain.. aku rendam batangku sekejap.. terasa ada air mengalir agak panas dari pukinya.. aku tarik batangku tinggal separuh dan.. oh my god.. darah.. aku tanya kat erin, kenapa ni, period ke? dia jawab, takde.. erin tak pernah buat, sambil menitiskan air mata.. tanpa kawalan minda aku berkata.. aku cakap, 'jahatnya abang..'. tapi dek kerana syaitan dah bermaharajalela dan batang pun dah kat dalam puki, so aku teruskan la tugas aku meratah gadis dara ni.. sebelum tu aku palitkan sedikit darah daranya kat kedua-dua keningnya.. amalan atuk aku biar awet muda pompuan tu.. aku mulakan dayungan. dari perlahan semakin laju.. dari merintih pedih dan sakit pukinya menjadi kesedapan yang pertama kali dialaminya.. lebih kurang 15 minit menunggang erin, aku dah nak kluar air sementara erin dah banyak kali kejang climaks. sampai lencun kusyen buruk yang dibuat lapik punggungnya.. aku tarik batangku dan ku suakan ke mukanya. erin menarik batangku dan melancapkan untukku.. crutt.. crutt.. crutt.. crutt.. air maniku yang banyak memancut ke mukanya.. lidahnya terus menjilat saki baki air mani di batangku dan mengulumnya sambil menyedut-nyedut.. di telannya saki baki air maniku.. sedaplah bang air mani abang ni.. lain kali pancut kat mulut erin ye.. aku memeluk dan menciumnya kerana timbul rasa sayang dan kasihan kerana telah memerawaninya.. setelah kami berpakaian semula, kami bergegas keluar dari stor, maknya dah balik.. ahh sudah.. kantoi.. tapi maknya sibuk memasak.. kawan si erin perasan dan tersenyum bila memandang erin. erin, serabainya kau.. sambil menjeling kat aku.. aku senyum je.. dan blah.. tengahari esoknya, aku dan erin projek pula kat dalam stor satu lagi. agak tersorok dari pandangan mata. kali ni erin yang di atas, dan penyudahnya setelah bertarung lebih kurang 25 minit. aku pancutkan air maniku ke dalam mulut. aku tak sound awal kat dia, waktu tu dia tengah khusyuk mengulum batang aku sesudah dia klimaks 4 kali. ditelannya semua air mani aku, sampai bersih batang aku dijilatnya. petang harinya, aku bawak vcd yang dipesan si leha. aku bawak vcd yang ada aksi perempuan hisap batang laki dan kongkek pelbagai gaya. ala kamasutra, tapi yang penting gambar cantik dan clear. petangnya aku hulur kat dia bila aku masuk ke biliknya.. tanpa buang masa, dipasangnya vcd tu kat pcnya yang menghadap ke arahnya.. aku releks sambil baca surat khabar. bila dah start adalah dalam 15 minit dia tengok, dah semacam je budak ni.. seingat aku bila dah 15 minit cerita tu, itu dah masuk acara mengongkek.. hehehe.. aku rapat kat dia dan pegang bahunya.. tak menolak langsung.. aku kunci pintu dan tutup bidai di cermin pintu.. aku kembali ke mejanya.. aku letakkan semula tanganku di bahunya dan mula mengurut-urut.. sambil mengurut, tanganku menjalar ke teteknya.. dan.. pap.. tanganku di tepuknya.. abang.. naper ni.. sambil menjelingku.. aku tanya dia, dah stim ke? dia jawab dah.. dah banjir pun.. tapi muka masam.. aku peluk dia dari belakang.. responnya.. dia pusingkan badannya dan membalas pelukanku. kami bercium agak lama.. tangan aku jangan cerita la, bercium bercium jugak tapi tangan tu tak reti diam. alih-alih dah kat dalam seluar dalamnya menggentel kelentit budak ni yang dah berlendir.. terkangkang-kangkang kaki si leha bila aku gentel kelentitnya.. kelentitnya agak besar dan panjang. aku tak berapa nak ramas teteknya sebab kecik. lebih kecik dari tetek erin.. tanpa berlengah aku baringkan dia kat sofa dan terus masukkan batang aku yang dah mencodak keras. itupun lepas dia lancapkan batang aku. leha tak mahu hisap batang aku. kotor katanya. so aku main hentak semacam je la.. zrupp.. leha menjerit agak kuat.. nasib baik staff lain dah balik.. aku tengok kat pukinya, darah mengalir.. sah, dara lagi budak ni.. disebabkan si leha asyik mengadu pukinya sakit bila aku tusukkan batangku, aku ambil masa untuk tenangkannya.. setelah reda, aku hanyun je la cam biasa. tak sampai seminit leha dah kejang.. cepatnya budak ni klimaks.. selang 2 minit dia klimaks lagi, lagi dan lagi.. pukinya dah banjir dan sofa dah basah lencun.. lubang pukinya dan terlalu licin dan dia kuat kemut hingga aku dah hilang kawalan.. apalagi, aku sodok sampai santak hingga ternganga mulut si leha. maka terpancutlah air mani aku kat dalam pukinya.. kami berpelukan seketika sehingga batangku dah mengecut dan aku keluarkan batangku.. ngilu rasanya.. air mani bercampur air mazi dan darah keluar dari lubang pukinya yang licin bertrim.. si leha tanya kat aku, napa abang ganas sangat. aku pun jawabla.. ingatkan leha dah pernah main ngan pakwenya.. mana ada.. so abang kena bertanggungjawab kat leha kalau leha nanti mengandung.. aku angguk kepala je la.. kami berpakaian semula dan menghantar leha balik sebab selalunya dia naik bas bila balik. tapi dah lebih 9 kali agaknya terpancut sengaja dengan tak sengaja kat dalam puki leha tapi leha tetap tak mengandung.. keturunan kut.. sebab dia ni anak tunggal.. susah nak lekat agaknya.. lepas tu tiap-tiap hari aku kena carikan dia stok vcd blue untuk ditonton sebelum kami projek. dan dia dah pandai kulum batang aku walaupun asalnya tak mahu.. belum rasa belum tahu, dah rasa nak lagi.. itulah katanya.. sejak hari tu, tiap-tiap hari aku dapat main 2 lubang puki, tengahari si erin, petang si leha. so sekarang ni aku dah rasa 4 dara termasuk isteri aku. dia tak tau aku dah mendarakan 3 gadis lain sebelum menikah dengannya. gadis ketiga, adalah makcik si erin. sebaya ngan erin. dia tu aku projekkan kat tempat air terjun, dalam kereta. sejak kes dengan makcik si erin ni la aku terus kahwin. sebabnya kami hampir dibelasah orang ketika kami sedang buat projek ntah yang kali keberapa pun tak ingat sampai termengandung makcik si erin tu. aku suka kat makcik si erin ni bukan apa, ia tu memang lawa, kulit putih melepak, bulu selalu trim, puki lak sentiasa ketat dan yang pentingnya, kuat kemut. nasib baik dia keguguran waktu jatuh time main bola jaring.. fuh.. selamat.. so kalau diikutkan, si erin tu la bini aku yang pertama.. so nanti aku sambung cerita macam mana aku dapat dara makcik si erin tu.. bubai..

Sebatang Dua Lubang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -