Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Sedap bini orang

Sex = Male
Where it happened = KL
Language = Malay
Refnum = 40130
Aku ni TJ adalah seorang suami yang dikira baik tapi entah macam mana satu hari ada seorang wanita isteri orang telah jatuh cinta kepada aku.Kami jatuh cinta sampai tak boleh tahan la.
Cukup aku nyatakan wanita ini bernama Ina dan dia sendiri telah berumur 38 tahun dan burit dia pun telah keluar anak seramai 5 kepala.Aku pula telah projek dengan bini aku sampai keluar 6 kepala anak aku dari burit isteri aku.
Ina ni lakunya sudah mampus batangnya kerana penyakit kronik macam-macam yg dihidapinya mka Ina dah lama tidak kena batang.
Aku bukan kaki tutuh burit bini orang tapi tak boleh tahan la bila satu malam Ina suruh aku pergi rumahnya minta aku tutuhkan buritnya.Dia ni punya stim tengok batang aku besar dan panjang tak macam laki dia kecik dan pendek.Malam pertama kami bersama aku jilat habis burit dia sampai dia tak boleh tahan.Akhirnya aku masukkan batang aku dalam buritnya juga.Lama kami main sebab dah ada pengalaman keduanya dan sudah tentu pandai kawal keadaan.Las-las aku pancut air mani aku dalam buritnya sebab dia tak bagi pancut luar.Aku kata kalau mengandung camana dia kata tak mengapa biarlah.Dia pulak masa tu mungkin tengah subur sebab air buritnya banyak keluar.Belum apa-apa dia ni tengok je batang aku dah meleleh air burit dia keluar.
Cukup asatu bulan kejadian tutuh burit dia aku tanya dia camana dan dia kata dia tidak mengandung so nasib baiklah aku dan Ina.Jika tidak mampuslah aku laki dia mesti hairan iapa yang tutuh burit bini dia.Jantan mana pulak yang sula sampai tembak dalam.Selepas itu aku pun kurang berhubung dengan dia.Ini kali pertama aku buat sex dengan bini orang yang kehausan.Sungguh sedap la.Jika ada sesiapa isteri orang atau janda ka yang sedang kekehausan hubungi ku aku nak projek dengan mereka sebab memang lazat dan nikmat makan luar ni.hubungi aku cara sms atu iga pat juh nam ma lan pat cong

Sedap bini orang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -