SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

angah ku

Sex = Male
Where it happened = home
Language = malay
Refnum = 39786
kejadian ni berlaku maser aku form 4.......ketika itu aku br meningkat remaja...aku mmg suka sex....hinggalah pd satu malam tu...aku menceroboh blik angah aku....aku dapati angah aku tidur dgn lena skali... aku mula menjalankan rancangan buruk ku ...... aku pun baring de sebelah angah aku....aku cuba la merayap tangan aku kat cipap angah aku.....aku pun dpt rase cipap angah aku.....aku bukak seluar angah aku....rupa2nya angah aku x pakai spenda.....angah aku x sedar2 lg aku rase dia tidur mate kut....aku pun cuba r jilat pantat angah aku nie....sedasp siut raser cipap nie...pas tu aku cuba la nak pegang gunung angah aku lak.... aku cuba la pegang...ble dah dpt angah aku pun tersedar..... aku pun jadi takut.... angah aku tanya kau buat aper tu...ko cuba nak wat aper kat angah??? aku ckap aku x wat per pun...cuma nak cuba pegang jer... angah aku ckp knp x minta kalau nak..... angah leh bg....aku pun mula la buat projek ngan angah aku....aku mula cim mulut dulu.....sambil tangan aku raba tetek angah aku....tetek angah aku jadi keras ble aku raba2....aku pun cuba bkak bj akak aku.....terselah la tetek dia yg pkai bra jer... aku pun bkak coli dia...besar la gak tetek dia....... aku hisap dgn rakusnya.....angah cakap kat alku jgn la gelojoh sgt....aku gigit2 puting dia...pastu angah pun bkak sluar aku.... angah aku ckp besar gak kan koter ko... aku pun jwb x lah biase jer... angah aku pun kulum konek aku cam aiskrim....aku pun hisap cipap angah.....aku pun gigit bji kelentit dia....banyak air cipap angah aku kuar....aku pun jilat jer air tu skali....angah aku suruh aku masukkan konek aku kat pantat dia... aku suruh angah aku kangkang... ssh gak nak masuk sbab konek aku besar n angah aku masih dara...akhernya aku berjaya gak masukkan koneh aku semua skali.....dlm sploh minit aku sorong tarik aku pun terpancut dk=lm cipap angah aku.... pas tu kame pun tidur sambil bogel...bye...

angah ku

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -