SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

kakak tersayang

Sex = Male
Where it happened = in a room,2 years before
Language = malaysia
Refnum = 39468
kla,camni citenye.akun ade sorang kakak yg cun dan m'punyai bodyshape yg sedap.aku dah lame nak rase tubuh kakak aku2.satu hari,makbapak aku takde kat rumah.so,aku dokla dlm blik aku.waktu aku nak masuk blik,aku nampak pintu blik kakak aku t'buka skit.aku pun skodengla.tiba2 aku nampak kakak aku tengah tengok cermin sambil berbogel.
aku pun stimla.sebab ghairah sangat,aku buka seluar aku kat depan blik kakak aku lalu alu pagang kote aku yang stim 2.aku tak dpt nak tahan lalu akum lancapla kat situ.tiba2 kakak toleh ke blakang,die nampak ape aku buat lalu die tarik aku masuk dlm blik die.

'kenape ayep lancap?kalau ayep nak cakapla kat kakak'kata kakak aku dengan manja.

'ayep tak tahan tengok badan kakak.ayep nak sangat pegang tetek kakak'kata aku meminta.

'nah'

kakak aku ambil tangaan aku lalu diletak ke atas tetek dia.

'ape lagi,rabalah'

'boleh ke kak?'

'cepatla'kata akak

aku pun rabala tetek akak aku2.tetek kakak sungguh gebu dan besar.

'ahhhhh......emmmmmmm......pandai kamu meraba yep'
kakak nak pegang kote kamuleh tak?



kakak tersayang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -