Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

dirogol abang sendiri

Sex = FEMALE
Where it happened = bilik air kat rumah/bilik sendiri/bilik abang
Language = Malay
Refnum = 38959
nama ku sabrina(bukan namer sebenar)
aku mempunyai 2 org abang
mereka lahir pd waktu yg samer(kembar ler)
dier org nih tua 2 tahun lebih drpd aku


satu hari
sedang aku sedang mandi
tanpa ku sedari yg aku telah di intai oleh kedua2 abg2 ku
(dier org yg bagitau laaa)
aku reser dier org nih dah naik stim ngan aku
maklum lah maser aku pon tengah bergetah
29-23-30 potongan bodi aku
breast aku maser tuh pon tengah membesar laa jugak
maser tuh aku pakai bra saiz 34 b Triump lagih tuh
ruper aku boleh laa tahan sehinggakan boleh menjadi
buruan ramai budak laki kat sekolah aku

aku tau yg abg2 aku nih slalu tengok citer blue
tapi aku sajer jer buat tak tau
kengkadang tuh aku curik tengok semasa dier org sedang
tengok dlm pukul 2 pagi camtuh laaa

maser aku tengok citer tuh
kemaluan aku dah muler berair
aku pon tak tau laa kenaper

abang2 aku plak
maser tengok citer blue tuh dier org buat melancap bergu
sambil tengok citer tuh dier org melancap laa bersama

first2 aku tengok
konek2 abg2 aku nih besor bukan main lagi
terkejut aku dibuat nyer
dlm hati aku kater kalo aku kener batang camnih punyer besar mesti letih aku kener nih
kengkadang aku terbayang laa kalo aku dpt suami berbatang konek sebesar batang abg2 aku nih

sejak dr mlm tuh
aku suker laaa duduk dlm bilik
aku selak kain batik aku
aku main kemaluan aku dengan jari aku
maser tuh aku mencapai saut kepuasan yg amat sangat
lepas tuh aku er main lak ngan puting tetek aku
tetek aku maser tuh dah laa besar dah laa tuh puting dier lak warner pink
kire aku nih dare lagik laaa


nak di pendekkan lagik citer nyer
satu ahri maser aku tengah mandi kan
abang aku yg slalu sangat nengok citer blue nih dan suker ngendap aku nih dah terlalu steam melihat aku dalam keadaan tanpa seurat benang pon kat badan aku(maklumlah tengah mandi)pon masuk kedalam bilik mandi tuh

aku pon terkejut gak
aku menutup buah dada aku dengan tangan kiri dan kemaluan aku dengan tangan kanan
aku ingat nak jer menjerit mintak tolong kat mak ngan bapak aku tapi dier org takder kat rumah maser tuh sebab dier org pegi rumah pakcik aku
untuk pengetahuan korang rumah aku nih mcm rumah kampung laaa .Bilik mandi kat luar

so aku pon tanyer laaa dier org

`woi,giler ker tak nampak ker org tengah mandi nih, keluar laaah 'kata sayer

`memang laa kiter org dah giler,kiter org nih nak ajar adik satu mata pelajaran yg penting utk hidup tau tak'kater dierorang

aku pon kebingungan laaa

dier org pon menarik kedua2 tangan aku
dier org cakap `kiter kan adik beradik buat aper laa nak malu2,'kater dier org

aku pon dah takleh nak buat aper2 lagik
abang2 aku nih pom bukan laaa pakain dier org depan aku
dier org pon tunjuk laaa konek dier org yg besar tuh depan aku
tanpa melengahkan maser,abg aku yg pertama mula memegang kemaluan aku dan abg ke2 meramas buah dada aku
mula2 aku cuba gak menepis dier org tapi lamer kelamaan aku tak terdaya
bermula lah pelajaran yg dier org nak ajar kat aku tuh

abg per-1 jilat abih kemaluan aku nih
aku raser macam maner aku main kemaluan aku dengan jari aku dulu .syok nyer raser maser tuh
abang per-1 aku kater itu hanya laaa fingger fucking
aku blom lagik raser yg dier org punyer
abang aku yg ke-2 plak tengah sedap isap buah dada aku dengan rakus nyer
aku punyer perasaan takleh nak kater aper laaa sebab dah sedap sgt dah
dlm hati memang laaa nak menghalang tapi aper kaan daya
abang sendiri sanggup buat kat aku camtuh
lepas hisap kemaluan aku dier pindah plak kat bontot aku
abg aku yg ke-2 plak ambik alih menghisap kemaluan aku

sambil dier org nih menghisap kemaluan ngan bobtot aku
dier org siap bersih kan lagik ngan sabun
aku bukan lagik syok dibuat dek dier org
lamer lak tuh dier org tukar balik syif
dr jilat bontot jilat buah dada,dr jilat kemaluan aku jilat plak bontot aku

kire dalam bilik air nih dier ajar aku buat oral sex jer laaa
dier org tak pecah kan lagik dare aku maser tuh
aku ingat aku dah selamat dah maser tuh dr upacara pecah dare maser tuh .dier org suruh aku masuk rumah dan pakai baju sambil tuh dier org pon dok ikut aku dr belakag sambil bertelanjang

sampai jer aku kat bilik aku
abg2 aku tuh pegang tanga aku pastuh cakap `nih lesson nomber 2:FUCKING'aku tak sempat nak cakap aper2abg per-1 terus mengangkang kan aku dan menunjukkan aku cara utk memasuk kan batang kedlm kemaluan aku sementare tuh abg ke-2 plak ajar mcmmana nak masuk kanbatang dier kat dlm buntut aku
aku baru jer nak melawan tapi blom sempat aku nak menolak dier org kemaluan aku terasa macam terkoyak jer sebab tusukan pertam oleh konek abg ku sendiri dan memecah kan dare ku sendiri.begitu juga buntut ku tersa bagaikan anjing bermain
aku diperlaku kan seperti aper yg dilakukan dlm ceriter blue yg abg2 aku tengok mlm tuh
kemaluan aku mula mengeluar kan air bercampur darah
dlm hati aku itu mesti darah dare aku
setelah aku diperkosa oleh abg2 ku tanpa bantahan ku
abg2 ku berhenti dan melancap didepan ku
kemudian aku telah dipancut kan oleh `kencing'mrk (air mani)
masa itu aku telah terkulai kerana kesakitan dan kepenatan
setelah itu aku ter baring buat sementara didlm bilik aku
abg2 aku telah balik ke bilik mrk


selepas setengah jam kemudian aku dipanggil oleh abg per-1
setelah aku sampai ke bilik dier
aku disuruh naik keatas katil bersamanyan yg masih bertelanjang begitu juga aku
disuruh nyer aku naik keatas nyer dan dimasukkan batang nyer ker alur kemaluan aku dan dihenjut nyer aku
kenikmatan sekali lagi aku rasai akibat penangan abg ku sendiri
aku telah dihejut selama 15 minit dan aku telah klimaks sebanyak 3 kali
kemudian aku telah diajar satu lagi pengalaman baru iaitu
BLOWJOB
abang aku menyuruh aku menghisap batang nyer
pd mula nyer aku tidak mahu tetapi setelah dipaksa baru laah aku memasukkan batang konek nyer kedlm mulut aku
disuruh nyer aku menyorong tarik kepala ku supaya dier akan melepaskan kencing nafsu nyer kedalam mulut ku
kencing nafsu nyer itu terasa lemak2 masin

selepas itu aku pon pegi mencuci mulut aku di dapur kerana merasa loya
baru jer selesai mencuci mulut abg ke-2 pula memanggil aku masuk kedlm bilik nyer
aku menurut sahaja kehendak mrk hari itu
aku telah menjadi hamba nafsu kpd mereka berdua abang2 ku sendiri
semasa sampai sahaja di bilik nya aku ditangkap dan ditunggeng kan seperti kuda dan disini aku telah mempelajari satu lagi kaedah baru dlm sex iaitu DOGGIESTYLE
abg aku yg ke-2 ni memasukkan btg nyer kedlm bontot aku dengan ganas sekali .setelah kami sesama mendayung selama 5 minit aku merasai bahawa diri aku telah mencapai klimaks sebanyak 2 kali dah abang aku telah memancutkan kencing nafsu nya keatas muka aku


mlm itu aku dikerja kan lagik oleh mrk berdua sehingga ker pagi dan aku telak mencapai klimaks sebanyak 15 kali kemudian aku telah jatuh sakit selama 2 hari

walaupon dare aku telah pecah tetapi aku telah mempelajari sesuatu yg berfaedah yg diajar oleh abng2 ku sendiri
memang berbaloi



dirogol abang sendiri

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -