SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

JASLINA ANAK MELAYU

Sex = FEMALE
Where it happened = D RUMAH
Language = B.Melayu
Refnum = 34586
Hai kengkawan.... I nie nak cerita kisah benar yang terjadi keatas diriku.
Ceritanya bermula apabila i tamat sekolah. kisah ini terjadi dirumah i. I tinggal di sebuah rumah teres dekat sungai dua . Sebelah rumah I ader sekumpulan mamat ITM. Mereka studi dekat ITM permatang pasir. mereka tinggal berlima.Mereka datang daripada lain2 negeri.
Kisahnya bermula semasa cuti sekolah yang dahulu. Semasa I sedang menyidai baju. Icuma pakai kain batik aje masa tu.Baju untuk disidai aderla sebaldi . Ini termasuk lah underwear coli dan lain2 lagi kepunyaan ibu I dan i sendiri. Semasa sedang menyidai kain itu, ikatan pada kain batik I hampir terlucut. I melepaskan baldi dan memegang kain I. Semasa itu jiran I ini sedang melepak di parking lot rumah mereka. Semasa kain nak terjatuh , maka banyak lah mata2 yang melopong untuk melihatnya. Salah seorang dari mereka telah terlihat peha I yang putih itu. dia lalu membuat bunyi mulut untuk menarik perhatian I. tetapi I buat tak layan je. Selapas selesai sidai semuanya I pun terus masuk kedalam rumah. Malangnya I tersadung bendol pintu lalu hilang keseimbangan dan jatuh. Jiran I terperanjat lalu datang untuk menolong . Mudah mereka masuk kerana pintu tidak berkunci. Mereka datang bertiga lalu memapah I masuk. Semasa kejadian ini I dapat rasakan seorang daripada mereka telah memegang tetekku yang merah ini. I biarkan aje kerana pedih jatuh tadi masih terasa. seorang memegang ketiak I dan dua lagi memegang kaki I seorang satu. kaki i terbuka kerana dipegang oleh dua orang.Maka nampak lah akan burit ku yang terselah itu. Memandangkan I masih muda ,I biarkan aje. Mereka meletak kan i diatas sofa. Seorang daripada mereka tanya samada ada luka . I cakap tak dak kot tapi rasa sakit pada pungkok ada lah. Mereka maminta untuk melihatnya. i kata malulah. Meraka paksa i buka jugak. Lalu terselaklah kain i dibahagian belakan unutk mereka lihat takaut ada luka. rupanga ada luka. mereka tanya samada I ada ubat atau tidak. i kata ada tapi dalam bilik atas. seorang dari mereka naik untuk mencari ubat. 5 minit kemudian ubat tiba. seorang yang kalihatan lebih tua mula menya pu ubat pada pungkok i. i rasa seronok sekali. i tanya pada mereka samada pernah mereka tak studi ker hari ini. maraka kata cuti. lelaki yang sedang menyapu ubat itu kata susah untuk menya pu ubat sebab tergangu dengan kai i , mereka suru i tanggalkan. i pun macammana tah ikut aje.maka terselahlah burit i yang kemerahan itu. seorang dari mereka mula hendak menyentuh i punya tapi i sempat tempih. tapi mereka ,mmuala memegang i ditangan dan kaki i. maka i pun mula lah meronta tai gagal. mereka pinggil kawan mereka lagi dua lagi untuk membantu. setelah kelima2 mereka berada didalam rumah i, lalaki yang baru masuk tadi pun mula melondehkan seluarnya. di memasukkan kotenya kedalam mulut i. kerana terpaksa maka i pun kena la kulum jugak. selapas itu seorang lagi mula hendak memasukkan btg nya kedalam burit i tapi gagal kerana i masih dara tau. adegang ini berlaku hampir 5 jam tau. kemudian mereka mula bermain di burit i . i rasa tersangat geli hingga keluar air yang banyak. lepas itu mereka mula memasukkan kote merka kedalam burit i satu persatu. i rasa ader bern de yang telah mecucuk kedalam i punyaA. rupanya dara i dah terlerai hari itu jugak. selepas seorang seorang lagi main peranan.lepas mereka puas dihadapan mulalah mereka nak yang belakang pulak. semasa mereka mula dibelakang i rasa macam i punya belakang dah nak pecah. darah mula keluar.i meraung denya kuat tapi seorang lalaki itu lebih pantas memasukkan btg dia kedalam mulut i. i nak menjerit pun tak keluar suara .setelah habih semua nya mereka kerjakan, mereka mula main lancap pulak . mereka terus melancap sehingga terpancut.disemua badan i. dalam mulut i pun penuh jugak . kemudian mereka try pulak masukkan dua batg ke burit i rasa macam nak pecah tau. kemudian mereka buat macam bf. satu batang masuk belakang dan dua batang masuk depan.seorang lagi masukkan batangnya kemulutku. dan seorang lagi lancap keatas tetekkuyang masih merah itu. i pun rasa seronok lalu respon dengan baik sekali. kemudian faselepas mereka menyedari i respon mereka pun lajukan lagi tusukan masing2. semua klimikm serentak dan i rasa macam mandi kerena hampirn keseluruhan badan i kena i mani mereka. kemudian merea mengucapkan ttq kerana layan mereka tadi walaupu n pada mulanya tidak. kemudian mereka pakai semula seluar dan i dengar bunyi kenderaan di lur. rupanya family i dah pulang. bBERSAMBUNG.........................................

JASLINA ANAK MELAYU

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -