Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

disetubuhi di atas meja

Sex = FEMALE
Where it happened = hotel
Language =
Refnum = 33488
Aku memang separuh mati ingin disetubuhi oleh adik iparku (adik suamiku) yang lebih tua dari umurku.
Tetapi tidak tahu bagaimana hendak menggodanya. Isterinya pun boleh tahan sexynya. So aku pun sedaya upaya melupakannya
kerana tahu mungkin tiada chancelah nampaknya. Aku tidak mendapat kepuasan dari suamiku malah tidak bernafsu melihat wajahnya.
Entahlah kenapa tiba-tiba hubungan kami jadi begitu.

Aku selalu juga menggoda iparku itu melalui senyuman dan pakaian dan aku terasa dia juga seakan dapat membaca signal yang aku berikan itu.
Yang pastinya isterinya selalu dapat membaca perasaan kami. Suatu hari komputer rumah kami rosak dan dia memang pandai membuat komputer.
Suamiku meminta dia membaiki maka okaylah pula malam itu. Sekali keesokan harinya komputer itu buat hal lah pula.. Maka aku yang keseorangan pada masa itu
kerana suami ku keluar bekerja memanggil dia semula. Aku siap sedia dengan pakaian menggodaku dengan skirt pendek and baju g-string menanti ketibaannya.
kemaluanku sudah mula berdenyut-denyut ketika itu. Bila dia masuk aku pun pergilah membuat air sementara dia duduk di bilik komputer. bila aku datang dan menghidangkan
minuman di depannya, aku perasaan dia mula memberikan perhatian kepada buah dadaku yang besar 38c. Dalam hatiku semoga kau tergoda kali ini.
Lepas itu akupun pura-pura membelakangi dia dan menyusun buku-buku yang berada di rak buku sambil membongkok agar dia nampak pehaku ataupun seluar dalamku.
Tiba-tiba dia berdiri dan memelukku dari belakang. Aku pura-pura menolak tangannya, tapi dia terus mencium leherku sambil kedua-dua tangannya meramas kedua-dua belah buah
dadaku. aku yang sedari tadi memang ghairah terus mencium bibirnya. Dia terus menurunkan tali baju g-stringku dan mencium keliling buah dadaku. aku dah tak tahan lalu membuka baju dalamkku
dia terus dengan ganasnya menghisap sehabis-habisnya puting buah dadaku. kami yang ketika itu tengah berdiri terus berbaring di atas sofa di bilik itu.
Dia masih lagi menghisap putingku dan aku terus membuka bajunya dan zip seluar jeannya. sambil tanganku meramas batang zakarnya yang panjang dan besar itu dia masih lagi menghisap puting susuku.

Tibaa-tiba dia turun dan membuka celana dalam ku dan hanya mengangkat skirt pendekku ke atas. Dia menjilat kemaluanku, lubang pukiku dia jolok-jolokkan dengan lidahnya dan lepas itu dia
hisap keletitku dan lepas itu pula bagai ice-cream keliling pukiku dia jilat. Aku dah tak tahan lalu menjerit kelazatan dan mengangkat punggungku ke atas supaya lidahnya dapat
lebih mudah mejilat pukiku. aku bangun dan terus membuka seluarnya dan tidak lengah-lengah aku terus menghisap batang zakarnya. Dia meraum-raum bagaikan harimau kesedapan.
air mazinya sudah banyak aku telan tiba-tiba dia terus mengangkat aku keatas meja komputer dan memasukkan zakarnya ke dalam pukiku. Dia terus menghayunkan batang bertalu-talu ke dalam lubang pukiku hinggakan
meja komputer bergoyang-goyang dan berbunyi-bunyi. kami tak peduli dan terus juga berzina. aku mengangkang kan pehaku seluas-luasnya supaya pukiku dapat disetubuhi dengan mudah. Kelazatan disetubuhi diatas meja itu
tidak terhingga dan ianya berlarutan hinggakan 1 jam.

lubang pukiku agak kebas setelah kami siap bersetubuh dan dia katakan padaku "lubang pukimu lazat kalah puki isterinya'.
aku rasa puas dapat bersetubuh dengan iparku dan sebelum dia pulang sekali lagi dia mengangkat skirtku dan menjilat lubang pukiku sehingga aku mencapai orgams sekali lagi.

Itulah cerita aku dan iparku. selepas itu kami tidak mempunyai peluang sehingga kini. Aku sungguh rindu disetubuhi di atas meja olehnya lagi.

disetubuhi di atas meja

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -