Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

berpuluh pompuan dah ku main

Sex = MALE
Where it happened = kebun sayur
Language =
Refnum = 32784
pada tahun 1990,masa tu umur aku 17 tahun.aku duduk kat kampung kat mlk.kat kampung aku tu ada seorang bohsia(main tak ade bunyi)aku dengar dia ni minat main ngan abng askar.ada satu hari tu rabu kat kampung aku ade pasar malam. aku jumpa ia kat sana,lepas tu aku tengok ia balik sorang2.aku followlah ia.sampai satu tempat aku ajak ia berhenti.oh ya nama ia mariam(cipap pun macam mariam )aku ajak citer2.abis sema cite kuar.lepas tu aku ajak ia main.ia tanya aku adepot tak?aku cakap ade.apalah lagi bermula lah citer yang tak perlu aku cakap kat sini pasal korang tentu dah paham.apa yang aku sesal kan aku buang dalam.macam2 aku pikir.kalau mengandung macam mana.nasib baik tak jadi.maklumlah bohsia pandai jaga line.lepas aku macam kemaruk sex.sebelum ni sejak umur aku 12thn sampai lah ni17thn.hari2 aku melancap,tak penah cuti pun.lelaki mana ade cutikan.1 hari sampai4/5kali mesti punye.tapi semenjak aku dapat rasa pantat nidan dah tahu rase sedapnye pantat,aku kemaruk pantat.setiap awek yang aku kenal pasti aku ajak main.walau pun kali pertama dating.kalau aku ajak ia tak nak aku ajak putus.kadang2 dapat,kadang2 tak,tapi selalunye dapat.mungkin pasal muka aku ni hansome agaknye.pasal bapak aku mamak dan mak aku cina,jadi muka aku mix macam pan asia.body aku boleh tahan juga pasal aku bekas ahli sukan.pada umur aku 17 aku dah kawin tapi tak kekal.bukan pasal aku kuat main tapi pasal mak mentua aku lorat sangat.keluarga mentua aku tak suka kat aku pasal bini aku dah tunang ngan orang lain.tapi lepas aku main ngan ia,ia jadi takut dan suruh aku bertanggung jawab.aku ok saja pasal budak ni cun.nama ia ita
budaknye baik.sayang jodoh aku tak panjang.lepas aku bercerai setiap awek yang aku kenal/jumpa semua aku main/rogol.pada tahun 1993 aku kawin ngan budak johor plak.masa tu umur aku dah masuk 20thn.dapat anak satu.aku mengaku aku ni kuat main hari2 5/6 kali aku ajak bini aku main,sampaikan ia tak tahan ngan perangai aku.kalau ia piriod aku bantai jalan belakang lak.dulu ia rajin isap aku punye semenjak ia tahu aku dah main macam2 orang ia dah geli nak isap aku punye.dia ni bagus sikit kalau air aku kuar ia akan isap dan telan.ia suruh aku berubah aku tak berubah jugak.pasal aku ni memeng kuat main.walau ia ade bagi aku jadual leh main pada hari selasa,khamis,sabtu dan ahad.pun aku tak boleh ikut.kami bercerai pada tahun 1995.lepas tu macam 2 orang aku dah lanyak.janda ,anak dara,bohsia dan mak sedara member aku pun aku tibai.mak sedara si Z best sikit,aku punye dah kuar ia tak game lagi makna nye ia tak puas lagi kote aku dah lembik dan basah2 tu ia isap gak.sampai tenaga ak pulih balik aku bantai ia sampai game.ia memuji aku best dan kuat.ada ia kata aku pakai ilmu sebab biasa ia main ngan jantan bila dah kuar air jantan tu mengeleper macam ayam dah habis darah.tapi terus terang aku cakap aku tak bleh melupakan maksu kawan aku si Z ni.lepasa tu aku kawin lagi 96 ngan bini aku sekarang dapat anak lagi 2 orang.kadang kadang aku kesian ngan bini aku ni.hari2 kena layan aku kurang2 3 kali.1 masa masuk tidur.ke 2 masa tengah malam kalau aku terjaga nak kencing.3 masa aku bangun tidur.sebelum sarapan aku mesti sarapan benda tu dulu.aku tak tahu bila semuanye akan berakhir.kerana kesiankan bini aku selalu jugak aku makan luar.yang aku heran bila aku ajak jrawek2 ni mesti nak.ade gak yang kena pujuk2 dan merajuk dulu.ade bapok nak ajak aku tapi setakat isap tu aku naklah tapi main bontot aku gelilah.kalau satu hari nak isap aku punye 10 kali pun tak per.dalam ruangan ni kalau ade awae nak cari aku leh lah call aku kat sini:kosong satu tiga enam dua kosong lapan tujuh dua satu.tak kira lah anak dare ke janda ke bohsia ke bini orang,mak datin pompuan yang dah berumur pun aku akan layan.aku gerenti korangkan puas hati.aku tak nak duit cuma aku ingin memenuhi tuntutan batin.untuk golongan lembut boleh gak tapi setakat isap ajer tau.

berpuluh pompuan dah ku main

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -