SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Berkelah

Sex = MALE
Where it happened = back alley
Language =
Refnum = 32611
Kisahnya terjadi semasa aku menetap di Selayang. Aku menyewa sebuah rumah berhampiran pasaraya W. Aku bekerja di pasaraya berkenaan sebagai sales asssistant. Pendapatannya tidak memuaskan namun aku terus bekerja mencari rezeki.
Pada suatu hari ketika aku lunch aku ditegur oleh gadis J, yang juga merupakan anak kepada tukang masak di gerai itu. Dia mencadangkan kami berkelah di TP berdekatan Rawang dan aku bersetuju.
Di sana kami menghabiskan masa bermandi-manda di air terjun yang tersergam indah and sejuk sehingga menusuk tulang. Baju J yang basah melekap ke tubuhnya yang montok lagi menggiurkan. Buah dadanya yang pejal dan bulat seperti menjerit hendak keluar dari bra.
Apabila kami mendaki batu-batu ke kawasan yang agak sunyi, J hampir tergelincir dan aku mengambil kesempatan menangkap tubuh montoknya ke dalam pelukanku yang sasa lagi macho.
Tidak ku sangka J pantas memberikan tindak balas. Dia merangkul pinggangku sambil bibirnya separuh terbuka merayu ciuman maut aku. Aku pun menunaikan permintaannya dan J bertindak lebih ganas. Dia memegang batangku yang memang sudah keras sejak dari tadi. Dengan tergopoh-gapah dia menghalakan batang ku ke mulutnya. Lidahnya yang merah dan lembut itu mengulum batangku hingga ke anak tekak. Batangku terasa seperti hendak tercabut dibuatnya. Namun nikmat tetap nikmat.
Tanganku menyeluk masuk ke dalam seluar dalamnya yang lembab dan menuju ke biji kelentitnya yang comel macam biji saga.
Tanpa disuruh, J membuka kelangkangnya menjemput aku menjilat-jilat cipapnya. Aku pun dengan air liur ghairah meleleh-leheh terus menjunamkan muka handsome ku ke arah cipapnya. Cit, BUSUK!!Tempat pembuangan sampah pun lagi harum. Bangkai tikus pun lagi semermak. Kebengangan, aku pun menampar dan meludah J sampai kering tekak.
Lepas tu aku blah. Sampai sekarang aku jadi gayboy!!!

Pengajaran: Jangan jilat cipap perempuan yang kau tak kenal dia pembersih ke tak.

Berkelah

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -