SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

ngendap dan rogol

Sex = FEMALE
Where it happened = rumahnya
Language =
Refnum = 32600
ceritanya bermula di sebuah sekolah menengah dijb. aku baru saja bertugas dan bersamaku seramai 5 orang guru baru. hanya aku saja lelaki dan yang lainnya perempuan. selepas saja mendaftar, aku menginap seorang diri di rumah bujang dan 4 guru yang lain tu, semuanya masih "cik" menginap di sebelah rumahku....namanya as, sue, yati dan liza. semuanya tergolong dalam kategori cute dan miut...
nak dijadikan cerita, selang beberapa minggu selepas itu, tangki air rumah dia orang ni bocor. as meminta aku betulkan tangki itu. lepas habis sekolah (aku dan as sebelah pagi manakal yang lainnya sebelah petang), aku terus ke rumah as untuk melihar kerosakan itu. as sorang aje le masa tu. aku terus ke bilik air dan melihat tangki itu. as pula meminta diri untuk masuk ke biliknya...
apabila aku panjat tangki air tu, yang letaknya lebih tinggi daripada dinding bilik itu, aku sesungguhnya dapat menyaksikan keseluruhan bilik tersebut... dan yang paling mengasyikkan aku, as kulihat ketika itu sedang membelakangi aku aku... dan sedang membuka bajunya. kainnya telah dilucutkan sebelum ini...
tanpa terselindung, aku dapat melihat keputihan kulit as dan keseluruhan bentuk tubuhnya dari belakang. as hanya memakai coli dan seluar dalam aje... ku lihat as membelek-belek tubuhnya... dengan aksi yang begitu mencabar kelakianku.
kemudian as berpaling menghadap ke arah ku (dia tidak perasan aku sedang memerhatikannya dari atas sana) dan tangannya membelai lembut buah dadanya yang masih berbungkus. buah dadanya agak sederhana...kedua-dua belah tangannya mengusap lembut dan matanya tertutup.
aku tak sedap hati.. terus aku turun sikit dan berteriak padanya mengatakan bahawa aku dah kesan kebocorannya. aku terpaksa balik sekejap untuk mengambil peralatan yang diperlukan. as cuma menjawab dari dalam bilik. aku kata aku akan datang lagi selepas ini....
aku terus keluar dan balik ke rumah untuk mengambil peralatannya. dari sebelah dinding aku dengar ceburan air.. mungkin as sedang mandi.. aku tunggu seketika sebelum kembali ke rumah as dan mengetuk pintu rumahnya. as suruh masuk, pintu tak berkunci katanya. aku pun masuk. as di dalam bilik dan katanya baru lepas mandi. aku kata nak baiki tangki sekarang... as kata ok.
aku pun terus panjat lagi tangga tu menuju ke tangki air... niatku sekarang telah bertukar, dari membaiki tangki ke mengendap as... aku naik lagi dan dapat melihat pemandangan yang lebih menarik. as sedang menyapu bedak ke tubuhnya dalam keadaan bogel... kulitnya putih bersih, buah dadanya sederhana dengan puting yang agak kecil, punggungnya lentik dan bahagian kemaluannya dihiasi dengan bulu yang berbentuk tiga segi yang dijaga rapi barangkali... aku menahan nafas seketika..ku lihat as menggosok-gosok kedua-dua belah buah dadanya sambil menyapu bedak...kemudian seluar dalam dipakai dan diikuti dengan colinya. setiap gerakannya begitu mengasyikkan aku... sehingga as lengkap berpakaian, aku memerhatikannya tanpa tertinggal satu babak pun... aku berfikir, ini baru as saja. yang lain-lain tu pun, boleh tahan juga bodynya... tak sabar nak tengok body-body yang lain....
bila as keluar bilik, barulah aku kelam-kabut, mengetuk-ngetuk tangki dan sebagainya.
as tanya... teruk sangat ke rosaknya. aku kata sikit aje... kena tampal aje.. as kemudian ke dapur untuk membuat air.
timbul perasaan jahat dalam diriku... dan tanpa berlengah aku menggunakan drill dan menebuk lubang tembus ke dinding rumahku. tandas rumah ini, bilik air dan bilik mandinya dalam satu bilik... aku pastikan lubangnya itu cukup tersorok dan cukup besar untuk melihat apa yang berlaku di dalam bilik air tersebut... kemudian aku tampal dan aku pastikan tak de kesan yang boleh menggagalkan rancangan aku.kemudian aku betulkan tangki itu yang bocornya tak besar sangat.
bila aku turun, aku lihat as sudah siap menanti aku dengan hidangan air dan kuih. as ucapkan terima kasih kerana aku sudi menolongnya...
pada sebelah petangnya, aku tak sabar-sabar menanti tiga lagi dara itu balik. telah beberapa kali ku cuba mengendap melalui lubang itu dan segalanya nampak dengan jelas sekali. terbayang-bayang di fikiran aku keputihan dan kejelitaan tubuh masing-masing nanti ketika sedang mandi. aksi-aksi ghairah memenuhi segenap ruang dalam otakku....
bersambung....

ngendap dan rogol

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -