1793 Views |  Like

Sex Rambang

Age when it happend: 26
Where it happened: Malaysia
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight


wahai semua manusia ingatlah hari kematian , kemaksiatan akan menjadi api membakar kamu dikemuudian hari, sesungguhnya pula semua penipuan kamu tentang sex akan di kira sebagai perlakuan sebenar sedangkan kamu tidak melakukannya. subahanaalah……
kemusnahan yang dicari oelh kamu melalui rasa bangga dan kegembiraan akan membawa kepada berulangnya kisah Nabi Lut as. Ketika itu semua manusia lupa dan lalai tenang suruhan Allah. Semuanya hanyut dengan kemungkaran dan berbangga dengan yang berlaku…..” sesungguhnya mereka bangga dengan apa yang mereka lakukan dan sesungguhnya kemusnahan adalah sesuai dengan mereka dan kematian yang hina adalah paling tepat ke atas kamu manusia yang berbangga dengan kemaksiatan .
Wahai manuasia belajarlah dari segala pengalaman masa lampau manusia terdahulu. mereka telah dijadikan sedemikian rupa seksaan sebagai pengajaran ke atas kamu manusia di alaf baru Hidup kita ini umpama sebuah tanah yang siap terbakar kelihatan teguh tetapi boleh pecah bila – bila masa saja tanpa ada isyarat jika tersalah sentuh.

seksa alam kubur amat pedih dan sadis , Allah telah menggambarkan dalam Al Quran tentang azab seksa neraka hinggakan Nafsu yang degil sekali pun akur dengan azabnya…ingatlah manusia.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience