SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

penangan mak tiri

Sex = Male
Where it happened = rumah
Language = Malaysian
Refnum = 27824
citer nie berlaku maser aku tengah SPM...
bapak aku baru jer kawin ngan sorang pompuan nie...
punyer la lawa...umur dier tahun...body dier...
ffuuuuhhhh..mengancam....dressing pulak boley tahan...
kalau bapak aku kejer malam pulak...lagi teruk...
naik terjojol bijik mater aku...
ader sehari tu...aku baru balik sekolah...kebetulan pulak
bapak aku takder rumah...yang ader mak tiri aku jer...
aku sampai rumah maser dekat nak maghrib..maklumlah..
kelas tambahan...SPM kan dah dekat...maser aku masuk rumah...mak tiri aku tengah tengok VCD...tak tau la citer aper...
tapi biler dier sedar jer aku balik...cepat2 dier tutup...
aku pun buat tak kisah jer la....
terus aku gi dapur ambik air...dier ikut aku dari belakang...lepas tu dier tanyer aku nak makan ker...kalau nak dier boley tolong siapkan...aku kater takyah la...
lepas minum aku gi depan..terus capai remote..aku on kan VCD player yg mak tiri aku tengok tadi...terperanjat beruk aku...citer blue rupernyer...tergamam aku sekejap...
aper taknyer...selama aku hidup...tengok bende2 macam tu memang la tak pernah..melancap tu jauh la sekali...terus konek aku naik...
mak tiri aku terdiam....lamer la jugak kiter org senyap...last2 dier datang kat aku...dier cakap tengok suker2 jer...aper salahnyer...tiba2 dier ramas tangan aku..maser tu aku raser macam kener karen jer...dier cakap aper kater kalau kiter tiru macam yg dalam tv tu...tiba2 terus dier terkam aku....cium mulut aku...aku pun tak boley la nak ngelak lagi...punyer la syok maser tu....lidah dier masuk dalam mulut aku....mulut dier pulak tak renti2 hisap air liur aku...nikmat dier...fuuhhhh...tak leh nak citer....tangan aku pulak peluk pinggan dier....
ader tu...sampai aku raser sesak nafas...aper taknyer...lamer la jugak dier hisap mulut aku,.....mak tiri aku nie...memnag best...banyak pengalaman la katakan....
dah tu...sambil lidah dier jilat pipi aku...tangan dier dah muler bukak butang baju sekolah aku........biler terdedah jer dada aku...terus dier tarah ngan lidah dier...tangan dier pulak gentel puting aku...punyer la best dier jilat...smapai basah la jugak bulu dada aku yang baru nak tumbuh tu....lepas tu...biler tangan dier dah puas gentel puting aku...kali dier..dier bukak pulak seluar sekolah aku....dier keluarkan konek aku yg tegang giler tu...maser dier pegang konek aku.,..aku raser macam nak kensing jer tapi aku tahan....dier usap kepala konek aku pelan2...dier baringkan aku kat sofa lepas tu dier masukkan konek aku dalam mulut dier...maser tu...badan akku tersentaksentak...aku raser tu la kali pertama aku feel nikmat yg tak terkata.....aku pejamkan mater...mulut aku pulak tak renti renti mengerang....mak tiri aku terus hisap konek aku...dier sorong tarik kat dalam mulut dier...maser dier hisap tu...dier kemutkan mulut dier pada batang konek aku...tu yg buat aku lagi tak tahan...lepas tu dier berenti...aku ingatkan dah habis dah....rupernyer dier dah duduk atas perut aku,.,....dier pegang konek aku yg basah ngan air liur dier tu...lepas tu dier masukkan kta dalam lubang panat dier....ppppeeehhhh....gegaran nikmat yg memang best sekali...lagi la kuat aku punyer mengerang....baju aku memang dah basah dah ngan peluh....badan aku lak berminyak-minyak...macam baru lepas main bola....
mak tiri aku pulak terus henjut aku....sambil henjut tu...dier kemutkan pantat dier...punyer la nik mat...aku pulak raser macam nak kencing...aku sound mak tiri aku aku cakap nak gi toilet jap...tapi mak tiri aku tak bagi....dier keluarkan konek aku dari dalam lubang dier lepas tu dier goncang...dier cakap lepaskan ....aku pun pikir balik takkan nak kencing kat situ...sebab dah tak tahan aku pun pancut la...tapi pelik sikit la....maser aku pancut tu..aku raser punyer la nik mat...sampai aku meraung macam nak nangis...air kau pulak pekat semacam...kaler putih....ader la dalam secawan keluar.....biler dah sudah tu...mak tiri aku bagi tau kat aku....aku bukannyer nak kencing tapi nak capai organism...ooo baru la kau paham...
aku senyum...peh tu mak tiri aku lak jilat air mani kat kepala konek aku sampai licin.....

(next story...abang aku pulak kener lenjan ngan maktir aku...)

penangan mak tiri

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -