SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

anjingku sayang

Sex = Female
Where it happened = rumahku
Language = Malaysian
Refnum = 27653
hai.. kawan2. aku nak cerita pengalaman ku..yang tidak dapatku lupakan hingga sekarang ini.
ceritanya macam ini,aku merupakan anak perempuan tunggal dalam keluargaku, aku berbangsa cina.pada birthdayku yang ke 17 tahun.ayahku menghadiahkan kepada aku seekor anak anjing jantan yang sangat comel.aku berkata kepada ayahku mengapa hadiahkan anak anjing jantan kalau betina kan bagus kata ku kepada ayah.ayahku menjawab kan anak daddy perempuan mestilah kena hadiahkan puppy jantanlah.disebabkan jawapan ayah masuk akal aku pun sangat gembira.aku memberi name anak anjing itu joney.aku sangat sayangkan joneyku,kami akan tidur bersama2 tiap malam semenjak joney kecil lagi..aku selalu memeluknya ketika hendak tidur,sekiranya tiada joney disisiku aku tidak dapat tidur dengan nyenyaknya.setelah 2 tahun berlalu joney semakin membesar.aku semakin gembira kerana joney membesar dengan sihat.aku dapat melihat kote joney semakin membesar dan panjang, maklumlah joney merupakan baka anjing serigala yang besar.ketika ummurku 19 tahun kawanku telah memberi pinjam kepadaku satu vcd blue.dia kate ceritenya menarik
dan sesuai dengan i katanya.so pada malam tu i tengoklah vcd tu dalam bilik i bersama joney.kami duduk di atas katil
bila aku pasang sahaja vcd tu aku terkejut kerana aku tak pernah tengok filem blue macam ni.aku tergamam betul kerana perempuan dalam cerita tu di bersetubuh dengan anjing peliharaannya.aku sungguh kagum kerana anjing perempuan itu pandai menyetubuhi tuannya.aku mula terbayang kalau aku ajarkan kepada joney mesti dia pun pandai kerana anjing senang di latih.so aku pun mula lah buat seperti perempuan dalam filem tu buat.mula2 aku pegang kote anjingku joney itu
pada mulanya joney bergerak2 juga dan tak duduk diam ,maklumlah dia tak pernah rasa macam tu lagi pun joney masih anjing teruna.aku pegang batang anjingku itu..dan ku lancapkan.pelan2, mula2 tiada apa2 respon ku lihat tetapi lama kelamaan kote anjing ku mula stim..aku sungguh terkejut kerana kote anjingku cukup panjang besar dan berwarna merah.aku terus aje ambil pembaris didalam laci mejaku dan aku ukur,panjangnya ialah 10 inci lebih panjang dari kote manusia terutamanya yang berbangsa cina.joney berdiri tetapi dia diam sahaja.aku terus melancap kotenya.kadang kala joney bergerak kekiri dan kekanan mungkin kesedapan agaknya.bila aku tengok batang anjingku dah benar2 tegang aku terus mengulumnye...emmmmmmm..ahhhhh
sedap juge dan nikmat seperti mengulum batang boyfriendku
aku terus mengulum dengan lahapnya ..anjingku diam saja
lama kelamaan aku pula yang stim pulak..
aku dah tak tahan dan terus aje.. aku bukak spenderku..
dan kulancapkan pussyku...air pekat keluar dari celah pussyku..kemudian aku berdiri dan letakkan pussyku di depan muluk anjingku...tanpaku duga anjingku pelah2 menjilatnya..
fuhhhh....ahhhhh.ahh..nikmat betul kurasakan...kerana lidah anjingku turut menjilat celah pussyku ini.aku benar2 sudah tidak tahan lagi..aku lihat filem dihadapanku bagaimana perempuan itu mengajar anjingnya menyetubuhinya.
lalu ku lakukan kepada anjingku itu.
aku duduk seperti posisi anjing juga..kemudian aku menarik
tangan hadapan anjingku untuk rapat kepadaku..anjingku mengikut saja.apabila telah rapat aku dapat rasakan batang anjingku yang keras dan besar itu mengenai bontotku...aku menjadi semakin gairah dan tidak tahan..kalau manusia bolehlah disuruh sahaja fuck tetapi ini anjing..so aku terpaksa.. mengajar anjing ku ini.sambil aku menonggeng aku pegang batang angingku..lalu pelan2 ku masukkan batang anjingku kedalam pussy ku..fuhhhhhh....ahhhhhhhhhh..sakit juga tetapi ianya sangat nikmat..aku terus menekan batang anjingku hingga benar rapat...kedalam pussyku.ahhh...sungguh nikmat ..kurasakan batang boyfriendku pun tidak sehebat batang anjing ku ini...
terasa panas batang anjing ku ...ini.. dan aku mula kemutkan dengan kuat ..aanjingku berbunyi.. mengirang mungkin kesedapan agaknya..selepas itu..aku menolak bontot anjingku kehadapan dan kebelakang..perlahan2 anjingku ikut sahaja..sambil terus berbunyi mengirang.sungguh nikmat kurasakan..
tiba2 dalam ku tengah asyik dalam kenikmatan aku terlepas dari menolak bontot anjing ku itu.sesuatu yang tidak ku sangkakan telah berlaku.. anjingku sendiri telah pandai mengerakanya batangnya keluar masuk kedalam pussyku sendiri..aku semakin gembira.. kerana dia telah pandai menyetubuhiku seperti didalam filem blue itu
lama kelamaan anjingku semakin laju fuck lubang pussyku.
aku terasa hujung batangnya terkena dasar pussyku di dalam
sungguh sakit rasanya.. tetapi aku tahan sahaja.. kerana anjingku tengah naik nafsunya.semakin lama sekakin laju joney fuck pussyku...tiba2 aku sampai klimex dahulu dan seluruh badanku kejang.aku memancutkan air mani yang agak banyak juga.tetapi anjingku terus fuck aku tanpa henti..
sehingga setengah jam lamanya..aku sudah begitu lemah.. ketika itu..tiba2 aku terdengar anjingku mengeluarkan bunyi mengirau kesedapan....dan ketika itulah kurasakan..pancutan cecair panas memasuki pussyku...dan itulah air mani anjingku..air maninya cukup banyak sehingga meleleh keluar dari pussyku.selepas itu anjingku pandai.. dan terus mencabutkan batangnya dari dalam pussyku itu.. kulihat batangnya terkulai lembik..dan penuh dengan cecair pekat ...kemudian aku terus memeluk anjingku itu.. aku sungguh gembira..kerana anjingku telah pandai menyetubuhiku.

mulai saat itu anjingku semakin pandai..menyetubuhiku, kadangkala ketika aku tidur di waktu malam anjingku datang dan menjilat pussyku tanpa di suruh.

ada pada satu malam ketika aku sedang nyenyak tidur tiba aku tersedar kerana kurasakan ada sesuatu yang bergerak dalam pussyku.bila aku membuka mata aku lihat anjingku sedang menyetubuhiku kerana ketika itu aku tidur tekangkang.mungkin agaknya anjingku itu gian ..agaknya..

ok setakat ini sahaja yang dapat kuceritakan ..
tunggu kisah seterusnya..
anjingku1

anjingku sayang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -