SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Curious

Sex = Male
Where it happened = At home
Language = Malaysian
Refnum = 27375
Aku mula merancap sejak umurku sebelas tahun. Aku semasa itu teringin sangat mengadakan sex tetapi umurku terlalu muda. Apabila aku sudah 14 tahun, nafsu aku semakin lama semakin kuat..aku inginkan sex dengan sesiapa yang rela.

Pada suatu hari, semasa aku sedang merancap di rumah, teringin aku membongkar gerobok ibu saya. Aku ternampak sepasang seluar yang agak luar biasa potongannya, lalu aku memakainya...aku terperanjat setelah aku memakainya...seluar yang aku pakai itu adalah seluar kembang payung atau dalam bahasa Ingerris, seluar bellbottom, seluar 70an yang ketat di peha dan kembang dari lutut ke bawah hingga tutup kaki.

Aku memang dari dulu suka seluar bellbottom yang bawahnya besar tutup kaki dan ketat di peha, entahlah apabila memakai seluar bellbottom, aku gian gila...aku ada 'fetish' dengan bellbottom.

Semenjak hari itu aku selalu keluar dengan seluar bellbottom berwarna unggu gelap.

Pada suatu hari, aku bersiar siar di taman. Dengan tiba tiba aku terserempak dengan kawan lama ku yang 3 tahun lebih tua dari aku. Dia terpeggun apabila dia nampak I pakai ala 70an, baju ketat berkolar lebar, seluar bellbottom lebar dah selipar platform. Dia pandang dari atas ke bawah, lalu dia mengata dia jeles dengan seluar aku.

Kawanku, Sazarin memerhatikan buntut ku lalu raba rabanya..aku pun naik gian...nafsu sudah naik.

Sazarin terus mengajak ku ke rumahnya, konon konon nak menonton T.V. tetapi, dia mengajak aku melihat cerita lucah. Semasa menonton cerita lucah, Sazarin raba raba konek aku, aku dah tak boleh tahan. Aku bilang dia aku dah tak tahan, dia terus bawa ku ke dalam bilik nya. Dia bilang aku nampak sexy dalam seluar bellbottom. Apa lagi, aku naik gian. Dia suruh aku berlagak seperti pelacur, memakai lipstik dan coli. Aku lakukan. Suasana rumah dijadikan sebagai disko dan kita berdua berjoget sambil bersuap lidah. Kita minum arak untuk mengkhayalkan diri. Sazarin pun memeluk ku dan menbawa ku ke dalam bilik, kononnya bilik hotel. Aku duduk di atas katil, menunggunya melakukan sesuatu ke atas diriku. Dia mendekatkan dirinya lalu menyuruh aku berdiri, dia pun buka zip bellbottom ku dan cium konek ku. Aku tak boleh tahan lalu menyuruhnya menghisapnya. Ahh....aku gian, ghairah, melihat diri ku di cermin. Dalam seluar bellbottom ku yang ketat, sexy. Sazarin tolak diri ku ke atas katil...dia menyelak kain seluar bellbottom yang menutupi kaki ku dan menjilat jari kaki ku...Ahh...stim...inilah yang aku hendak. Sazarin terus suap lidah dengan ku lalu raba raba konek ku. Kita pun buat 69, hisap dan jilat konek. Sazarin gigit konek ku sampai dia merah. Sazarin membisik ke telingaku bahawa dia cintakan ku dah suka aku pakai seluar bellbottom ni...Aku terus suap lidah dah memeluk dia sambil gesek gesek konek dia. Sazarin semakin lama semakin ganas. DIa pun memujuk ku untuk tiarap. Aku pun tiarap. Sazarin hendak bersetubuh dengan ku, dia pun tarik seluar ku sedikit supaya nampak jubuh ku. Dia pun jilat jubur ku. AKu terasa suatu benda yang besar dah panas...Sazarin dengan perlahan lahan memasukkan koneknya ke dalam lubang buntot ku...amatlah sakit sekali. Aku suruh dia berhenti...tetapi Sazarin menyuruh aku relek. dia menjilat jilat telinga ku...konek dia semakin lama semakin dalam...aku pun naik sedap. Kita akhirnya bersetubuh. Konek dia naik turun dalam jubur aku...sampai aku terasa air mani panasnya mengalir ke dalam jubur ku. Sazarin pun keluarkan koneknya lalu menghisap konek ku sampai air mani ku keluar. ahh...puas diri ku..ni adalah seks pertama untuk aku. Kita terus kemas kemas lalu aku pun hendak pulang. Sazarin suap lidah dengan ku untuk kali kerakhir dah menghantar ku pulang. Ahh...bellbottom ku kuatkan nafsu hingga sekarang.

Curious

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -