SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Alamak

Sex = Male
Where it happened = rumah aku
Language = Malaysian
Refnum = 27363
petang tu aku pegi tengak wayang kat panggung...dari situ dah mula bibit romentik antara aku dan ani...hubungan kami sudah terjalin selama kira kira setahun setengah...

masa dalam panggung tu tak banyak "aksi" yang kami mainkan.coz ceritanya kira best la jugak...selepas tengok wayang aku dan ani pulang ke rumah ku..masuk kali ni dah yang ketiga...cuma bezanya kali ni line amat bagus sekali..membeer aku semuanya keluar..lagipun aku duduk bilik sorang je..cuma kalau diaorang ade tu..kureng la bestnya.

dalam bilik aku dan ani berbual bual biasa...hinggakan dia tertidur kepenatan atau sengaja merancang sesuatu...untuk aku memulakan..si ani ni bukannya tak biasa ngan aku..ringan ringan tu dah selalu dah...alkisah dia pun tidur la.pada masa ni aku tak lepaskan peluang tengok dia ..perlahan aku dakap dia dengan erat...yang bestnya secara automatik dia lak sama sama peluk aku...sah dia purak purak tidur!

aku mulakan peranan....aku cium mulut dia..ahhh...lidah dia jadi mangsa..terpejam rapat matanya..stim la tu..lepas tu aku cium tengkuknya...naik bulu roma dia..."banggg geli la"
"aik geli ke sedap?"ani mencubit lengan ku...ini satu isyarat!green light sudah mari...abis tengkuk dia ke telinganya pulak...apalagi mengerang kesedapan la dia!mata putih je yang nampak...perlahan lahan tangan ku merayap ke bukit yang mula terpacak...emmm sederhana besar.tangan sudah masuk dalam baju...tarik coli dia perlahan lahan...cari cangkuknya..dan buka...hasilnya kelihatan la bukit yang segar bersama punat yang terpacak teguh!arghhh tak tahan aku...punat masih merah...punat berusia 18 tahun.

Tak cakap banyak terus aku hisap tetek dia perlahan lahan...itu laa first time aku dapat merasa ke teguhan bukit idamanku.tangan aku tau tau dah kat celah kelengkang ani.merayap la dia kat situ..sampai terangkat angkat punggung si ani..."banggg jangan lebih lebih" aik bagi amaran konon!tapi dah terlambat coz tangan aku dah berjaya menarik zip seluar yang dah sedia basah tu...ani pakai seluar slack!emmm..besar jugak cipapnya sama besar mulut dia.Kami hilang pertimbangan...aku tak tahan..dia lagi tak tahan...kami bogel sama sama...hinggakan
"banggg ani tak tahan"aiseh macam tak caya aku...dia betul betul nak kan aku punya batang yang dah tak karuan ni...abih tangan aku sampai basah naik kecut...air dia banyakkkkk!nanti dulu aku tak jilat lagi..aku jilat cipap dia yang dah meleleh basah dek air gatalnya itu.terangkat bontot!!!aku pulak yang tak tahan "ani nak??"aku tanya dia hanya menggangguk lemah...

Macam mana ni aku pun tak pernah buat benda ni...aggghhh cuba je la...perlahan lahan aku tekan kepala zakar yang mengembang...tak bole masuk!!!aku tekan kuat sikit...ani merengek..."banggggg"aku tengok muka dia berkerut...sedap ke sakit aku pun tak tau yang aku tau aku memang tak tahan!dan aku terus menekan hinggakan "arghhhh banggg..."mencengkap jari ani kat belakang badan aku....pada masa tu jugak aku tengok kepala zakar aku tak ade!!!selamat masuk ke dalam lubang yang ketat lagi hangat dan sedikit memeritkan!!cepat cepat aku tarik...terpancut aku tak tertangguh...ani tersedu menangiss..sedikit darah keluar dari lubang faraj yang masih basah...ani masih ade dara...malam itu ani dan aku mengulanginya setelah aku memujuknya...aku hilang teruna dan dia merelakan aku menidurinya untuk kali pertama.


Alamak

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -