SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Pakcik ku

Sex = Female
Where it happened = Dekat Kampung
Language = Malaysian
Refnum = 25520
Ceritanya macam ni,..masa tu aku kena balik kampung dengan
keluarga.kat kampung ada pakcik ku ni,dia memang hensem dan
aku memang minat dia dan selalu pandang kat dia.Malam tu
keluarga ku keluar pergi melawat orang kampung.masa tu kat
rumah cuma ada aku,pakcik aku dan budak kecil yg lain.
Lepas tengok tv aku pun masuk tidur sebab ngantok..aku
tukar baju untuk tidur..setelah lama sikit aku nampak ada
orang bukak pintu . Aku pura2 buat tidur ...tiba2 orang
tu buka selimut aku dan membuka kain tidur ku.Rupanya
orang tu ialah pakcik ku.aku masih lagi berpura2 buat tidur,
lalu pakcik ku terus membuka seluar dalam ku dan terus
menjilat pantatku.aku terasa sedikit aneh dan sedap ketika
dijilat,kemudian aku berasa amat gementar sekali ketika dijilat.
bagaimana sekiranya isteri nya masuk bilik inidan perlukah aku
malayan pakcik ku ini.
Semakin ganas pakcik ku ni menjilat,paha ku habis terkangkang,
pakcik ku memasukkan lidah nya kedalam lubang ku.Membuatkan aku
terpaksa terjaga ,pakcik ku meneruskan perbuatannya itu tanpa
menghiraukan ku,kemudian dia berhenti dan memandangku lalu aku
dicium dengan rakusnya, aku membalas ciumannya sambil tangannya
meramas sarung tetek ku .Setelah lama bercium ,dia menanggalkan
sarung tetek lalu dia menghisap tetek ku .....aku pun berkata
berhenti tetapi dia tidak mahu malah tangannya memegang pantat ku
sekali lagi....Pakcik ku kemudian membuka seluarnya..aku ternampak
batang nya yang begitu besar,dia menyuruh aku menghisap batang
nya yang besar itu..aku mula menghisap batangnya sehingga
terkeluar airmani nya ,lalu aku pun menghisap air nikmat itu.
Kami berbuat lama sungguh dan pakcik ku bertanya secara baik
sekali 'boleh ke'...aku faham dan aku tersenyum sebagai tanda
ya.Dia mula mamasukkan batangnya kedalam lubang faraj ku ini,
dia menjolok ku tak berhenti menyebab kan aku menjerit ahhhhh,
ahhh,ahhh,ahhh,ahhh sehingga klimax,kemudian barulah acara naik turun
diperlahankan .Aku kemudian di FUCK selama 2jam ....setelah kami
habis melakukannya ,aku berasa amat malu dan pakcik tidak berkata
apa2 pun..dan aku baru sedar bahawa aku dipergunakan oleh pakcik
ku untuk dia berseronok.Sehinga sekarang kita masih lagi
melakukannya ,walaupun aku sedar aku dipergunakan.....
Ada yang lebih teruk dimana aku telah dipaksa membuat
seks dengan dua rakan oleh pakcik ku...



Pakcik ku

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -