SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

kakak angkat

Sex = Male
Where it happened = Rumah kakak angkat
Language = Malaysian
Refnum = 24979
ha...ni aku nak story kisah aku yang telah berlaku pada tahun lepas.aku ada seorang kakak angkat.cun gila wa cakap lu.itu punpunyelah lama gua nak jadikan dia kakak angkat gua.nama dia sarah.pada masa tu dia ajak aku keluar.aku pun apa lagi gembira gilelah.pada petang tu aku dgn motor tzm ku terus memecut pergi ke rumah kakak angkatku.bila aku sampai dia kata dia malas nak keluar.tapi dia kata aku boeh lepak rumah dia.aku pun kat umah dia takde keje tengok la tv.pastu dia cakap ngan aku nak tengok cd tak.aku cakap boleh jugak.tapi bila dia pasang cd tu terperanjat aku pasal dia pasang cd blue.aku pun buat muka macam dah biase tengok(memang selalu pun).pasatu dia duk sebelah aku.aku pun dah tak tahan terus pegang tangan dia.pastu dia dgn ganas terus cium mulut aku.peh!!terkejut aku sampai sesak nafas.aku pun apa lagi kasi main lidah dulu.kemudian aku seluk tangan aku dalam baju dia.rupanya dia tak pakai bra.bilaaku bukak baju dia,mak...aih punyelah besar macam pamela anderson punye.sebijik wa cakap lu.kemudian aku bukak seluar dia dan seluar dalamnya.aku tengok seluar dalam macam kena celup dgn air.akupun bukaklah seluar dalam dia.fuh...bulunya tersusun rapi.tetapi tidak lebat sangat.kemudian dia bukak seluar aku.aku malulah sangat pasal konek aku ni taklah besar sangat panjangnya 6 inci besarnya saiz kondom 002.aku pun jilat tetek ia.dia punyelah terangkat.kemudian aku jilat pepek dia.bau dia fuhmacam bau perfume.then aku jilat pulak jubur dia.mak aih punyelah kecik.tanpa membuang masa aku pun masuk kan batang aku.dia punye memekik macam tarzan.kemudian dia suruh aku masuk lagi sampai terpancut akupun terpancut dalam pepek kakak angkat aku.pastu dia kolom konek aku dan terpancut kali ke2 dalam mulut dia.nasib aku baik kerana keesokkan harinya aku dapat tahu dia period.oklah bye

kakak angkat

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -