SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

DRAMA BERSIRI II:ADIK IPARKU

Sex = Male
Where it happened = rumah saya
Language = Malaysian
Refnum = 24953
Sambungan dari kisah dulu...

Masa kat dapur aku pun lepak lah sambil buat kopi. bini aku dah tidur..nyenyak.Sambil menghirup kopi panas sikit-sikit, tiba-tiba adik iparaku pun tiba. Serious jee muka dia..buat-buat tak paham lee tu. Aku pun selamba gak.
"tak tidur lagi Kak Chik?" sapa aku.
"Tak lagi..dahaga lee..panas", jawab dia sambil membuka peti ais.
" Eh..tolong ambil buah limau kejap kak chik" saja jee aku minta buah limau..sebenarnya dah habis dah siang tadi.
"Kat mana bang" tanya adik ipar aku sambil membongkok mencari-cari buah limau yang tak de tu.
"Ada bawah tu" sambil mata aku memandang punggung adik ipar aku yang bulat panjang tu. Dia nih tak berapa kurus dan gemuk sangat. Dengan seluar tidur p[uti dia pakai tu aku terperasan lah seluar dalam dia kaler putih.
Saja jee aku pegi kat dia sambil batang aku melekat kat punggung dia.
"Tak jumpa ke?" tanya aku lagi sambil menyorong batang aku ke dalam sikit..bagi dia rasa batang 5" nih.
Tak jawab pun.
Mesti dia perasan perbuatan aku nih. Tapi tak pa. Selagi dia tak blah kira ok lee tu.

Tiba-tiba adik ipar aku pusing dan dada dia terkena perut aku.
"Kenapa nih?" tanya aku
Tak jawab jugak..tapi terus peluk aku.
Canteek lee nih...sambil mata aku mengintai-ngintai kut-kut ada pergerakkan dari bilik aku.Line clear.
Kena sambung lagi...nih kena iklan pulak..contact aku pada yang berminat di freesex at catcha dot com untuk sebarang soalan dan temujanji seperti biasa. Jumpa lagi
di episod akan datang.Sila tinggalkan mesej "contact saya" untuk perkhidmatan sex percuma. makasih.


DRAMA BERSIRI II:ADIK IPARKU

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -