Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

isteri jiran

Sex = Male
Where it happened = rumah jiran
Language = Malaysian
Refnum = 24764
selamat pagi...aku pun ada citer gak nih. apa korang ingat korang jer ada citer ke? ok tanpa membuang masa aku nak citer kat korang pengalaman aku. ni bebetul punya nih. bukan tipunyer. tak macam ada sesetengah tu...nak tipu pun agak-agak laa. ini tidak. sebijik macam dalam cd blue makcik aku jer.
citer dia camnih...masa aku tingkatan 3 dulu (biasa laa..tengah gila seks) aku pindah rumah baru ngan family aku. jiran baru aku nih tak laa seksi tapi cantik gila korang tau! body pun bukan gemuk tapi berisi (kira badan sedap laa tuh). aku ingat lagi hari tuh hari jumaat (pukul 3.00 petang aaa lebih kurang) aku gi umah dia petang tuh. aku pegi umah dia nih bukannya apa, mak aku suruh pulangkan balik tukul besi yang aku pinjam sebab nak paku dinding (buat gantung baju laa) sampai kat umah dia (umah skang nih biasa laaa pintu cermin kan) aku tak terus bagi salam. saja nak tinjau ikut cermin jer, aku terkejut beruk tengok dia tengah main ngan laki dia kat ruang tamu. dia tak perasan aku masa tuh. aku ingat lagi masa tuh dia kat atas and laki dia kat bawah (tengah baring). aku tergamam. mana taknya ni laa firsttime aku tengok pompuan bogel (tengah main plak tuh). tanpa dikawal, aku terus terketuk pintu dia. diorang kelam kabut capai baju. aku pulangkan laa hammer tadi. muka laki dia aku tengok bengang jer, yang dia plak senyum (tatau aaa apa maksud senyum tuh).
lepas pulangkan hammer tadi, aku balik aku terus lancap laa..cepat jer kuar. ehehehe...sampai laa pada satu hari tuh, laki dia outstation, yang dia plak demam. so, dia tepon umah aku mintak tulong aku hantar dia gi klinik. aku hantar aa naik motor buruk aku masa tuh (skang aku dah pakai keter) masa tuh aku tadak lesen, jadi kena ikut jalan jauh sikit sebab tadak polis. dalam perjalanan tuh, aku dapat rasa tetek dia berlaga ngan belakang aku. pastuh plak dia memang peluk aku dari tadi, tatau aaa mungkin dia tak penah naik motor. tapi dia punya peluk lain macam. aku dah rasa lain jer tapi aku sabar. masa pegi balik klinik nih tadak apa apa berlaku lagi.
sampai umah jer, mak bapak aku tadak. diorang tinggal memo bagitau yang kena pegi umah pakcik aku, sebab pakcik aku accident masa tuh. 10 minit lepas tuh, jiran aku tepon mintak tolong belikan nasi bungkus plak. aku bengang laa. tapi terpaksa sebab aku ni memang budak baik.
bila sampai umah dia (nak hantar nasi bungkus) aku tengok dia berselimut. kesian gak. dia terus gi tandas basuh muka ngan nak mandi, panas katanya. aku saja tanak balik umah dulu. aku tak bagi aaa dia mandi sebab demam mana bole mandi. so, dia mintak tolong aku amik kain basah dan lapkan blakang badan dia. aku masa tuh bebudak lagi, sebab tu laa dia tak kisah sangat ngan aku. dia pun angkat tshirt dia ke atas dan suruh aku lap blakang dia. yang aku nampak, tali coli dia yang warna itam tuh. aku lap badan dia ngan kain basah. aku saja bukak cangkuk tali coli dia, dia tak marah. aku pun suruh dia baring menelentang sebab aku nak lap. dengan tak semena mena dia tanggalkan baju & seluar pendek dia suruh aku lap. aku tergamam. batang dah naik. aku teruskan kerja mengelap aku. aku tengok dia relax jer. takde tanda tanda stim pun. ini bermakna dah dua kali aku tengok dia berbogel. tapi aku masa tuh tak berani nak mulakan padahal masa tuh batang aku dah keras gila.
sampai skang nih, aku tak penah main ngan pompuan. jiran aku tuh skang nih dah pindah. nyesal jangan cakap laaa. peluang depan mata. baru raya arituh dia ngan laki dia datang beraya umah aku.
aku harap korang sumer tak bengang laa baca citer aku nih. ini memang citer betul. FIRST TIME aku tengok pompuan bogel. kira fair laa ngan web nih. ok selamat melancap

isteri jiran

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -