Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

kongkek cikgu

Sex = Female
Where it happened = teacher house
Language = Malaysian
Refnum = 22722
Petang tu...selepas latihan sukan aku tak balik kerumah ,cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya terus.Untok pengetahuan pembaca aku belajar kelas tambahan (tusyion)
matematik dengan cikgu Nora.Cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya untok membantunya.
Hari tu cikgu Nora memandu begitu laju sekali.Sampai dirumah
dia menyuroh memberitahu ibu ku yang aku balik lewat kerana membantu cikgu.Ibu ku membenarkannya.
Sampai dirumah tiada orang lain cuma kami berdua saja.
"Cikgu...mana adik cikgu Leha tuuuu"
"Dia balik KL ada hal.lusa baru balik"
Aku memang dah bias dengan rumah cikgu Nora ni.
"Tutup pintu tu dan kunci"katanya.Sambil tu cikgu Nora terus membuka baju T nya yang basah berpeloh masa sukan tadi
sambil menuju kebilik air.Aku jadi terkejut.Cikgu Nora langsung tak malu dalam hati ku..
Aku terus menuju keruang tamu dan terdengar bunyi air paip.
Bermakna cikgu Nora tengah mandi.
"Man...kamu tak nak mandi ke?"
"Tak apalah cikgu,saya tak bawa baju."kata ku.
"Mari sini tolong saya sekejap"teriak cikgu Nora
Aku pun terus menuju kebiliknya....berdebar aku bila nampak
cikgu mandi telanjang dengan tidak tutup pintu bilik air.Aku jadi tersipu sipu dan agak malu.Aku pun keluar semula."Hei..Man ..marilah sini kan cikgu panggil ni...."
Dengan malu malu aku menghampirinya.Aku jadi tak tentu hala
dibuatnya.Semua tuboh cikgu aku nampak.teteknay ...pukinya pun akudah nampak.
"Man buka laci tu ada sabun "aku pun ambil sabun tu dan menghulurkan padanya sambil memandang kearah lain.
"Hei..Man tengoklah sini.."Semasa aku menghulurkan sabun tu
cikguNora terus menarik tangan aku masok keBilik air tu.Habis semua basah baju aku...cikgu memeluk aku dengan erat sekali di bawah pancutan air.
"Man mandilah sekali dengan cikgu ya"katanya sambil membuka
baju aku..Masa tu butoh aku dah mula menegang.
"Bukak lah seluar tu Man" Dngan malu aku pun membuka seluar
aku yang dah basah tu.Apa lagi menonjollah keluar butoh aku tuuu."EEEE dah tegang butoh Man ..."dengan rakusnya cikgu terus memegang butoh aku...cikgu terus melumor butoh aku dengan sabun .Aku rasa geli dan menggigil sambil memegang kedua dua bahu cikgu Nora.
"Sedap tak Man kena lancap"aku mengangguk.Aku memberanikan diri memegang tetek cikgu."OH..berani ya pegang tetek cikgu"
aku jadi malu.Cikgu terus menghalakan teteknya kemuka ku.
"Man..hisap tetek cikgu.."sambil tangan terus melancap butoh aku.
"Oh..Man sedapnya.."cikgu terus memaut badan aku ajak dudok.
Cikgu Nora memalingkan badan nya dan mengulum butoh aku .Aku betul betul sedap..cikgu melekapkan pukinya dimulut ku."Man ...hisaplah..cikgu punya tu..."katanya.
Aku pun tungu apa lagi..itulah pertama kali aku tengok perempuan telanjang.Apalagi menjilat pantat.Macam macam rasa
ada .Masin ..payau .Sedap juga pantat kata hati ku.
"Oh Man....dahlah bangun,naik atas katil ya..."pintanya.
Aku lihat muka cikgu merah padam.
"Nanti basahlah tilam tu"kata ku.Cikgu terus menarik tangan ku naik keatas katil.
"Man...hisap tetek cikgu lagi" aku menghisap tetek cikgu.Puting tetek cikgu dah mula naik.Tangan cikgu tak lepas lepas memegang butoh aku.
Tanpa disuroh aku menghisap pantat cikgu sekali lagi.Aku menjilat jilat dicelah pantat cikgu,aku menjolok pantat cikgu dengan jari dia betul betul sedap.....
"Man ..dahlah mari main"
"Cikgu saya takut.."
"Apa nak ditakutkan "Cikgu memegang butoh aku dan menhalakan kepantatnya...
"Man...tekan Man.."cikgu memaut rapat badan aku..
Aku terasa butoh aku masuk agak sakit masuk kedalam pantatnya.Terasa butoh aku macam diramas ramas didalam pantat tu..
"Man...cikgu dah tak tahan lagi ni Ooooooo sedapnya..Man"
"Aduh ..Man sedapnya...."cikgu pelok badan ku sekuat kuatnya
sambil mengangkat punggongnya.
"OH..Man cepat Man..Cikgu dah Man....Oooooooo"
Aku terus menarik butoh aku sikit dan menolak masuk .Aku lihat muka cikgu berpeluh peluh.Aku pun terasa air mani terpancut didalam pantat cikgu..
"Cikgu....ooo sedapnya cikgu "sam,bil terus menekan butoh ku kedam pantatnya.
"Man...dah lah ..keluarkan"
Aku mencabut keluar butoh aku.....
"Terima kasih Man..."

kongkek cikgu

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -