SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

memang best

Sex = Male
Where it happened = Uncle House
Language = Malaysian
Refnum = 22237
aku nie ader sorang awek la kan...setakat cium molot tu perkara biasa la kan....so satu hari tu aku ngan awek aku tu lepak la kat rumah pakcik dier....macam biasa pakcik dier ngan makcik dier gi keje.....aku ngan dier aper lagi bermanja la macam biasa...tapi kali aku cium dier dan dengan berani nyer cuber memegang tetek dier...besar gak la....pastu dier diam jer...dier tak kisah langsung...aku pun terus kan perjuangan aku untuk ke pepek dier..tapi dier tak bagi dier kata...dier tak nak aku rosak kan pakai jari aku..aku pun bengang la kan...tapi masa tu duer dah tinggal spender jer dah....kitorang main kat ruang tamu jer ats sofa bed.....pastu terus cium-cium aku nak bukak spender dier...dier tnayer aku nak buat aper..aku kata aku nak tengok pepek dier...dier bagi..aku pun aper lagi...aku bukak jer..memang kegemaran aku lakan pepek dier baru cukur bulu..macam pepek budak darjah 6 tu....aku gesek¦ ka jer ngan jari aku tapi dier tak kasi masuk kan....tak per sabar...pastu dier dah stim dan batang aku asyik terkena kat badan dier...pastu dier plak nak tengok batang aku..aku cakap nak tengok bukak la sendiri kan...dier bukak dier belek¦...dier nie budak pakai tudung kira first time dier gak la nie.....aku kata batang abang nie bukan untuk tengok jer....dier tanyer aku abih tu untuk aper....aku cuber isap.....dier takut..tapi sebab sayang kay aku dier isap gak.....memang best la..tapi dier ta pandai lagi..terpaksa la akku ajar dier....lepas jer dier tahu dier naik suker lak isap batang..asal jumper jer meesti nak isap...aku cukup suker biler dier cakap nagn aku...."abang orang nak isap batang abang la"..aku kata isap la sayang lepas tu aku try jilat pantat dier....dier punyer la suker sampai abih rambut aku di tarik nyer.....akhir nyer dier nak rasa macam mana kalau batang abang nie masuk kat dalam pepek dier...aku try slow¦..susah tu makan time gak...akhir sekali berjaya tapi dier nai dara lagi..apalagi dier menjerit la kan...dah pecah tu apa lagi aku basuh batang aku yang kene darah tu pastu continue la lagi.....main punyer main dier dah pandai...yang aku suker kat dier nie tu pasal dier kalau jalan¦ ngan aku naik kete..kalau malam la kan dier mesti nak isap batang aku punyer tu yang buatt aku sayang kat dier tu tapi aper kan day dah tak der jodoh akey la..main nie memang best..tambahan lagikalau dapat anak dara macam aku dapat.......

memang best

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -