SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Nikmatnya

Sex = Female
Where it happened = office
Language = Malaysian
Refnum = 20635
Namaku Feeza. Aku baru saja bekerja di sebuah syarikat pengiklanan di Kuala Lumpur. Aku bekerja sebagai setiausaha kepada bos aku, Linda.

Sebenarnya aku mempunyai wajah yang cantik. Ramai lelaki di dalam pejabat yang syok kat aku. Dalam ramai ramai tu aku syok kat Amir. Tapi Amir ni pulak syok kat bos aku. Aku mesti tackel Amir tapi bos aku tu cantik juga malah lebih cantik dari aku. Kalau aku lelaki aku mesti tackle dia juga.

Bos aku ni boleh tahan garangnya. Amir ni pulak tak reti bahasa berapa kali kena sergah dengan bos dia buat dek je. Hari-hari ngorat boss.

Satu hari boss warning Amir, kalau dia buat perangai lagi dia akan di akan dipecat. Aku pun cakap pada Amir yang boss tu tak pandang pun dia. Aku yang ada didepan mata tak nak.

Amir pandang aku. Kenapa aku tak terfikir sebelum ni. Kau pun apa kurangnya. Amir mengajak aku masuk bilik rehat.
Masa kat bilik rehat ni bermulalah adegan cium mencium.
Amir menyuruh aku menanggal baju ku.Aku buat apa yang disuruh. Kemudian dia menanggalkan coliku. Boleh tahan juga katanya. Merah ranum. Dia mencium putingku. Aku menggeliat kegelian. Punyale sedap. Selepastu dia menanggalkan skirt aku. Seluar dalamku dah basah. Banyak air pantatku dah keluar. Dia menanggalkan seluar dalam ku. Bulu aku ada tapi tak lebat. Lidahnya mula menjilat pantatku. Nikmatnya tak terkata. Aku menyuruh dia menanggalkan seluar. Apa lagi, ini pertama kali aku melihat batang lelaki yang dewasa. Fuu tentu sedap. Aku mula menjilat dan mengulum batangnnya. Tiba-tiba.....

Pintu bilik di buka. Kelihatan boss aku dalam keadaan marah. kami terjkejut. Lantas dia memecat Amir serta merta dan Amir diperintahkan meninggalkkan pejabat. Bos memandang aku dengan marah dan menyuruh aku masuk ke pejabatnya.

Aku pergi ke pejabatnya dalam keadaan takut. Mungkin aku dipecat. Apa boleh buat memang salah aku.
Bos aku bertanya kenapa buat begini. Aku hanya menggeleng kepala sambil menangis meminta maaf.

Bos merapatiku dan memelukku sambil berkata..jangan menangis. Tapi aku terus menangis. Tiba-tuiba aku merasa bibirku dikucup.Aku terkejut. Cik Linda....aku berkata
" U tahu Feeza i sukakan u " kata Boss.
"Tapi kitakan perempuan " kataku
" Sakit hati i bila melihat Amir memeluk u "


Tangan boss suadah meraba buah dadaku. Aku yang tadi belum habis stim mula terangsang semula. Aku membirakan saja.

" I buka baju u yer " kata boss

Aku hanya mengangguk saja.

Lidah boss mula bermain-main diputing i

" Cantiknya " kata bos.

" Saya nak tengok yang Cik Linda punya " kataku

Boss segera membuka baju dan colinya.

" Cik Linda punya lagi cantik dan besar "

Boss membuka skirtku dan seluar dalamku. " Wau cantiknya banyaknya air " Lidahnya pula mula menjilatairku sambil jarinya menjolok pantatku.

" U nak pantat i " tanya Boss

" Nak, nak " kataku

" U nak jilat " Tanya bos

" tentulah nak "

Apa lagi bukalah. Tanpamelengah masa aku membuka seluar boss.
Fuh cantiknya..bulunya cukup lebat. Airnya berbau harum. Aku menjilat air boss. " Lazatnya kata ku.

Kami pun membuat posisi 69. Fuh nikmatnya tak terkata..lebih sedap dari buat sama lelaki. Tiba tiba air pantatku memancut keluar, badan ku terasa kejang dan sangat letih. Boss menjilat air pantatku sampai kering.

" Feeza, tolonglah i, u dah berair i tak lagi "
"Joloklaj jariu..keluarkan air i "kata boss

Walaupun letih aku terus menjolok pantat boss. Hampir lima minit terasatanganku melekit dan keluar air pekat. Aku menjilat jariku.

" Sedaptak " tanya boss

" sedap cik linda, air pantat cik linda memang sedap." kata ku

" Nak lagi tak nanti " tanya boss

" Tentulah nak "

Sejak itu i terus berhubungan dengan Boss dan memutuskan hubungan dengan Amir. Sampai sekarang.

Sesiapa yang nak berkongsi pengalaman dengan i pasal lesbian bolehlah e mail kat i...lesbian saja tau.

Nikmatnya

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -