Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

yatie-janda solid

Sex = Male
Where it happened = her house
Language = Malaysian
Refnum = 18517

pada mulanya , dia mengajak aku temankan dia ke pejabat kadi untuk mengadukan hal nafkah anaknya. Kemudian dia mengajak aku balik ke rumahnya, alasan terlupa nak basuh baju dengan w/machine. Aku disuruh tengok video sambil dia membasuh dengan hanya berkemban dengan kain batik. Oleh kerana terlalu lama dia membasuh aku naik ke biliknya di atas untuk baring.......
Kejap lagi tiba-tiba dia muncul dibiliknya untuk ambil tuala dan terus ke bilik mandinya. Aku jadi ghairah apabila mendengar bunyi air dan nyanyiannya di kamar mandi lalu berhajat nak intai dari bawah pintu tapi cuma nampak kakinya sahaja...tapi itupun dah setim dah konek aku. Kemudian dia keluar dengan tuala sahaja, apa lagi mencanak lagilah konek aku.... Dia hanya tersenyum apabila melihat perubahan aku, tiba-tiba dia terus membuka tulanya untuk mengesat rambut. Terserlah .....
teteknya (36D) dan pu...maknya yang berserabut bulunya akibat dah lama menjanda. Suaminya dulu artis, dia minta cerai apabila tahu lakinya 'homo'.
Kerana konekku senak dalam seluar, maka aku mula buka zip untuk longgarkan sikit, lalu Yati tanya "kau nak ke"
Budak bujang macam kau ni mana tahu main, ada yang terpancut kat dalam kang! Tak pe lah aku ada spare kondom, sugar daddy aku yang bagi.......Aku tak pernah pakai kondom, jadi aku suruh dia sarungkan. Kondom yang mula-mula tu koyak sebab konek aku besar dari biasa. Mula-mula aku terus jilat puting teteknya yang merahtu sambil meraba-raba pantatnya yang dah mula berair. Dia pun dah mula stim dan mengerang bila jari aku gentel bijimya terasa panas jari dalam anunya.
Yatie suruh aku masukkan konek aku dgn bantuannya aku berjaya membuatnya klimaks setelah 3 tahun tak main konek lakinya.Badan Yatie ni gemuk sikit tapi putih melepak, banyak air kalau mun bunyi bising pamntatnya. Itulah pengalaman aku yang hilang teruna dengan jamda bergetah.Sampai sekarang aku masih berminat nak main dengan perempuan yang lebih tua dari aku, 45-50tahun pun boleh lagi kut. Hubungi aku kat kalu ada pompuan yang dewasa tu berminat atau kehausan......

yatie-janda solid

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -