SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Cuba-cuba nak main - Janda ...fulamak... puk.....

Sex = Male
Where it happened = Rumah Jiran
Language = Malaysian
Refnum = 18328
Umur aku pada masa itu baru 12 tahun, bab main sex ni memang aku bangang... sebab masa tuu aku langsung tak ada pengalaman mengenainya..

Aku selalunya suka berkawanpun dengan kawan lelaki. tu sebabnya bila kawan-kawan aku cerita bab memantat ni aku cukup malu, sensetif, segan tambahan pula mak dan ayah aku kata yang tuu untuk orang kahwin aje. ... budak-budak tak patut atau tak perlu tahu.. Jadi aku pun angguk aje..

Mak dan ayah aku selalu tinggalkan aku dan dan abangaku dirumah. Dahtu pula masa tu tak ada tv atau buku yang boleh aku baca... nak baca buku sekolahpun dah boring.
Jadi aku seringlah ajak abang yang berumur lebih 3 tahun dari aku pergi sebelah rumah jiran yang ada kakaktu .. dia ni pula selalunya tinggal sorang aje umurnya baru 25 tahun. Potongan body dan rupa dia sebiji macam Noreen Noor.

Tapi dia ni baik dengan kita orang dan selalu pula bagi kueh atau apa yang ada untuk makan bersama. dan dia selalu cerita semasa dia bersama dengan suami nya .. iaitu sebelum suaminya meninggal accident.

Jadi kami ni sebab dah selalu kerumah dia dah jadi macam adek beradek.

Satu pagi tu dia ajak abang aku dan aku kebilek dia... katanya ada barang /gambar yang dia ambil semasa dia dia di Serawak bersama suaminya dulu.

Aku dan abang aku ikut eja, masa tu dia baru aje lepas mandi sebab aku masih lagi berbau sabun mandi yang dipakainya... dan masih bertuala saja...

Jadi dia berikan gambar-gambar tu ... seronok juga tengoknya. Masa kami tengok tu dia sedang bersolek dan memakai pakaian.. aku ni cuba-cuba juga jeling-jeling
entah, macam mana diapun perasan aku tengok-tengok dia. dan dia terus kenyit mata. dada aku terus berdebar-debar.... Apa lagi batang aku dah mula bangun....

Dia panggil aku, untuk katupkan butang colinya dari belakang . Dalam keadaan menggigil aku cuba bangun sambil membetulkan batang aku yang sedang membesar. Entah macam mana tiba-tiba coli dia ter jatuh dan ternampaklah aku kedua-dua gunung yang putih melepak.
Abangku pun tergamam. tapi kakak tu selamba aje.

Lalu dia kata nak try tak. Aku dan abang aku tak tercakap disebabkan tak disangka-sangka. dia pun kata kalau nak try buka lah baju dan seluar tu...

Hah apa lagi aku dan abang aku ni tak fikir apa-apa lagi terus masing-masing buka apa yang dia suruh. sambil itu dia berbaring di atas katil. Pada masa itu dia hanya pakai underware saje.

Lepas itu dia suruh aku dan abang aku hisap buah dadanya satu sorang dan bagai kan kena pukau aku dan abang aku dengan tergigil-gigil apa lagi macam budak kecil terus menghisap tetek dia......

Lepas tu.. dia pegang kami punya batang sambil mengucap-ucap dan berkata kau orang ni tak pernah ke dapat macam ni. Aku dan abang aku pun antara dengar dengan tak dengar aje soalan itu...

Aku pula dah mula menjelajah ke tempat lain.. sekali-sekali aku cuba juga cium mulutnya macam yang pernah aku dengar bagitu juga abang aku. Ehh lamak juga kami buat macam tu sampaikan dia kata ehh korangni tak cuba yang lain kee...

Lalu dia buka seluar dalam dia. masa tuuu kami berpandangan.. dalam hati huh ... niii rupa nya pantat yang orang jantan gila-gila kan tuu ..

Tapi dia suruh aku dulu jilat pantat dia sementara dia jilat batang abang aku.

Aku lihat bulu tak lah lebat sangat dan nampak dah berair
Fulamak pu... dia macam ... tak dapat aku nak gambarkan punya lah menggunungnya. aku yang tak tahu apa-apa ni jilat aje lah masa aku jilat tuu fuuuh macam aku jilat ais krim llaaa.

Mungkin ssebab dah tak tahan dia kata sapa nak try dulu. Aku sebab dah tak sabar apa lagi terus aku kata aku laa sebab dah tengok dan jilat dulu... abang aku bengang aje... lalu dia ajarkan cara...nak main pantat dia... ... sambil tuu abang aku tengok aje

Dia pegang batang aku yang sedang berair dan dan melekit tuu dan dia letaknya dekat pantatnya yang memang dah banyak berlendir jerneh tuu.. lepas tuu dia acah-acah dan gosok kepala batang aku kat pantat dia yang berlekit tuu... dan disorong batang aku kat dalam pantat dia sedikit demi ssedikit.

Tapi... yang aku bengang tuuu baru aku nak press kedalam sikit oppp ... tunggu dulu.. Aku cakap tak boleh sebab aku tak tahan nii.. lalu aku pancutkan kedalam dia.. Masa tuu hanya tuhan aje yang tahu betapa nikmatnya aku sebab first time aku dapat main pantat bukan dengar-dengar cerita dari kawan aje... nii real punya....

turn abang kau pula main pantat dia fuhh abang aku ni aku rasa lagi lama main pantat dia... mungkin dia ada pengalaman kot sebab aku tengok janda tuu mengeliat dikerjakannya.

Selepas peristiwa itu aku selalu juga cakap pada kakak tuu... Jom kita main... tapi sebab nak privacy aku selalunya main sorang aje dengan janda tuu sebab aku akan cari jalan supaya abang aku tak kacau... dan dapat lagi banyak pengalaman...

Sekarang ni aku selalu bersselisih dengan kakak tuu bila balik kampong dan sambil tersenyum aku selalu kekadang tuu mau juga aku ajak, tapi... diapun dah ada laki dengan 5 orang anak dan aku pula dah ada 4 orang anak.

oklah... jumpa lagi


Cuba-cuba nak main - Janda ...fulamak... puk.....

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -