SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

sedap

Sex = Male
Where it happened = house
Language = Malaysian
Refnum = 14390
Mula-mula kenal dia ni..masa tingkatan 3, dia darjah 6.
Masa tu..dia ni masih budak-budak, macamana aku boleh syok..kat
dia aku pun tak tahu. Sebab apa masa tu..mana tau main cinta
dan selalu teringat..tiap-tiap hari kalau tak tengok muka
dia aku jadi tak tentu arah.

Nak jadi cerita, kami tak jumpa beberapa tahun, sampai aku
pun tak tahu nak cari kat mana dia. Aku sampai dah putus asa.
aku pun bertunang sebab masa tu..gian dah ada, tak boleh
tengok perempuan dan terpaksa aku bertunang. Sete;ah bertunang
aku pun buat persedian nak kahwin tapi tiba-tiba dia ni
muncul kembali.

Cinta pandang pertama tak boleh dilupa, aku pun putus tunang
tanpa aku usik tunang aku. ringan-ringan ade la...

tengok dia buat aku tidur tak lena, selalu terbayang wajah
dia. Sanggup aku melancap berkali-kali kerana dia.

Pendekkan cerita, aku dapat jumpa dia dan kami sembang pasal
cerita lama, dia pun kata yang dia masih teringat kat aku.
apa lagi rancak-rancak sembang konek aku pun naik dan
mengeras sampai sakit telor aku. Aku raba dan menyelinap
masuk jari-jari aku dicelah tetek dia,celah kangkang dia.
Aduh...inilah pertama kali aku pengang apom pompuan. Lembut
dan tersa bulu-bulunya yang kasar. Aku tidak tahan lagi,
terpancut air aku tanpa dapat aku jolok masuk.

Untuk pertama kalinya, aku dapat lubang dia semasa aku pergi
rumah dia. Masa tu semua orang rumah dia, tiada kat rumah. Dia
pun dah gian kat aku terlalu lama dan aku jugak sama. Kami
adakan adegan yang tidak dapat aku gambarkan. mula-mula dia
ni malu sikit sebab dia pun tak pernah ada kawan lelaki yang
rapat selain aku. apa lagi aku pun bukalah satu persatu,
mula-mula baju dan coli dia. Tetek dia mengeras semacam. aku
main tetek,hisap,jilat dia pun mengerang dan mengeliat badan
dia. Aku romen puas-puas. Apa lagi tangan aku merayap kat
lubang dia, lubang dia rasa berair. Aku pun buka kain dia,
dan aku mulalah drama yang pertama kali aku buat life kat
pompuan. Aku jilat dari atas badan sampailah kelubang dia,
Aku cari-cari biji kelentit dia dengan lidah aku, bila sampai
saja lidah aku kat situ, apalagi dia pun mengeliat dan
menarik kepala aku sampai rapat kelubang dia. aku jilat lagi
sampai air lubang dia, basah mulut aku,aku jolok jari dalam
lubang dia, hanya satu jari saja boleh masuk.

Terlalu lama sangat aku pun dah tak tahan aku pun cuba nak
jolok tapi tak boleh masuk terlalu ketat. Air aku memancut
air lubang dia. Pertama kali dapat lubang mana boleh tahan,
batang aku pun lembik kejab, tapi aku jilat lagi lubang dia
batang aku keras lagi. Kali ni...aku dah tak boleh bagi can,
aku jolok jugak, dia mengerang dan biji mata dia berair,
dia tarik punggung aku rapat kelubang dia. aku masih tak
dapat tembus lubang dia.Aku aku keluar lagi tapi ali ni sikit
aje. Lepas tu aku flat tak boleh keras lagi. Terlena aku
tak sedar diri.

Keesokkan hari pagi-pagi lagi dah keras batang aku. dia tengok
aku semacam aje... apa lagi kali ni aku romen,jilat lubang dia
aku hisap tetek dia sampai dia mengeliat dan dia tolak aku,
aku jilat biji kelentit keluar air sampai basah lagi mulut
aku, sampai dia mengerang dan flat kepuasan... Aku pun
jolok untuk kali ke3. Kali ni aku dah tak boleh tahan, aku
masukkan batang aku dan jolok lubang dia sampai masuk 3/4
dalam lubang dia, dia mengerang kesakitan dan kesedapan.
Aku jolok dan jolok, kali ni dia dah pandai mengayak punggung
tapi air aku masih tak boleh keluar. Lebih kurang 20 minit
aku jolok dan jolok barulah terasa air aku memancut kedalam
lubang dia.

Kami buat berkali-kali dan serupa apa yang pertama kali aku
buat kat dia. dia rasa cukup puas apa yang aku buat kat dia
begitu juga aku. Kami sama-sama puas sampai kehari ini.
Bila aku hendak saja, dia akan bagi lubang dia kat aku.

Itulah malam pertama perkahwinan kami dan sehingga hari ini,
aku dan dia masih berseronok menikmati sex.

sedap

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -