2726 Views |  Like

si putih 1

Where it happened: my village
Sex: MALE
Rating: 3
Category: Straight

SI PUTIH

Kejadian ini berlaku semasa aku berusia tiga belas tahun. Suatu hari semasa aku di sekolah aku dan teman sekelasku telah berbincang tentang seks. Antara yang kami bincangkan ialah tentang aktiviti melancap. Kawanku itu dengan megah menceritakan keseronokan melancap dan bagaimana dia melakukannya setiap malam. Ini menimbulkan keinginanku untuk mencubanya di rumah.

Aku bersekolah pagi dan apabila aku pulang ke rumah ku dapati rumah tiada orang. Aku terfikir bahawa ini merupakan peluang keemasan untuk mencuba apa yang telah kufikirkan tadi. Aku pun pergi ke dapur dan mengambil minyak masak untuk digunakan sebagai pelincir dalam aktivitiku. Kemudian aku terus masuk ke bilik. Apabila ku masuk ke bilik dan ingin menutup pintu ku dapati ‘Putih’ iaitu kucing betina adikku mengekoriku. Aku mengunci pintu setelah putih masuk dan aku pun berlunjur di atas tilam sambil menyapu-nyapukan minyak masak ke batangku. Batangku semakin membesar dan menegang. Aku mengurut ke atas dan ke bawah semakin lama semakin laju.

Tiba-tiba putih melompat ke sisiku dan merenung mukaku. Mungkin tak faham apa aku tengah buat. Putih menghidu-hidu batangku mungkin dia tercium bau ikan goreng dari minyak yang aku gunakan. Timbul kerisauan dalam hatiku takut-takut putih menggigit batangku. Tapi aku biarkan saja dan putih mula menjilat batangku. Aku terasa sangat geli seperti hendak pecah kepala batangku dijilat si putih. Lidahnya yang kasar betul-betul tak dapat dibayang apabila menyentuh batangku. Ketika itu aku merasa sangat stim. Aku terbaring menahan keseronokan dijilat si putih. Putih menjilat dengan lembut ke seluruh batangku termasuk dengan telur-telur sekali habis dijilatnya. Asalkan kat tempat tu ada minyak.

Setelah agak lama kudapati putih berhenti. Aku tengok batang aku bersih tak da kesan minyak langsung dijilat si putih. Aku menyapu lagi minyak masak dan putih mula menjilat semula. Dan aku kembali terbaring menahan geli. Kalau korang nak tahu betapa bestnya kena jilat kucing korang cubalah. Best gila tak dapat dibayangkan dengan kata-kata. Tiba-tiba aku terasa nak pancut. Batang ku menggeletar menahan mani. Putih semakin asyik menjilat dan aku kegelian tak terkata. Batangku mengeras dan kepalanya mula tergedik-gedik dah tak tertahan lagi dan aku memancutkan air maniku melecut-lecut keluar. Antaranya terkena muka putih dan putih menjilatnya sehingga bersih. Air mani yang kat batang aku, kat cadar, kat bantal dan lantai habis semua putih jilat bersih. Suka sungguh dia nie dengan air mani aku.

Semenjak itu aku selalu melakukannya dengan putih. Kadang kala aku sengaja menyapu minyak ke lubang duburku dan memaksa putih menjilatnya. Terasa geli jugak. Aku kerapkali melakukannya pada tengah malam kerana adikku akan membawa putih tidur bersamanya. Setelah tengah malam barulah putih akan menyelinap ke bilikku dan melakukan tugasnya terhadapku.

Pada suatu malam lebih kurang tiga bulan setelah permulaan kejadian itu, semasa putih sedang mejilat batangku ku dapati lubang fussynya lebih besar daripada biasa. Baru aku teringat bahawa putih baru sahaja melahirkan empat ekor anaknya. Tiba-tiba aku terfikir untuk cuba memasukkan batangku ke dalam fussynya. Aku pun menyentuh jariku pada fussynya yang kemerah-merahan. Dengan keadaan malam yang dingin fussy putih terasa begitu hangat. Itu baru kat luar, kalau kat dalam tak tahulah. Semangat aku semakin berkobar-kobar. Dada semakin berdebar. Aku cuba memasukkan jariku ke dalam fussy putih, putih berhenti daripada menjilat batangku dan mula memandang wajahku. Aku mengukur fussy putih dan cuba mambandingkan dengan saiz batangku. Saiznya kecil sedikit sahaja daripada saiz batangku. Ketika itu aku baru tingkatan satu. Batangku bersaiz 2.5 inci dan masih agak kecil. Aku kira kalau aku tekan nie mesti masuk punya.

Aku dah tak tertahan lagi. Aku pun berlutut dibelakang putih dan mula menyapu minyak dengan lebih banyak kebatangku dan fussy putih supaya lebih mudah untuk aku mengongkek putih. Batang aku dah tergedik-gedik daripada tadi kerana terlalu tegang memikirkan apa yang akan aku rasa sebentar lagi. Aku mula menekan batangku ke arah fussy putih. apabila mencecah sahaja kepala batangku ke fussy putih kehangatan naik sampai ke kepala. Aku mula menekan, masuk sedikit kepala takukku. Mulanya putih hanya diam sambil memalingkan mukanya kepadaku tetapi apabila aku menekan semakin dalam dan fussy putih terasa sangat ketat . Putih mula meronta. Aku berhenti dan memegang badan putih supaya tidak terlepas. Agak lama kemudian putih mula diam dan aku mula sorong tarik dengan perlahan-lahan dan menekan sedikit demi sedikit. Dan aku nampak putih mula menerimanya. Setelah batang aku masuk sepenuhnya aku mula menikmati mengongkek bersama putih. Pada mulanya aku sorong tarik dengan perlahan-lahan kerana aku terasa fussy putih sangat ketat walaupun telah melahirkan empat ekor anak. Tapi lama kelamaan fussynya aku rasakan tidak begitu ketat lagi dan aku lihat mata putih tertutup seolah-olah dia sedang menikmati batangku yang sedang berada dalam buritnya. Apabila semakin lancar, putih pun merendahkan kaki depannya dan hanya kaki belakangnya sahaja yang berdiri. Matanya tetap terpejam. Buritnya ku rasakan mengemut-ngemut batangku. Semakin lama aku terasa semakin tak tertahan dan aku memancutkan air maniku dengan sepenuh tenaga kedalam fussy putih. badanku terasa bergetar-getar. Aku membiarkan sebentar batangku di dalam putih. setelah terasa benar-benar puas barulah aku mencabutnya daripada belakang putih.

Aku terbaring kepenatan disebelah putih. aku lihat putih turut kepenatan setelah menikmati batangku. Putih mula membuka mata memandangku dan mula menjilat-jilat saki baki air maniku yang bercampur dengan airnya sendiri yang meleleh keluar daripada fussynya. Setelah itu ia mula menjilat batangku dan akhir sekali cadarku yang terdapat tompokan mani yang tertumpah. Setelah selesai aku pun menutup lampu dengan putih tidur disisiku.

Setelah itu aku selalu mengongkek putih setiap malam. Semenjak itu burit putih sentiasa besar kerana dikongkek aku. Putih pun dah tak pernah beranak. Mungkin kucing jantan lain tak selera kerana buritnya terlalu besar atau putih dah tak mahu konek kucing jantan yang terlalu kecil jika dibandingkan dengan batangku.

Aku tak tahu samada adik aku perasan atau tidak yang burit kucing kesayangannya besar dikongkek aku dan emak aku perasan atau tidak minyak masaknya selalu berkurangan. Putih mati semasa aku tingkatan tiga. Tak tahu kenapa. Aku cuba mencari pengganti putih iatu anak si putih tetapi saiz buritnya terlalu kecil berbanding dengan saiz batangku walaupun selepas baru beranak. Aku boleh mengongkek putih mungkin kerana buritnya mengembang selaras dengan perkembangan batangku sehingga ke tingkatan tiga. Semasa aku di tingkatan tiga saiz batang ku telah meningkat lebih sikit daripada 4.5 inci. Selepas itu aku hanya melancap atau menyuruh anak putih menjilat batangku untuk memuaskan nafsuku. Aku rindukan saat-saat bersama si putih…kadang kala sekiranya semua orang tiada dirumah aku akan ke reban ayam belakang rumahku untuk mencari ibu ayam atau itik yang sedang bertelur bagi memuaskan nafsuku. Tetapi aku jarang melakukan dengan ayam kerana sukar ditangkap dan berbunyi terlalu kuat apabila di tangkap. Aku lebih selalu melakukan dengan ibu itik kerana fussynya lebih besar dan amat hangat, lebih mudah ditangkap dan tidak berbunyi terlalu kuat. Sebelum aku mengongkek ibu ayam atau itik aku akan mengorek fussynya bagi mematikan tiada telur. Sebab kalau ada telur sure pecah punya. Biasanya kalau ada telur aku akan melepaskannya dan menangkap yang lain. Tetapi kalau dah tak ada dan aku terlalu stim, aku akan mengorek keluar telur itu dan mengongkeknya sepuas-puasnya. Telur tu kalau pecah kat dalam boleh melukakan batang aku. Potong stim ahhh… aku dah kena dah dulu.

Sampai sekarang pun kalau aku terasa nak mengongkek ayam. Aku kongkek. Tapi ayam kampung dah tak sesuai dengan saiz batang aku. Batang aku sekarang bersaiz 8 inci lebih sikit umur 22 tahun. Biasanya aku akan beli ayam telur (ayam pencen) yang masih hidup di pasar borong berhampiran rumah aku. Saiz dia mestilah yang besar. Tapi itupun dapat sekali pakai jek. Tak boleh masuk habih lak tu. Setakat lepas gian sikit bolehlah. Biasanya aku mengongkek ayam telur nie, aku masuk separuh batang aku jek. Tapi bila dah pancut aku tekan habih. Dapat rasa bahagian dalam fussy ayam tu rabak terkena batang aku. Lepas tu ayam tu pun mati (biasanya). Kalau hidup aku simpan dulu sekejap lepas tu buat balik. Kali nie tak pernah ada yang hidup.

Itulah pengalaman hidup aku setakat nie, yang aku rasa amat berbeza dengan pengalaman korang yang lain. Lepas nie aku akan sambung lagi cerita aku nie dalam episod Si Putih 2.

Kalau ada sesapa yang nak contact aku gunakanlah imeil nih

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience